ff voorstellen

BEARDY

Stoppelbaard
ik ben johan van limburg uit het verre belgie
ik heb al 27 jaar mijn haren altijd afgeschoren zowel baard als hoofdhaar.
nu een maand voor mijn 45 ste verjaardag kreeg ik ineens goesting voor een mooie baard en wat haar op mijn hoofd te laten groeien
( denk ne midlife :) ) en ik ga ineens voor een goeie lange volle baard . als ik iets doe dan doe ik het ineens goed
nu naar veel filmkes op youtube te hebben gekeken en vele uren gesurfd . ben ik op deze site terecht gekomen en heb veel over de baard geleerd . en na lang te twijfelen, lezen, denken ( dat ben ik ne twijfelaar ) heb ik HA baardzeep, HA baardbalm en uppercut mat clay gekocht bij mijn baard ( top service daar ) en een gratis flesje baardolie van woody .en mijn baard is echt veel zachter nu .en de geur van woody licht mij wel . had eerst de producten van het kruidvat maar dat vond ik maar niets maar niets .
nu ik iemand ben die graag knuteld en prepareer ga ik is proberen voor een goeie baardolie te maken ,

en nu maar wachten en wachten en wachten
 

Bijlagen

  • 20170604_125734.jpg
    20170604_125734.jpg
    42,4 KB · Weergaven: 60
Laatst bewerkt:

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom! (Y)
Op deze manier heeft de midlifecrisis alleen maar voordelen ;)
Met een (langere) baard wordt je vaak als de leider van jouw onbebaarde vrienden gezien...
Perfecte zonbeschermingsfactoren, jouw baard...
Geen scheermeskosten meer!.. ( ok...alleen misschien voor jouw schedel)...
Transformatie van jongen tot man...
Kan nog wel ff doorgaan.

In ieder geval veel geval plezier hier en met jouw baardreis! :)>
 

BEARDY

Stoppelbaard

Bijlagen

  • cbfc8d3e75c736f51f3b04c1224911d1.jpg
    cbfc8d3e75c736f51f3b04c1224911d1.jpg
    120,2 KB · Weergaven: 24

JeroenP

Volle Baard
Je hebt een goede kop voor een beste baard en bijpassend kapsel. Ikzelf kan alleen genieten van mijn baard, dus dan die maar goed in model .

Succes met je baardreis.
 

Texman

Koning Baard
Ook van mij nog welkom op dit leuke en inspirerende baardforum.
Ik ben het ook eens met GlennBG.
Als op mijn werk een collega aan mij vroeg of ik last had van een midlifecrisis zij ik altijd
Nee want ik heb mijn jeugd opgerekt tot aan mijn 45e jaar en ging daardoor naadloos over in de midlifecrisis waardoor dit geen probleem was.:):):)
En je kent het gezegde "hoe ouder hoe gekker" en dat geldt weer voor na de midlifecrisis. Dus dan kan het leven nog steeds leuk zijn.;)
In ieder geval heel veel succes met je baardreis.
 

Glenn

Baard
Welkom Johan.
Je bezit zo te zien wel een stel goede baard genen.
Dat kan alleen maar leuker en mooier worden met den tijd.
Ziet er al top uit vind ik.
 
Banner image
Top