Films

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Eindelijk de originele titel THE Batman, de duistere, wraakzuchtige vergelder van het immer donkere Gotham City.
Ik wacht er met spanning op!
 

Yainderidoo

Zware baard
@zenn Ken jij de film: Ahnenerbe: Inherited from the Forefathers (2017 of 2019 is niet helemaal duidelijk) Ik kwam iets tegen over ahnenerbe en wou er wat meer over weten (docu of film) en kwam deze film tegen. Alleen op vage sites te zien na registreren...wat ik dus niet doe. Ook niet op imdb, of het moet onder een andere naam zijn. mysterieus!!!?
 

zenn

Zware baard
@Yain, nee niet van gehoord. 'K ken wel een aantal soortgelijke docu's; vind het wel interessant het hele eugenetica, pseudo-wetenschap, occulte verhaal waarmee ze voorouders erfgoed aan probeerde te tonen door middel van archeologie/atropologie/historologisch inderzoek. (doet mij een beetje denken aan het Wolfenstein :p) Wist je dat de meeste leden zelfs nog werkzaam waren bij diverse instellingen ver na de oorlog. :eek:



GcL5JGflqXMgtexCXo4XGBdiqh.jpg


Nazi Germany collapsed and the number one enemy of mankind was defeated in 1945. Today, a group of scientists and special agents from the "mystical division" of the CIA have to unravel century old secrets, mysterious runes, occult signs and symbols that lead them on a deadly journey through the corridors of the past and into the heart of the mysterious brainchild of Adolf Hitler, a secret society called Ahnenerbe, capable of destroying the world as we know it.
 
Laatst bewerkt:

Yainderidoo

Zware baard
@zenn Dank je voor je bijdrage....zo ver was ik dus ook ongeveer gekomen. Wat moet er wel niet in die film te zien zijn dat hij zo doodgezwegen word? Tenzij het een hoax is natuurlijk??
Ik denk dat ik het voor nu maar laat rusten. Veel van de dingen die verteld worden zijn zelfs zonder beelden zo afschuwelijk en bijna ondenkbaar dat dat echt gebeurd is.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
@Yainderidoo als je iets over Heinrich Himmler's projecten "Ahnenerde" en "Lebensborn" wilt weten, dan kun je me even een berichtje sturen. Het is geen hoax en beide projecten zijn uitgevoerd tijdens het bewind vand van de NaZi's.
Anni-Frid Lyngstad (Frida) van ABBA is zelfs een Lebensborn-kindje: plaatselijke vrouwen in bezette gebieden werden verkracht door geselecteerde SS-officieren in daarvoor opgezette klinieken om zo een Übermenschen-ras te ontwikkelen.
Beide projecten heb ik grondig onderzocht voor een boek, dat ik ooit eens heb geschreven.
Ahnenerde is minder gruwelijk, dus laat het me weten en dan kom je ook te weten, waarom de NaZi's in de speelfilm 'Raiders of the Lost Ark' ten tonele verschijnen en in iedere opvolgende film op zoek naar de Heilige Graal en de speerpunt van Longinus, waarmee Jesus in zijn zijde werd gestoken toen hij aan het kruis hing.
 
Laatst bewerkt:

zenn

Zware baard
Een hele mooie die er aan zit te komen... met een cast waar je u tegen zegt; The Northman.

 

Jeb

Baard
Heb nog enkele waar ik op wacht, dat wil zeggen samen met de familie natuurlijk, kids en vrouw die ook graag een filmpje meepikken. Nu wil dat alles wel ietswat leuker aangepakt worden en ben sinds afgelopen maand op zoek gegaan naar betere opstellingen qua geluid. Gaan we toch voor 7.1 want dat systeem heb ik of toch liever voor de 5.1.2 want ook dat word ondersteund. Heel ander thema, maar ik wilde het wel even delen hier aangezien het ook met films te maken heeft.
Sinds kort een paartje focal temptation als front
Een jbl center, 2 Bose luidsprekers van midden tot achter, paartje revox studio monitoren voor surround en niet te vergeten voor surround back een paartje jamo's. Binnenkort komt er nog een regelbare jamo op aangesloten op de sub aansluiting die het zwakke gedeelte kan opvangen tussen laag en hoog. Niet echt nodig die sub, maar het kan geen kwaad hem erbij aan te sluiten.
Komen gaat er ook nog een voorversterker, in mijn geval echt wel nodig, want de audio mag er absoluut niet onder lijden. Overwegen tot atmos ook echt een must(voor mij)
De filmdagen worden er net ietswat leuker op zo. Dat alles op een beamertje met enkele meters diagonaal maakt het bijna compleet.
En NEE ik overdrijf niet met luidsprekers, zoals de vrouw altijd zegt, want het verschil met satelliet luidsprekertjes is duidelijk hoorbaar en niet zo schril van geluid als het eens iets luider gesteld wordt:D. Ik ben er daarom ook van overtuigd dat er meerdere hier zijn met veel betere opstellingen en beter materiaal, maar dit noem ik roeien met de riemen die je hebt.
Als er meer enthousiastelingen zijn hier zie ik ook graag jullie opstellingen, want het kan altijd beter of creatiever. Ben benieuwd :cool:

Niet letten op de bekabeling, die word helemaal vervangen momenteel, vandaar dat akelige kabel rommeltje :oops:

Wij wachten op fantastic beasts and where to find them 3 van de makers van Harry potter. Dat is hier bij de kids zeer belieft (Y)
 

Bijlagen

  • 20220422_143438.jpg
    20220422_143438.jpg
    991,8 KB · Weergaven: 5
  • 20220422_143459.jpg
    20220422_143459.jpg
    1 MB · Weergaven: 5
  • 20220422_143539.jpg
    20220422_143539.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 5
  • 20220422_143631.jpg
    20220422_143631.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 5
  • 20220422_143700.jpg
    20220422_143700.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 6

Texman

Koning Baard
Heb nog enkele waar ik op wacht, dat wil zeggen samen met de familie natuurlijk, kids en vrouw die ook graag een filmpje meepikken. Nu wil dat alles wel ietswat leuker aangepakt worden en ben sinds afgelopen maand op zoek gegaan naar betere opstellingen qua geluid. Gaan we toch voor 7.1 want dat systeem heb ik of toch liever voor de 5.1.2 want ook dat word ondersteund. Heel ander thema, maar ik wilde het wel even delen hier aangezien het ook met films te maken heeft.
Sinds kort een paartje focal temptation als front
Een jbl center, 2 Bose luidsprekers van midden tot achter, paartje revox studio monitoren voor surround en niet te vergeten voor surround back een paartje jamo's. Binnenkort komt er nog een regelbare jamo op aangesloten op de sub aansluiting die het zwakke gedeelte kan opvangen tussen laag en hoog. Niet echt nodig die sub, maar het kan geen kwaad hem erbij aan te sluiten.
Komen gaat er ook nog een voorversterker, in mijn geval echt wel nodig, want de audio mag er absoluut niet onder lijden. Overwegen tot atmos ook echt een must(voor mij)
De filmdagen worden er net ietswat leuker op zo. Dat alles op een beamertje met enkele meters diagonaal maakt het bijna compleet.
En NEE ik overdrijf niet met luidsprekers, zoals de vrouw altijd zegt, want het verschil met satelliet luidsprekertjes is duidelijk hoorbaar en niet zo schril van geluid als het eens iets luider gesteld wordt:D. Ik ben er daarom ook van overtuigd dat er meerdere hier zijn met veel betere opstellingen en beter materiaal, maar dit noem ik roeien met de riemen die je hebt.
Als er meer enthousiastelingen zijn hier zie ik ook graag jullie opstellingen, want het kan altijd beter of creatiever. Ben benieuwd :cool:

Niet letten op de bekabeling, die word helemaal vervangen momenteel, vandaar dat akelige kabel rommeltje :oops:

Wij wachten op fantastic beasts and where to find them 3 van de makers van Harry potter. Dat is hier bij de kids zeer belieft (Y)
Audio/video apparatuur vindt ik zelf ook heel leuk. Maar ik ben meer van de Hifi dus heb ik twee stereo-installaties. Een staat in de huiskamer en is inmiddels meer dan 30jaar oud. De andere staat in mijn werkkamertje en is aangesloten op mijn computer.
Deze installatie bestaat een Network CD-receiver met DAB +, Wifi en usb van Pioneer. Een geweldig apparaat met heel veel mogelijkheden.
Op deze installatie heb ik twee kleine boekenplank luidsprekers van B&W aangesloten.
En ik hou ook van films, daar voor heb ik een eenvoudige home cinema set van Pioneer met 6 boxen voor van een jaar of 10.
De oude installatie wil ik op termijn vervangen maar daar heb ik niet zoveel haast mee want dat wordt duur :eek:.
 
  • Like
Reactions: Jeb

Jeb

Baard
Audio/video apparatuur vindt ik zelf ook heel leuk. Maar ik ben meer van de Hifi dus heb ik twee stereo-installaties. Een staat in de huiskamer en is inmiddels meer dan 30jaar oud. De andere staat in mijn werkkamertje en is aangesloten op mijn computer.
Deze installatie bestaat een Network CD-receiver met DAB +, Wifi en usb van Pioneer. Een geweldig apparaat met heel veel mogelijkheden.
Op deze installatie heb ik twee kleine boekenplank luidsprekers van B&W aangesloten.
En ik hou ook van films, daar voor heb ik een eenvoudige home cinema set van Pioneer met 6 boxen voor van een jaar of 10.
De oude installatie wil ik op termijn vervangen maar daar heb ik niet zoveel haast mee want dat wordt duur :eek:.

Juist daarom heb ik gekozen voor een andere opstelling omdat ik ook graag muziek luister en dan is dat muziek genre eigenlijk egaal. En ondertussen kun je ook heel fijn film kijken ermee.

Bowers en wilkens zijn ook hele fijne luidsprekers.
En of de versterker nu 30 jaar oud is wil helemaal niks zeggen, want die oudjes zijn vaak niet kapot te krijgen, heel anders als sommigen die veel opties hebben en daarom minder plaats hebben voor de versterker zelve. En als je een beetje handig bent dan kun je ten alle tijden de oudere luidsprekers met een nieuw rubbertje voorzien bijv. En dan zijn ze weer net al nieuw, zoals mijn ls bijv.
 
Banner image
Top