Filip's beard

FilipG

Stoppelbaard
Hey,

Tijdens corona (zoals zovelen denk ik) dan toch maar eens van stoppels over gestapt op een iets vollere baard.
Het bevalt me enorm, zou hem onderaan alleen ietsje langer willen laten.

De kleuren vind ik zelf ook zeer fijn.

Nu nog wat zoeken naar verzorging, styling, enz...


Alvast bedankt voor jullie constructieve feedback
 

Bijlagen

  • IMG_7427.jpg
    IMG_7427.jpg
    871,3 KB · Weergaven: 51
  • IMG_7428.jpg
    IMG_7428.jpg
    954,3 KB · Weergaven: 47
  • IMG_7429.jpg
    IMG_7429.jpg
    1 MB · Weergaven: 46

Texman

Koning Baard
Hey,

Tijdens corona (zoals zovelen denk ik) dan toch maar eens van stoppels over gestapt op een iets vollere baard.
Het bevalt me enorm, zou hem onderaan alleen ietsje langer willen laten.

De kleuren vind ik zelf ook zeer fijn.

Nu nog wat zoeken naar verzorging, styling, enz...


Alvast bedankt voor jullie constructieve feedback
Nou Filip je hebt een prachtige baard weten te kweken (Y)(Y)(Y), ik kan best begrijpen dat het je goed bevalt.
Een langer front is een heel goed plan want dat geeft je baard een veel mooier aanzien dus daar zou ik gelijk aan beginnen.
Mocht je naar een barbier gaan maak dat dan ook duidelijk zodat hij daar rekening mee kan houden want voorlopig mag er niets van het front af.
Wat styling en verzorging betreft denk ik aan baardzeep/shampoo, baardolie, baardbalsem en goed gereedschap zoals een kapperschaar, baardkam en baardborstel.
Wil je erg werk maken van het stylen dan kan ik ook nog een föhn en een rolborstel aanbevelen.
Als je je baardonderhoud zelf wil gaan doen dan is een goede tondeuse ook erg handig.
Veel plezier hier,
Texman :)>
 

Peter1960

Baard
Hey,

Tijdens corona (zoals zovelen denk ik) dan toch maar eens van stoppels over gestapt op een iets vollere baard.
Het bevalt me enorm, zou hem onderaan alleen ietsje langer willen laten.

De kleuren vind ik zelf ook zeer fijn.

Nu nog wat zoeken naar verzorging, styling, enz...


Alvast bedankt voor jullie constructieve feedback
Ziet er al prima uit, benieuwd hoe die er nu uitziet
 

Texman

Koning Baard
Uitstekende baard @FilipG (Y)(Y)(Y).
Wat het uitkammen betreft, doe dit van boven naar beneden en doe het rustig zodat je kam niet aan de haren trekt.
Maak veel kambewegingen. Je kan ook je baard eerst borstelen en dan kammen.
Als je je baard een voller aanzien wil geven dan kan hem ook eerst goed spoelen, in het natte haar wat baardbalsem masseren en daarna stylen met een föhn.
Föhn op de minst warme stand ander loop je de kans dat je huid onder je baard verbrand :eek:.
 

Rothbeard62

Volle Baard
Ziet er prima uit! Over het kammen: niet te hard trekken als er bv knoopjes zijn, dan trek je de haren los. Voorzichtig doorkammen, dat gaat het handigst bij een licht vochtige baard. Je kunt de haren in de hals ook naar voren kammen ipv naar beneden, dat geeft een nog voller effect. :)>(Y)
 
Banner image
Top