Heb ik iets gemist?

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Inderdaad al een tijdje geleden dat er nog enige forumactiviteit was van zijn kant uit.
Geen idee wat de redden van zijn "afwezigheid" zou kunnen zijn :oops:
 
P

Pellie

Guest
Dat is op elk forum hetzelfde. Mensen beginnen als een gek te posten en daarna is het stil. Dat is mijn mening, maar mss is er een reden voor idd die we niet weten.
Ook al hele tijd stil rond MichelC. Hoor je ook niets meer van.
 

Gunter

Baard
Zo het wordt zomer en ik hou het voorlopig tot aan de dag dat ik mijn yeard behaal voor gezien.
Bij deze wil ik mijn bedanken voor de gezelligheid met in het bijzonder RCM mijn beste maatje hier en natuurlijk Tmg1961,Dijkie,en Texman.
Vind het voorlopig genoeg hier en ga me weer met andere bezigheden mijn tijd besteden.
Dus allemaal bedankt en leek me op zijn plaats dit even te laten weten:)
Groetjes Richard.

Aldus Richard in zijn "Op naar de Top na wat Geflop" topic.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Bedankt voor het verduidelijken @Gunter (Y)

Richard leek mij een man van extremen, zo gaf hij ook aan dat hij een bepaald moment "verslaafd" was aan het forum.

Hopelijk horen we nog wel eens van hem, maar ik wens hem alvast het beste toe :)>
 

istawa

Zware baard
Hij zal er vast zijn redenen voor hebben. Ik zelf merk dat ik ook minder aanwezig ben. Het gaat dan lekker met de baard . Dus dan is af en toe een updaten en ff kijken wie er nog zijn genoeg.
Teun

it aint over until the fat lady sings
 
  • Like
Reactions: RCM

Hartenheer

Zware baard
Hij zal er vast zijn redenen voor hebben. Ik zelf merk dat ik ook minder aanwezig ben. Het gaat dan lekker met de baard . Dus dan is af en toe een updaten en ff kijken wie er nog zijn genoeg.
Teun

it aint over until the fat lady sings
Ik ben ook niet dagelijks aanwezig, en soms kijk ik ook na 14 dagen pas.

Maar van heel fanatiek tot niets is natuurlijk heel vreemd.
 

Texman

Koning Baard
Vanaf november ben ik bijna iedere dag wel op het forum geweest.
Soms alleen maar even kijken maar ook om adviezen te geven e.d.
Daarnaast vind ik ook een aantal topic's die niet direct met baarden te maken hebben heel leuk.
En het forum heeft er ook toe geleid dat mijn baard langer is dan ik het ooit gehad heb.
De komende tijd wordt het hopelijk weer wat warmer en dan zal ik waarschijnlijk ook wat minder aanwezig zijn op het forum.
Meer buitenactiviteiten en zo. Afhaken zal ik niet zo gauw doen wellicht wel wat minder.
Texman:)>
 
Ik denk dat bijna iedereen in de zomer wel meer buiten gaat genieten van het zonnetje. :)
De baardforum is fantastisch maar we moeten ook nog van andere dingen kunnen genieten.
 

RCM

Baardaap
Ik ben hier doorgaans ook wel dagelijks. De ene dag actiever dan de andere, en ook wel eens dagen niet. Kan mij goed voorstellen dat het voor vele vanaf de lente allemaal wat minder wordt. Het genieten van andere dingen is inderdaad belangrijker dat welk forum dan ook! :):D(Y)
 
Banner image
Top