grijze baard ok?

Johan

Baard
Gaan we ons echt drukmaken om opmerkingen van anderen? Ik ga inmiddels baardloos (tijdelijk ben ik al achter haha) maar dat is niet vanwege anderen. Kom nou zeg...
 

Erikpriem

Baard
Nee Johan...tuurlijk niet...maar het is gewoon niet leuk.
Nou bij mij op het werk zijn er heel wat namen en opmerkingen me tegemoet gekomen
Ben er alleen maar standvastiger in geworden om mijn braad te laten staan en ben dan ook trots op mijn grijze baard en heb ook altijd een antwoord terug ze zijn gewoon jaloers en hebben of geen of wenig baardgroei vandaar dan de opmerkingen
Zou dus zeggen hou vol , laat groeien en ben er trots op
 

maximum

Zware baard
Mijn vader is 65 en is nog zo wat zo zwart als kraai Zwollenaar;)Genen he:pMaar als het zover bij mij is zal ik vol op genieten van mijn grijze baard(Y);)Beard up:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Is geen leeftijd op te plakken.
Vriend van me is grijs beginnen worden op zijn 25.
Zelf 48 en de baard heeft veel meer grijstinten dan het haar ;)
 

Boof72

Volle Baard
Hier nog 1 van 43 jaar , en als ik eerlijk ben vindt ik het juist wel mooi die grijze plukken.
Daarnaast de "kale" plek bovenop vindt ik wat minder.
Het liefst zou ik m'n hoofd heel kort / kaal willen, maar daar is vrouw lief het niet mee eens.
;)
 

Andreas

Baard
Ik begon op m'n 16e al kaal te worden, doe je niks aan. In plaats van proberen te verhullen heb ik op den duur het scheermes erbij gepakt. Inmiddels ben ik 'die kale jongen met de rooie baard' en weten mensen niet beter. Mensen moeten wennen aan je look. Fuck it, embrace it!

Bovendien; al die willen te kaap'ren varen....
 

Bazzorro

Baard
Laatste week "bad beard week " omdat ik niet zo'n dikke baard heb ...veel springharen en open plekken.....toch maar enkele dagen aanzien...dan toch maar de tondeuse bovengehaald en de hele boel teruggesnoeid ...nu al spijt :(
 
Het duurt wat langer om een baard te groeien maar ik heb de zwerver look voorkomen door va het begin de lijnen strak te houden en elke week de tondeuze er overheen op 1mm langer dan de keer ervoor. Niet elke haar groeit even snel en zo bouw je een gelijdelijke baard op. Toen ik na een half jaar op de maximale stand van me tondeuze was (27mm) heb ik een afspraak gemaakt bij de barbier om er echt model in te laten zetten.
Zo nooit last gehad van een sprieterige, onverzorgde korte baard aka de zwerver look

Beard up! En dit keer volhouden :)>
 

maximum

Zware baard
Het duurt wat langer om een baard te groeien maar ik heb de zwerver look voorkomen door va het begin de lijnen strak te houden en elke week de tondeuze er overheen op 1mm langer dan de keer ervoor. Niet elke haar groeit even snel en zo bouw je een gelijdelijke baard op. Toen ik na een half jaar op de maximale stand van me tondeuze was (27mm) heb ik een afspraak gemaakt bij de barbier om er echt model in te laten zetten.
Zo nooit last gehad van een sprieterige, onverzorgde korte baard aka de zwerver look

Beard up! En dit keer volhouden :)>

Normaliter als je niet had geschoren had je na 6 maanden op 6cm lengte gezeten aangezien haar gemiddeld 1cm per maand groeit;)Beard up:)>
 
Daarom zei ik al dat het op die manier langzamer gaat, maar je voorkomt de zwerver look doordat alles op gelijke lengte blijft en dat oogt een stuk netter ;)
Wat de vrouw en de baas vaak kunnen waarderen:D
 
Banner image
Top