help droge huid

stephan0

Stoppelbaard
Noiz13. Ik heb één aanrader voor jou. En weet haast wel zeker dat het jou gaat helpen!!

Koop Aleppo zeep bij de tuinen of bestel het online!!!
Voor meer informatie verwijs ik je door naar deze site.
https://www.solobiomooi.nl/aleppo-zeep/
Aan u de keus!

Super, dit ga ik zeker proberen! Heb nl echt het problem dat mijn huid , bij mn snor, op sommige dagen heel droog is. Ik ben dan een paar keer per dag aan het smeren met een vette crème,( L'Oreal hydra intense) verzorg het heel goed en smeer altijd in met olie na het douchen , baardolie, maar het blijft droog soms. Soms is het weken niet en vandaag bv heb ik er weer last van.
Hoop dat Aleppo zeep gaat helpen(Y):D.
 

JeroenP

Volle Baard
Super, dit ga ik zeker proberen! Heb nl echt het problem dat mijn huid , bij mn snor, op sommige dagen heel droog is. Ik ben dan een paar keer per dag aan het smeren met een vette crème,( L'Oreal hydra intense) verzorg het heel goed en smeer altijd in met olie na het douchen , baardolie, maar het blijft droog soms. Soms is het weken niet en vandaag bv heb ik er weer last van.
Hoop dat Aleppo zeep gaat helpen(Y):D.
Je kan voor Aleppo zeep ook naar de lokale turkse/Marokkaanse supermarkt gaan. Dan ben je voor ongeveer een €2 klaar. Het is maar een tip.....
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Super, dit ga ik zeker proberen! Heb nl echt het problem dat mijn huid , bij mn snor, op sommige dagen heel droog is. Ik ben dan een paar keer per dag aan het smeren met een vette crème,( L'Oreal hydra intense) verzorg het heel goed en smeer altijd in met olie na het douchen , baardolie, maar het blijft droog soms. Soms is het weken niet en vandaag bv heb ik er weer last van.
Hoop dat Aleppo zeep gaat helpen(Y):D.
De Aleppo-zeep gaat niet helpen tegen een droge huid. Gebruik een "night-balm" voor de baard.
 

Joffi

Baard
Ik heb weleens het idee dat al die zeep juist niet zo goed is voor je huid. Je huid zorgt van nature voor een een laagje vet maar zeep zorgt juist dat dat vet weer verdwijnt. Ik gebruik olie en balm, was mijn baard om de dag met baardshampoo. Geen droge huid terwijl ik daar juist erg snel last van heb (vooral op mijn hoofd). Als ik mijn baard 's avonds in de olie zet dan smeer ik de overgebleven olie op mijn handen in mijn haar. Dat is voor mij de oplossing tegen een droge hoofdhuid.

Zal voor iedereen anders zijn dus experimenteren wat het beste werkt (en met welk product).
 

Step

Baard

Ronster

Baard
Ik heb ook een zeer droge huid.
Enkel olie werkt voor mij persoonlijk niet in de winter (dan heb ik extra last van droge huid).
Wat voor mij persoonlijk werkt is om de dag de baard wassen met baardshampoo en dan Nivea soft inmasseren en daar olie (50/50 amandel en arganolie met wat druppels etherische olie) bovenop.
Ik weet dat veel mensen hier geen fan zijn van producten als Nivea, maar voor mij werkt het prima :)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Fan of geen fan.................als het werkt is het een mooie oplossing (Y)

Elke persoon en dus elke baard is nu eenmaal anders :)>
 

GlennBG

Volle Baard
Sinds een paar weken volg ik de tip van George Bruno (sultanofsilver op YouTube) op om 6 dagen P/W onder de douche alleen een conditioner te gebruiken en 1 dag P/W de baard te wassen met een milde (baard) zeep of shampoo. Ik gebruik Arganzeep van de tuinen. Verder dagelijks baardolie goed in masseren. Geen droge baard meer, geen droge huid. Doe er je voordeel mee, voor mij werkt dit perfect. :)>
 
Banner image
Top