Graag wat tips en wat jullie er van denken :)

Tom260

Stoppelbaard
Hallo allemaal,
Ik ben Tom en ben 21 jaar. Ik heb wat foto's in de bijlage gezet, hier kan je zien het resultaat van 12 dagen niets aan mijn baard te doen. Wat is jullie eerste indruk en misschien tips om een mooiebaard te laten groeien?
 

Texman

Koning Baard
Hallo Tom,
Welkom op ons leuke forum.
Ik heb je foto's bekeken en zie dat je wel baardgroei hebt maar dat deze nog niet volledig op gang is gekomen.
Maak je geen zorgen want dat is op jou leeftijd heel normaal.:)
De groei is al aardig op je kaaklijn, kin en snor en dat geeft al mogelijk heden om een bescheiden baard te laten staan.(Y)
Je wangen blijven wat achter waardoor een volle baard op dit moment nog niet tot de mogelijk heden behoort.
Wat je wel kan doen heb ik op een van je foto's ingetekend en dat is het scherp houden van je baardlijnen. Buiten deze lijnen mag je je wangen en hals schoon houden.
Een voordeel hiervan is dat je beginnende baard zich beter gaat tonen en je ziet er niet slordig uit waardoor je ook minder opmerkingen zal krijgen.:)
De rest van je baard moet je de komende weken (maanden) gewoon laten groeien. Als de baardlijn op je wangen wat hoger kan doe dat dan ook.
Ga ook baardolie gebruiken dat is goed tegen jeuk en stimuleert de bloedomloop in de huid onder je baard wat weer goed is voor je baardgroei.
Succes en hou ons op de hoogte van je voorderingen,
Texman :)>

 
Banner image
Top