Honest Amish Baardzeep Original review

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Zoals jullie weten heb ik nu een dikke week oa de baardzeep van Honest Amish in mijn bezit. downloadfile-4.jpeg
Wat vind ik er van?
Nou, het is om te beginnen een heerlijk ruikend stukje zeep. Nou ja, stukje.. het is een flink stuk. Ik denk toch wel gauw zo'n 170 á 180 gram.
Het ruikt heerlijk fris en misschien zelfs wel een beetje gekruid. Toch heb ik het probleem bij producten van Honest Amish dat ik nooit precies kan uitleggen waar het nou precies naar ruikt. Moeilijk te omschrijven. Maar fris is het zeer zeker.

Ik heb het op de volgende manier gebruikt. Eerst de baard goed nat maken en vervolgens de zeep eens goed door de handen heen rossen. Doe dit wel boven de wasbak, want dat spul wordt glad. Heel glad! :p
De zeep gaat al vrij snel schuimen waarna je het weg kunt leggen om vervolgens de baard eens flink in te zepen. Heerlijk dit!
Nou ja, logisch daarna uitspoelen en even na spoelen met koud water. En de baard op een gewenste manier drogen. Dit doe ik doorgaans met de föhn, maar das ieder voor zich.

Resultaat: Een lekker ruikende en vooral heerlijk zachte baard! Voelt schoon en fris, en daar gaat het om natuurlijk! :D(Y)

Ik ga geen cijfers geven, maar voor nog geen 10 euro zo'n flink stuk zeep dat prima doet wat je verwacht is dit zeker een aanrader!
 

Sander

beards be like...
Goed verhaal! Ik gebruik nog steeds gewoon m'n shampoo voor m'n baard. Waarom? O.a. lui denk ik. Maar als ik dit zo lees, dan is het misschien toch de moeite waard. Overigens heb ik de Percy Nobleman baardshampoo geprobeerd, maar dat vind ik echt niks. Wordt je baard al onder de douche plakkerig en stug van. Net of er lijm in zit. Zal een deze dagen eens wat meer over vertellen (want hun balm is wél prima spul).
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja als je het idee hebt lijm in je baard te hebben, lijkt me ook niet echt prettig. :(

Ben benieuwd naar de balm review! :D Ben ik gek op haha! (Y)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Net als de eigen tonic? NICE! Vooral als de prijs ook weer zo laag is. Dan kun je zoiets altijd als extraatje in je winkelmandje doen. (Y)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Lekker spul joh.. Hij is nog steeds niet op en gebruik hem een aantal keer per week..

Wat ik wel merk is dat je de zeep het best als volgende kunt gebruiken: eerst de baard goed nat maken en dan de zeep er lekker over heen 'rossen'. Dan gaat het vanzelf als een tierelier schuimen en kun je de zeep weg leggen en de baard lekker gaan inmasseren.

En als een klein kind te zitten wachten op zo'n pakje heeft volgens mij iedereen hier.. Heerlijk toch?! :D
 

Zwollenaar

Zware baard
Ik heb wel eens overwogen om speciale baardzeep te gebruiken. Maar ik zie zo'n grote klomp baardzeep niet zitten.
Jammer dat Honest Amish geen baardshampoo in het assortiment heeft.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Nee, maar r zijn wel andere merken baardshampoo verkrijgbaar. Toch kun je gemakkelijk wennen aan een blok zeep voor de baard. Je gebruikt het tenslotte niet iedere dag. En het gaat ook nog langer mee.. ;)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik heb al zowel een blok zeep als shampoo gebruikt en beiden zijn quasi even handig/makkelijk.

Voor op reis is de blok zelfs gewoon makkelijker om mee te nemen vind ik.

Proberen zou ik zeggen ;)
 

Zwollenaar

Zware baard
Ik ben aan het rondneuzen geweest in de diverse webwinkels naar baardshampoo. En ik
moet zeggen dat ik de prijzen van de baardshampoo wel ERG aan de hoge kant vind. Ik zie
er voorlopig nog maar even van af
 

Sebastian

Baard
Het is inderdaad een superzeep! Ik was er heel mn gezicht mee. Normaliter droogt mijn gezicht zeer snel uit omdat ik een gemengde huidtype heb en een vrij gevoelige huid mbt producten. Deze zeep droogt echter niet uit, verzorgd goed en ruikt heerlijk. Goede koop!

Ik vind m trouwens echt niet duur. Je hebt er maar een hele klein beetje nodig, wat maakt dat het blok zeer lang meegaat. En je kunt hem net als ik voor heel je smoelwerk gebruiken, respectievelijk ook voor de rest van je behaarde homo sapien sapien lichaam
 

maximum

Zware baard
Gisteren de original versie binnen gekregen en ik moet zeggen een fijne kruidige zeep..Heb vandaag ook de extra grit baardwax van HA besteld..En de baardolie van Honest Amish ga ik ook eens testen als mijn huidige baardolie bijna op is..Zijn er ook mensen die de baardbalsem gebruiken? Is dat een toegevoegde waarde als je ook conditioner gebruikt?En ook omdat ik las dat balsem voor baarden tot 4 cm is en ik nu rond de 5-6cm zit..grt:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Lekker bezig.
Ja ik gebruik ook de balsem.. Volgend mij is hier ook een topic/review van.
 

maximum

Zware baard
Na enkele dagen te hebben gebruikt kom ik tot de conclusie dat het erg lekkere zeep is maar je er echt iets conditionerends moet gebruiken erna..Dit omdat de zeep echt alle voorheen in gesmeerde balsems etc. eruit wast..Ik blijf hem dus zekers gebruiken maar wel 2x per week..grt:)>
 
Banner image
Top