Hoe lang zijn deze baarden in cm ongeveer?

Sander

beards be like...
Ik wil ongeveer een baard als onderstaand, maar hoe lang moet ik hem dan laten groeien? Welke lengte zijn deze baarden ongeveer?
korte-baard3.jpg korte-baard2.jpg korte-baard.jpg
 
Hier zit je ongeveer wel op 1,5 cm zo te zien. Maar om ze zo vol te krijgen moet je het wel langer dan 1,5 maand laten groeien (bijwerken dus). En sowieso moet je wel een dergelijke volle baardgroei hebben.
 

Beardie

Stoppelbaard
deze baarden zijn wel mooi ! daar wil ik ook naar toe, maar duurt nog wel even voor hij mooi vol is, verven kan altijd sander ik heb dat wel eens gedaan met mijn sikje
 

Sander

beards be like...
Ik merk dus dat ik erg blonde (of witte/grijze?) haren heb bij mijn onderlip. Dus dat zou misschien misschien wel een optie zijn. Alleen vind ik dat ook wel een beetje te ver gaan. Eerst eens wachten hoe de baard zich deze week ontwikkelt. Misschien dat ik zelfs nog wel een foto ga plaatsen haha. Misschien moet daar maar eens een topic voor worden aangemaakt? :)
 

Beardie

Stoppelbaard
ik heb mijn sikje meerdere keren geverfd mijn baard 1x en ik moet wel zeggen dat hij dan veel voller lijkt, omdat je dan ook de lichtere haartjes ziet, maar het blijft toch een kwestie van geduld hebben !! En dat is bij mij ook wel eens een probleem haha
 

Sander

beards be like...
@Beardie waarmee heb je het geverfd? Van die tell-sell borstels? Of iets totaal anders? Ik wil die witte/blonde haren onder mijn onderlip echt aanpakken, vind het echt niks.
 

Beardie

Stoppelbaard
ik heb destijds heel mijn baard geverfd, als je een stukje doet blijf je dat altijd zien, mijn nichtje is kapster en die heeft me advies gegeven , handig haha. ik heb bij de drogist zijn pakje gekocht met gewone haarverf, middenblond, 10 min laten zitten en klaar. ik heb het ook al eens zwart gedaan. zit er nu weer aan te denken omdat ik sinds een half jaar nogal grijs aan het worden ben
 

Sander

beards be like...
Hmmm. Ben het aan het overwegen, maar wil het eerst nog wat voller. Gaat al de goede kant op hoor haha.
 

Sander

beards be like...
Is het trouwens niet slim om wat tips op dat vlak in het baardenverzorgingstopic thread ding te plaatsen?
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Naahhh zo vol zal mijn baardgroei nooit zijn :(:D:):p
Maar ja beter iets dan niets togggg:rolleyes:
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
:):Dik merk wel dat collega's en vrienden of familieleden negatief of jaloers zijn dat ik mijn baard laat groeien...
omdat zij het wel willen maar niet mogen van hun partners...
wuhahahaa.... Yeah my Beard Rocks The Boogie hahahaahhha....
EEN DAG NIET GELACHEN IS HETZELFDE ALS
EEN DAG VAN EEN MAN ZONDER BAARD...
DUS EEN DAG NIET GELEEFD:p
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
:):Dik merk wel dat collega's en vrienden of familieleden negatief of jaloers zijn dat ik mijn baard laat groeien...
omdat zij het wel willen maar niet mogen van hun partners...
Hier heeft de vriendin 2 jaar moeten zagen opdat ik de mijne zou laten staan :p

Wat de reacties betreft mag ik overigens niet echt klagen.
Ik heb geen exacte percentages maar ik schat dat 80% me al een compliment gaf i.v.m. mij baard.
Ik verdenkt die mensen er van dat ze blij zijn dat ze op deze manier minder van mijn gezicht te zien krijgen :D
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Volkomen met ratlook eens.. en zeg s eerlijk, is je baard verven ook niet een tikkeltje gay? No offense
 

Sander

beards be like...
Ghehehe, dat woord is wel een paar keer in me opgekomen ja. Maar zoveel over je uiterlijk (baard) op internet zetten is dat misschien ook wel een beetje ;)
 
Banner image
Top