Geen volgroeide baard op zestienjarige leeftijd normaal?

Ik heb nog geen volgroeide baard op men zestienjarige leeftijd is dit normaal

  • Ja

  • Neen


Results are only viewable after voting.

Stefff

Stoppelbaard
Kan iemand me helpen ik ben een jongen van 16 jaar en ik heb al redelijk wat baard haar op men kin, kaaklijn en op men boven lip.
Ik zou zeer graag een volle baard laten groeien maar als ik er zo naar kijk gaat het persies niet lukken. Is het normaal dat ik op zestienjarige leeftijd niet overal op mijn gezicht haar heb?
Groetjes Stef
 

Fox

Zware baard
Kan iemand me helpen ik ben een jongen van 16 jaar en ik heb al redelijk wat baard haar op men kin, kaaklijn en op men boven lip.
Ik zou zeer graag een volle baard laten groeien maar als ik er zo naar kijk gaat het persies niet lukken. Is het normaal dat ik op zestienjarige leeftijd niet overal op mijn gezicht haar heb?
Groetjes Stef
Dag seff,
Je kan misschien ,wat foto's plaatsen.
Dan kunnen we beter zien wat voor baardgroei je hebt.Maar denk niet dat je op16 jarige leeftijd
Te veel mag verwachten
Groeten
Silver Fox
 
M

McSol

Guest
Kan iemand me helpen ik ben een jongen van 16 jaar en ik heb al redelijk wat baard haar op men kin, kaaklijn en op men boven lip.
Ik zou zeer graag een volle baard laten groeien maar als ik er zo naar kijk gaat het persies niet lukken. Is het normaal dat ik op zestienjarige leeftijd niet overal op mijn gezicht haar heb?
Groetjes Stef
Hallo Stefff,
Nou, ik kan je vertellen dat dat zeker vrij normaal is. Toen ik nog 16 was had ik ook nog niet zoveel baardharen.

Kijk, de een heeft een snelle en volle baardgroei maar bij een ander laten de haren op zich wachten of heeft weer een ander overal kale plekjes. Dit is genetisch vastgelegd en daar kun je zelf niks aan doen.

Wacht geduldig nog een aantal jaren en je zult zien dat het wel goed komt met die haren! (Dat rijmt) Je hoeft je natuurlijk ondertussen niet te scheren... (Y);)
 

Texman

Koning Baard
Kan iemand me helpen ik ben een jongen van 16 jaar en ik heb al redelijk wat baard haar op men kin, kaaklijn en op men boven lip.
Ik zou zeer graag een volle baard laten groeien maar als ik er zo naar kijk gaat het persies niet lukken. Is het normaal dat ik op zestienjarige leeftijd niet overal op mijn gezicht haar heb?
Groetjes Stef
Ha Steff,
Welkom op ons leuke forum,
Het is heel normaal dat je op jouw leeftijd niet overal op je gezicht haar hebt.
Kijk maar eens naar je leeftijdgenoten dan zal je zien dat de meesten dat ook nog niet hebben.
Bij de meeste mannen komt de baardgroei heel langzaam op gang en is een proces dat meerdere jaren kan duren.
Voor een volle baard ben je nu nog te jong maar dat kan over een paar jaar waarschijnlijk wel.
Dus maak je geen zorgen,
Texman :)>
 

Ponti

Baard
Kan iemand me helpen ik ben een jongen van 16 jaar en ik heb al redelijk wat baard haar op men kin, kaaklijn en op men boven lip.
Ik zou zeer graag een volle baard laten groeien maar als ik er zo naar kijk gaat het persies niet lukken. Is het normaal dat ik op zestienjarige leeftijd niet overal op mijn gezicht haar heb?
Groetjes Stef
Geduld is een schone zaak, u moet gewoon de tijd nemen, en dan zal u zien dat uw baard zich naar behoren ontplooit.
 
Banner image
Top