Handig scheerapparaatje

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Is inderdaad mogelijk een handig ding voor de doe-het-zelvers ;

Al laat ik de kaaklijn bijvoorbeeld niet bij trimmen wegens het op termijn gradueel "verlagen" van de lijn als je die elke keer strak zet
 

JeroenP

Volle Baard
klein maar fijn. ik ben op zoek naar de brio beardscape. Deze heb ik zelf nog niet kunnen vinden in nederland. Dus.....als iemand deze tegenkomt dan hoor ik het graag..
 

Pim

Baard
klein maar fijn. ik ben op zoek naar de brio beardscape. Deze heb ik zelf nog niet kunnen vinden in nederland. Dus.....als iemand deze tegenkomt dan hoor ik het graag..

Deze baardtrimmer is niet verkrijgbaar in Nederland, alleen te koop via amazon en ebay. Aangezien er nog invoer- en verzendkosten betaald moeten worden is het naar mijn inziens niet de moeite waard om deze wat overschatte trimmer aan te schaffen. Maar dat is uiteraard mijn mening.
 

JeroenP

Volle Baard
Deze baardtrimmer is niet verkrijgbaar in Nederland, alleen te koop via amazon en ebay. Aangezien er nog invoer- en verzendkosten betaald moeten worden is het naar mijn inziens niet de moeite waard om deze wat overschatte trimmer aan te schaffen. Maar dat is uiteraard mijn mening.
wat zou jij adviseren dan? Ik ben ook zoek naar een draadloze tondeuse een ik sta open voor advies!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
wat zou jij adviseren dan? Ik ben ook zoek naar een draadloze tondeuse een ik sta open voor advies!
Je hebt een massieve, volle, middellange baard, dus bedenk, dat je een hele vaste hand en goed zicht van alle kanten moet hebben om een tondeuse te gaan gebruiken om het model niet te verwoesten. Daarbij komt ook nog, dat een tondeuse de haaruiteindes beschadigd.
Het advies: schaf een schaar aan en snoei bedachtzaam of wandel bij een goede barbier langs. :)>
 
Banner image
Top