Even voorstellen!

Ozzynator

Stoppelbaard
Ik ben Hans, 44 jaar en woon in Heerlen. Ben sinds 2 november jongstleden aan de baard, eindelijk een vriendin die het niet erg vind dat ik niet netjes glad geschoren ben.

Hoef je maar 1x te zeggen natuurlijk!

Paar keer de hals bijgewerkt, de rest nog even laten groeien en over een paar weekjes eens naar een barbier.

Het resultaat na 23 dagen:



Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
d2f653eaab35c3cfcde7a55d776cf4ff.jpg
 

Kale666man

Baardaap
Nou ozzynator dat gaat een hele mooie baard worden zie ik zo al.
Prachtige dekking en ziet er nu al super uit.
Let maar op,je zal dit veel te horen krijgen en kan niet wachten over een paar weken je foto,s te zien.
En natuurlijk welkom op dit forum namens mij alvast.
Je gaat hier veel plezier en anrwoorden op al je vragen vinden(Y)
 

RCM

Baardaap
Welkom op het meest gezellige forum van Nederland Hans... Wat leuk voor je dat je eindelijk die vriendin hebt die jij en je baard verdient! Ik moet zeggen dat ik dit een van de mooiste 'baarden' vindt die ik tot nu toe gezien heb voor dit korte tijdsbestek. De kleur en dekking vindt ik helemaal geweldig. Dat gaat echt een MEGA baard worden!! Ik zou die barbier voorlopig nog maar even vaarwel zeggen, die heb jij echt niet nodig. Wat is je doel Hans? :)>(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Welkom Hans, ik woon 1 dorp verder noordelijk (Brunssum) Dat is een behoorlijk flinke baard voor 23 dagen. Dat gaat echt een topper worden, is het nu ook a hoor, goede dekking, mie kleur combinatie. Naar welke barbier ga je? Ik ben van plan om volgend jaar naar Barberschop De Baard te gaan, heb goede dingen over Tom gehoord en gelezen. Succes met de baardreis.
 

Ozzynator

Stoppelbaard
Welkom Hans, ik woon 1 dorp verder noordelijk (Brunssum) Dat is een behoorlijk flinke baard voor 23 dagen. Dat gaat echt een topper worden, is het nu ook a hoor, goede dekking, mie kleur combinatie. Naar welke barbier ga je? Ik ben van plan om volgend jaar naar Barberschop De Baard te gaan, heb goede dingen over Tom gehoord en gelezen. Succes met de baardreis.
Die inderdaad, goede dingen over gelezen op hwt interweb.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

dijkie

Zware baard
:)>Wat een prachtige baard zeg, jij kan zeggen dat je een baard heb..
Welkom op het gezellige forum.
 

TMG1961

Baardaap
Ik zou persoonlijk wachten tot begin volgend jaar met naar een barbier gaan. Eerst wat laten groeien alvorens je begint te snoeien. Wat is je uiteindelijke doel?
 

Ozzynator

Stoppelbaard
Ik zou persoonlijk wachten tot begin volgend jaar met naar een barbier gaan. Eerst wat laten groeien alvorens je begint te snoeien. Wat is je uiteindelijke doel?
Dit ongeveer, maar dan salt&pepper. Mss ietsjes langer.
da846eeffc3a6fab4c036941b2115485.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

TMG1961

Baardaap
Mooi model. Daar zit je al iet echt ver meer vanaf. Denk dat je dit over een maand of 2 al bereikt al hebben met jouw fenomenale baardgroei.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
Als ik jou was, zou ik mijn doel maar bijstellen naar een forse baard, want je hebt zo te zien de potentie om een van de mooiste baarden van het forum te gaan ontwikkelen, dus waarom zou je blijven hangen bij een "twijfelbaard".
 

DNA76

Baard
zoals hierboven reeds gezegd "waarom stoppen? Laat die lekker doorgroeien man!". Alvast welkom en heel veel plezier hier op het forum en met je baardreis.
 
Banner image
Top