Het off-topic topic - Slow chat

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Gudelj is natuurlijk wel een topper in spe. Verder voetbalt Az al weken gewoon echt goed voetbal. Knap.
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Zo winnen we met geluk, en zo verliezen we tegen Utrecht met een blamerende cijfers.
Gister tegen Cambuur was het ook Fc Drama tegen Fc Drama.
Gelukkig wel weer gewonnen.
Lekker vies, op z'n Duits
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ja, tegen utrecht was natuurlijk een uitschieter. Van gisteren heb ik nog geen beelden gezien.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Dag PSV :p

Anas Achahbar kan je beter opstellen dan Keith Richards:rolleyes:

Ooms dat is the guitarman vd Rollende Stenen..... K van Kazim Richards

GHEHEHEHEHEHE:p

;):):)>:(:cool:
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja in denk ook dat je beter Achahbar kunt hebben in de spits dan Kazim. Maar Kazim is wel een bikkel. Misschien op de nummer 10 laten spelen achter de spits.. en dan Immers gebruiken als invaller ;)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Immers was samen met Manu de slechtste van het veld. Toornstra was ook niet best. Kazim is meer een "nummer 10" inderdaad. Wel een galbakkie en fijn om in je team te hebben, maar tis gewoon geen spits. Achabar heeft naast een ontzettend verfijnde techniek ook het gevoel voor het kiezen van de juiste positie en de looplijn als spits. Enige nadeel is zijn fysiek.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Qua instelling is het een Feyenoorder. Doorgaan niet opgeven en altijd 100% geven. Maar er ontbreken hem jammer genoeg veel kwaliteiten.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Ja...tis wel jammer voor hem...zodra Dirkie K. bexx is ....wordt het anders voor F*noord...:D(Y)
[DOUBLEPOST=1427127060][/DOUBLEPOST]Feyenoord Rotterdam Giovanni van Bronckhorst:
‘Dat ik uitgerekend bij Feyenoord hoofdtrainer word, vervult mij met trots. Dit is een fantastische uitdaging.’5 minuten geleden

( yeah Gio..... dat worden weer een aantal Feyenoord krijgt hiermee nog een aantal
Molukse Feyenoord-fans bij ghehehehe ) :D:p:)>(Y)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RonnieDoorzon

Volle Baard
Hahahaha.
Een Molukker.

Mena Muria.
Een AZ kennis van mij.

5a296a37bce21b8e1ed5ba01f6a75bdd.jpg
 
Banner image
Top