Familie traditie

Andre

Baard
image.jpg Ik ben dus Andre, en sinds een kleine 3 weken ben ik gestopt met scheren.
Na jaren een stoppelbaardje gehad te hebben heb ik me er toe gezet om toch een baard te laten staan!

Wat me altijd heeft tegen heeft gehouden is dat ik gevoelsmatig veel kale plekken heb in de gezichtsbeharing en zo blond ben dat je de baard niet goed ziet.

Maar in na volging van mijn vader, grootvader en overgrootvader wil ik hem nu toch laten staan, ondanks dat het op t moment kriebeld en irriteerd.

Volgens mij is dit een fase waar iedereen doorheen moet net als dat de haren hun eigen levenlijden en niet de kant op staan die ik wil!

Ondanks dat ik niet echt graag op de foto sta toch een pasr plaatjes van dit momentimage.jpg

Ik wil voor een volle baard gaan met een snor, maar dat zal nog wel heel wat geduld vergen en de 24 uur regel toepassen

Hoop dat ik wat steun heb van u allen
Gr Andre
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Welkom André, volgens mij kun jij een prima baard laten staan.
En het is natuurlijk helemaal geweldig dat je een traditie in de familie op deze manier voort kunt zetten. (Y)
En zoals zo vaak gezegd en geadviseerd op dit forum, geduld is een schone zaak! ;)

Ps. Ik heb je topic even verplaatst naar het goede forum.
 
Laatst bewerkt:

maximum

Zware baard
Hoi Andre en welkom op het forum:)..Dat kriebelen is maar tijdelijk en als je enkele cm verder bent heb je er geen last meer van;)..Veel succes op je baardreis(Y)Beard on:)>
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Welkom Andre,

Ik heb eigenlijk niks aan bovenstaande toe te voegen. Ook ik denk dat dat een prima baard gaat worden.

En de eerste periode is inderdaad helemaal niet zo gemakkelijk met de jeuk, onwillende haartjes en wellicht de nodige opmerkingen vanuit je sociale omgeving.
Dit hebben we allemaal meegemaakt en met een beetje geduld komt het uiteindelijk allemaal goed!!

Succes!
 

GlennBG

Volle Baard
André welkom hier!
Gaat goedkomen. Wordt een prachtige blonde baard (vind ik zelf heel fraai ogen). Veel plezier met de groei!
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ook namens mij welkom hier op het baardforum André (Y)
Ziet er prima uit hoor, wordt vanzelf wat je wilt bereiken.
 

Andre

Baard
Bekijk bijlage 1243 Ik ben dus Andre, en sinds een kleine 3 weken ben ik gestopt met scheren.
Na jaren een stoppelbaardje gehad te hebben heb ik me er toe gezet om toch een baard te laten staan!

Wat me altijd heeft tegen heeft gehouden is dat ik gevoelsmatig veel kale plekken heb in de gezichtsbeharing en zo blond ben dat je de baard niet goed ziet.

Maar in na volging van mijn vader, grootvader en overgrootvader wil ik hem nu toch laten staan, ondanks dat het op t moment kriebeld en irriteerd.

Volgens mij is dit een fase waar iedereen doorheen moet net als dat de haren hun eigen levenlijden en niet de kant op staan die ik wil!

Ondanks dat ik niet echt graag op de foto sta toch een pasr plaatjes van dit momentBekijk bijlage 1240

Ik wil voor een volle baard gaan met een snor, maar dat zal nog wel heel wat geduld vergen en de 24 uur regel toepassen

Hoop dat ik wat steun heb van u allen
Gr Andre
image.jpg I
[DOUBLEPOST=1446120055][/DOUBLEPOST]5 weken nu, was wel lekker de gezichtsbeharing op het water in zweden, kreeg al de opmerking dat ik er uitzie als een Noorman
 

Andre

Baard
Bekijk bijlage 1243 Ik ben dus Andre, en sinds een kleine 3 weken ben ik gestopt met scheren.
Na jaren een stoppelbaardje gehad te hebben heb ik me er toe gezet om toch een baard te laten staan!

Wat me altijd heeft tegen heeft gehouden is dat ik gevoelsmatig veel kale plekken heb in de gezichtsbeharing en zo blond ben dat je de baard niet goed ziet.

Maar in na volging van mijn vader, grootvader en overgrootvader wil ik hem nu toch laten staan, ondanks dat het op t moment kriebeld en irriteerd.

Volgens mij is dit een fase waar iedereen doorheen moet net als dat de haren hun eigen levenlijden en niet de kant op staan die ik wil!

Ondanks dat ik niet echt graag op de foto sta toch een pasr plaatjes van dit momentBekijk bijlage 1240

Ik wil voor een volle baard gaan met een snor, maar dat zal nog wel heel wat geduld vergen en de 24 uur regel toepassen

Hoop dat ik wat steun heb van u allen
Gr Andre
[DOUBLEPOST=1447055162][/DOUBLEPOST]Weer ruim een week veder,
In mijn ogen begint het nu een beetje op een baard te lijken, krijg inmiddels ook positieve reaties op de baard

Heb wel onzettend last gehad van gekriebel op de lip en mondhoeken, bij de laatste knip ik de haartjes kort, bij de snor zelf...
Ja, snorrewax , baardwax en olie aangeschaft inmiddels en het werkt verslavend !image.jpg
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    295,6 KB · Weergaven: 36
  • image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 36
Banner image
Top