François- logboek

Hallo allemaal ik heb besloten om ook een logboek bij te gaan houden. Niet alleen om jullie te amuseren maar ook mezelf. Vindt het zien van vooruitgang erg leuk dit motiveert me altijd. Misschien kan ik andere beginners hiermee ook een beetje motiveren wie weet. De laatste foto die ik heb gepost was tijdens het voorstellen.
1464881111563-246674822.jpg
02-06-2016

Ben nu maand verder en gister naar de barbier geweest.

Before.
20160708_004536.jpg
After.
FB_IMG_1467835058501.jpg FB_IMG_1467835054177.jpg FB_IMG_1467835046867.jpg 20160708_004922.jpg

Ook heb ik bij de kapper mijn eerste baardshampoo gekocht. Ik durf niet tr zeggen of het een hele goede is maar lekmer ruiken doet die wel. Volgens hem is deze nergens in Nederland anders te verkrijgen maar weet niet of dat echt waar is.
20160706_131734.jpg

Ik ben vanplan mijn baard nog veel langer te laten groeien. En ervaring heb ik nou ook weer niet veel hiermee. Dus buiten dit te gebruiken als logboek. Hoop ik ook op veel advies, feedback, commentaar hoe je het maar wil noemen haha. Sta voor alles open.
 
Laatst bewerkt:

PerryS

Baard
Veel advies kan ik je helaas ook niet geven aangezien ik ook een beginneling ben op dit gebied, er is gelukkig al een hoop op dit forum te vinden. Ziet er goed uit man!(Y)
 
Het is alweer een tijd geleden. mn baard is dan ook weer stuk gegroeid. ik trim alleen wel mn snor omdat ik het echt verschrikkelijk vond tijdens het eten. heb wel een snorrewax aangeschaft van Captain Fawcett. maar hij werkt niet heel goed iemand misschien een tip??
 

Bijlagen

  • 20160925_170612.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 78
  • 20160820_180708.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 77

Jeepie

Baard
Het is alweer een tijd geleden. mn baard is dan ook weer stuk gegroeid. ik trim alleen wel mn snor omdat ik het echt verschrikkelijk vond tijdens het eten. heb wel een snorrewax aangeschaft van Captain Fawcett. maar hij werkt niet heel goed iemand misschien een tip??
Die groeit inderdaad mooi!!
En een tip, andere snorrenwax? Die van fisticuffs werkt prima
 

vonchipka

Baard
Ik heb het probleem met de snor ook. Ook al veel soorten wax gebruikt. Maar niks dat helpt. Tot ik op een dag.... mijn haar in de plooi aan het leggen was met haargel. Had nog wat overschot op de vingers... dacht bij mezelf ,baat het niet dan schaadt het niet. En jawel hoor.. sindsdien ga ik met een gestelde snor door het leven. Voor mij is dit de beste oplossing.
 

maximum

Zware baard
Netjes hoor..Als je je snorharen maar lang genoeg opzij blijft borstelen cq strijken dan gaan ze uiteindelijk steeds beter 'liggen'..Nou heb ik zelf geen megasnor maar als ik gebadderd ogf gedouched heb borstelen ik mijn snor handdoek droog opzij en blijft hij heel de dag prima zitten..:)>
 
ik merk de laatste tijd dat mijn baard een skischans begint te worden. met baard balsem krijg ik hem soms moeilijk naar beneden. heb mn baard nog nooit zo lang gehad dus weet ook niet of het normaal is?

komt dit door het kammen en groeit die daarom die richting op? of is dit gewoon door mn haar?20161011_203030.jpg
 

Bijlagen

  • 20161011_200322.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 48

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Het komt niet door het kammen, maar omdat haren eigenwijs zijn. Volgens mij heeft iedereen er last van. Bij mij ging de baard twee weken geleden de hoek om en momenteel heb ik al enkele dagen net zo'n skischans als jij. Tijd en lengte zullen het oplossen. :)
 

maximum

Zware baard
Yep, ik heb ook zo'n rare kronkel in de mijne.
Valt weinig aan te doen helaas.
Lengte (en dus gewicht) zal bij jou waarschijnlijk zorgen voor minder skischans-look ;)

Ik denk dat als je dat recht maakt het zo maar eens kan verdwijnen Cowboy..Gezien het feit de andere haren er rond om heen dan bij trekken zeg maar..:)>
 
Banner image
Top