Even voorstellen

RubenG

Baard
Hallo!
Ik ben Ruben, papa van twee dochters, en ben sinds kort ook lid van dit geweldige forum :)
Had al een eerste post geplaatst, maar zag toen deze thread... vandaar dus dat ik mij even kom voorstellen :)

Sinds ik getrouwd ben in 2011 ben ik heel wat haar verloren (volgens mij nochtans geen verband :D), en heb ik altijd een stoppelbaard laten staan (ter compensatie denk ik :rolleyes:).

Omdat ik wel into wellness en ontspanning etc. ben, vond ik dat ik een bezoekje aan de barbier zeker eens gedaan moest hebben.
Toen ik daar ondertussen een maand geleden passeerde, vroeg hij of ik er al eens aan gedacht had om mijn baard te laten groeien.
"Gedacht wel, maar nooit echt gedurfd"...
Hij: "Gewoon doen, als het tegenvalt is hij er snel weer af"

En zo gezegd, zo gedaan.. Ondertussen al een maand trimvrij, ik werk enkel de neklijn en kaaklijnen wat bij om toch nog wat verzorgd voor te komen (nodig voor mijn job). Zoals op meerdere plaatsen is de vrouw nog niet overtuigd, maar hopelijk draait ze nog wel bij (of geeft ze het op :D)

Ben er ook nog niet helemaal uit wat het einddoel is, ik zie hier zoveel toffe baarden dat ik gewoon laat groeien en ondertussen nog wat rondkijk denk ik! :)>

Nu is het zo:
step0001.jpg
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Hoi Ruben en welkom.

Veel plezier gewenst op je ontdekkingsreis naar een passend exemplaar ;)
 

Ardjan

Baardaap
Hoi Ruben, welkom! (Y) Leuk voorsteltopic!
Goed plan om de baard te laten groeien :D
Succes en Beard on! :)>
 

RCM

Baardaap
Dag Ruben. Veel plezier gewenst op dit geweldige forum en heel veel succes met je zoektocht naar een fantastische baard. :)>(Y)
 

istawa

Zware baard
Welkom, en zoals bij de meeste baardbroeders mag na enige tijd de baard er niet meer af van de vrouw..... dus dat zal bij jou ook wel goed komen.

it aint over until the fat lady sings
 
Banner image
Top