Even voorstellen

DeJoenge84

Stoppelbaard
Hallo all,

Ben Yannick en ben 33 jaar wonende te Hoegaarden.

Ben van plan mijn baard terug mooi te laten groeien. In 2015 hem bijna een jaar laten groeien wegens een weddenschap ivm mijn trouw. De dag voor men trouw hem afgedaan maar nu spijt van.

Heb me laatste keer getrimt op 31/08/2017 en in tussentijd 3x barbier geweest (ook voor men haar).

Ik ben hier veel informatie te weten te komen alsook mogelijke ideeën op te doen ivm men baard. Tips en opmerkingen welkom..

Heb me ook een mooi setje samengesteld voor de verzorging ervan.

Post ook 2 foto's 1tje van eind september en eentje van nu.

Eind September 2017.png Half November 2017.png
 

DeJoenge84

Stoppelbaard
Zo he, wat een volle baardgroei. Echt mooi.
Ben benieuwd naar de vorderingen.
Succes!
Dank je.. zal de vorderingen blijven posten.
[DOUBLEPOST=1511086631][/DOUBLEPOST]
Welkom op het forum.
Dat is een stevige baard (Y) Ziet er goed uit. Heb je de snor bewust weer afgeschoren?
Dank je. Is fijn te horen dat ik een stevige baard heb. Vond se snor enorm storend worden en had gevraagd hem kort te trimmen (valt wel korter uit dan ik dacht) tot ik weet welke weg ik wil uitgaan ermee.
[DOUBLEPOST=1511086679][/DOUBLEPOST]
Welkom op het forum! :)>(Y)
Dankje.
 

TMG1961

Baardaap
Je zou voor de snor als die wat langer wordt en je stoort snorrenwax kunnen gebruiken en hem zo op de goede plek houden.
 

TMG1961

Baardaap
Met baardwax kan het ook, de hold zal iets minder zijn dan met snorrenwax maar voor begin is het geen enkel probleem.
Je kan ook zelf je snorrenwax maken. Bijenwas, cocos boter en eventueel nog shea boter. Hoe meer bijenwas hoe harder de was en sterker de hold.
Bijvoorbeeld 40% bijenwas, 30% cocosboter en 30% shea boter of je laat de shea boter weg en doet 40% bijenwas en 60% cocos boter.
 

JeroenP

Volle Baard
geweldige dikke baardgroei heb. Je kan er alle kanten mee op. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Succes met je baardreis!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom Yannick.

Zelf geboren en getogen aan de "Hoegaardse poort" in Tienen ;)
Maar sinds vele jaren en evenveel omzwervingen woon ik al een hele tijd niet meer "in die buurt".
Al heb ik er wel nog ergerns een piepklein stukje grond liggen dat ik via een erfenis verkreeg.

Veel plezier gewenst met je baardreis :)>
 
Banner image
Top