Ff voorstellen

Hans

Zware baard
Oerbaard
Welkom istawa (Y)
Erg persoonlijk om de keuze te maken voor een barbier, de 1 gaat met grote regelmaat naar de barbier,
de ander (waaronder ikzelf) is nog nooit geweest, beetje wat je hart je ingeeft, succes met je keuze :)>
 

Diederik

Volle Baard
Dat is inderdaad een heel persoonlijke keuze.

Ik ben onlangs voor de eerste keer geweest en ik moet zeggen dat het mij goed bevallen is. Geen gekke dingen afgesproken, alleen het model wat gefatsoeneerd en de lijnen strakker gemaakt.

Edit: is denk ik ook een kwestie van tevoren goede afspraken maken en je wensen te bespreken.
 

istawa

Zware baard
201b29ee381e128da91320c5f2a67a47.jpg

Ff een kleine update . Hoewel ik naarmate de dag vordert steeds meer een coupe rotzooi op en onder mijn kinnebakkes heb toch het barbier bezoek maar uit gesteld

it ain't over until the fat lady sings
 

istawa

Zware baard
Zo zal weer is een update doen. Zat vandaag is een beetje te tellen. En kwam tot de conclusie dat ik zo goed als zeker deze maand de heardt heb bereikt.
Ik heb in het begin wel mijn snor wat bijgewerkt. Maar toch besloten na lezen op het forum om hem toch maar te laten gaan.
Mijn vrouw en dochters wachten op het moment dat ze er een vlechtje in kunnen maken. Dus kan ik nog wel ff doorgaan met laten groeien.

it ain't over until the fat lady sings
 

istawa

Zware baard
Beard in tbe sun hahaha lekker . Zie tegenwoordig mijn baardschaduw en met wind voel ik hem hele nieuwe ervaring

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Ardjan

Baardaap
Gaaf hoor die 'sunbeard'. (Y) En mooie lengte al.
Ook ik heb vandaag twee uur met baard in de zon gelegen; beetje olie, en heerlijk, je voelt h'm groeien. :D
 
Banner image
Top