Het begin is er

Pascal81

Stoppelbaard
Hallo baardmannen! Als nieuweling zal ik me ook eerst voorstellen, mijn naam is Pascal en ben sinds een tijdje bezig om een echte vent te worden
Helaas klaagde mijn vrouw steen en been dus de tondeuse erin gezet (was toen twee maand onderweg) waarop ze vervolgens riep dat ze Mn beginnende baard eindelijk kon waarderen.

Nu weer een week of zes onderweg en vrouwlief tevreden houdend met lavendel baardolie moet het gaan lukken!

Als jullie nog tips en tools hebben hoor ik het natuurlijk graag!
 

Bijlagen

  • IMG_1435.JPG
    IMG_1435.JPG
    384,4 KB · Weergaven: 70

Jerry1980

Baard
welkom,

ook ik heb mijn 1se baard eraf gehaald. na 6 maanden is mijn vriendin er eindelijk aan gewend. door het te laten groeien en goed te verzorgen is mijn baard nu zacht en goed verzorgd en vind ze het nu wel leuk.

tip: vooral niet teveel zelf er aan klooien maar lekker regelmatig naar een barbier gaan. en verder een goeie kam en borstel en verzorgingsproducten bestellen en je kan helemaal los. oja en natuurlijk de forums hier lezen, leer ik ook veel van.
 

Pascal81

Stoppelbaard
welkom,

ook ik heb mijn 1se baard eraf gehaald. na 6 maanden is mijn vriendin er eindelijk aan gewend. door het te laten groeien en goed te verzorgen is mijn baard nu zacht en goed verzorgd en vind ze het nu wel leuk.

tip: vooral niet teveel zelf er aan klooien maar lekker regelmatig naar een barbier gaan. en verder een goeie kam en borstel en verzorgingsproducten bestellen en je kan helemaal los. oja en natuurlijk de forums hier lezen, leer ik ook veel van.

Nee ga er zeker niet meer mee bezig. Halslijn mooi lang houden eerst en alleen de wang wat wilde haren weg.

Wanneer is het overigens een mooi moment om langs de barbier te gaan? Zat te denken over een maand ongeveer?
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Toevallig de volgende post in Freddeh's Baard gisteren geplaatst:

"Even een advies van een "grey fox": blijf nou eens van je baard af, als je hem wilt laten groeien, want je verpest meer, dan je het netjes houdt!!!
Bijna iedere beginnende baarddrager lijkt alvast te starten met trimmen, voordat er een fatsoenlijke baard is.
Koop je ook een nieuwe auto, waarna je deze na een week uit elkaar begint te halen om zogenaamd te repareren?"

Volgens mij is hetzelfde voor jou van toepassing! ;)
 

Pascal81

Stoppelbaard
Toevallig de volgende post in Freddeh's Baard gisteren geplaatst:

"Even een advies van een "grey fox": blijf nou eens van je baard af, als je hem wilt laten groeien, want je verpest meer, dan je het netjes houdt!!!
Bijna iedere beginnende baarddrager lijkt alvast te starten met trimmen, voordat er een fatsoenlijke baard is.
Koop je ook een nieuwe auto, waarna je deze na een week uit elkaar begint te halen om zogenaamd te repareren?"

Volgens mij is hetzelfde voor jou van toepassing! ;)

Hahahaha ja ik had 'm gelezen. Maar je hebt gelijk, de verleiding is aanwezig om te gaan klooien... heb me net op weg naar het werk voorgenomen er in elk geval tot juni vanaf te blijven (ben dan getuige op een bruiloft dus dan mag een bezoekje aan de barbier wel toch ;))
Verder niets meer dan olie en groeien :)>
 
Banner image
Top