Even voorstellen

TMG1961

Baardaap
Zonde dat er iets af moet. Maar als het niet anders kan ivm werk dan heb je weinig keuze. En om een baan op te zeggen omdat je baard korter moet is nu ook weer zo iets.

Wel mooi nieuw model uitgezocht voor je baard.
 

RCM

Baardaap
Jeetje zeg wat zonde, je hebt z'n prachtige baard! Maar ja, er moet nou eenmaal brood op de plank komen he, soms kan het niet anders. Desondanks, zal het na je baardtrim vanavond er evengoed fantastisch uitzien. Succes Harut. :)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Beste Harut,
Wat jammer je hebt een heel goed verzorgde en erg mooie baard.
Ik hoop dat je werkgever alsnog van gedachte veranderd als hij morgen het resultaat ziet.
Sterkte
 

Freerider

Baard
Waarom mag het huidige niet en die van de foto wel? Model blijft hetzelfde, alleen iets korter, waarbij ik jouw baard op de foto er netter vind uitzien.

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

Freerider

Baard
Werk helaas in een dorp waar ze al snel vooroordelen hebben.

wat ga ik een spijt krijgen.
En die vooroordelen vallen weg als je die ietsje kortere baard hebt?
Wel balen, want je baard zag er strak uit.

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Zelfs ik krijg een soort plaatsvervangende spijt: wat een wereldbaard! :)>(Y)
En wat een beschimmeld dorp, inclusief werkgever.:mad:

Print deze pagina anders even voor hem, zodat hij de commentaren van de forumleden lezen kan en ik hem direct kan vragen of hij na 1917 niet meer buiten is geweest. :D
 

TMG1961

Baardaap
Ben ook benieuwd. De baard zag er voor de barbier ook al zeer verzorgd uit. Weet niet wat voor werk je doet maar je hebt een zeer verzorgd uiterlijk. Dus vraag me af waarom die dan korter moet. Kan het begrijpen als het een onverzorgde baard is dat er wat van gezegd wordt bij bepaalde beroepen.
 
Ben ook benieuwd. De baard zag er voor de barbier ook al zeer verzorgd uit. Weet niet wat voor werk je doet maar je hebt een zeer verzorgd uiterlijk. Dus vraag me af waarom die dan korter moet. Kan het begrijpen als het een onverzorgde baard is dat er wat van gezegd wordt bij bepaalde beroepen.

ik werk bij een bank als hypotheekadviseur.
 

TMG1961

Baardaap
Van de week nog bij hypotheekadviseur geweest omdat mijn rentevast periode per 1 maart 2018 afloopt. Maar kan me niet voorstellen dat er een klant zal zijn die over je baard zal klagen. Ik zou eerder aangeven bij de bank van ik wil geholpen worden door die meneer met die geweldige baard :D

Wel benieuwd wat ze bij de bank zeggen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Wat??? :confused:
Hypotheekadviseur???
Ik verwachtte een functie als brandweerman, kok, machinist of in ieder geval een werkplaats, waar een baard niet hygiënisch of gevaarlijk is, maar niet een baan, waar je er met jouw baard zelfs imposant en goed verzorgd uitziet.
Mag de werkgever soms van zijn vrouw geen baard laten staan of heeft hij geen baardgroei, zodat er enige jaloezie in het spel is?:rolleyes:
 

RCM

Baardaap
1. Een fatsoenlijke baard kan een nerd in een held transformeren
2. Bebaarde mannen zijn aantrekkelijker, dat bewezen is door de wetenschap
3. Voor veel carriéres zijn baarden praktisch een vereiste
4. In tijden van crisis helpt de baard je
5. Vertraging van het ouderdomsproces
6. Mannen met baarden zijn geduldiger
7. Mannen met baarden zijn zelfverzekerder
8. Baarden hebben voordelen voor de gezondheid
9. Met een baard win je vertrouwen

https://www.rtlnieuws.nl/geld-en-werk/lange-mannen-met-baarden-hebben-meer-kans-op-succes

Ik kan nog wel even doorgaan hoor??? :)

Zo dan Harut, geef dit maar even door aan je werkgever!! ;):p:D

:)>(Y)
 
1. Een fatsoenlijke baard kan een nerd in een held transformeren
2. Bebaarde mannen zijn aantrekkelijker, dat bewezen is door de wetenschap
3. Voor veel carriéres zijn baarden praktisch een vereiste
4. In tijden van crisis helpt de baard je
5. Vertraging van het ouderdomsproces
6. Mannen met baarden zijn geduldiger
7. Mannen met baarden zijn zelfverzekerder
8. Baarden hebben voordelen voor de gezondheid
9. Met een baard win je vertrouwen

https://www.rtlnieuws.nl/geld-en-werk/lange-mannen-met-baarden-hebben-meer-kans-op-succes

Ik kan nog wel even doorgaan hoor??? :)

Zo dan Harut, geef dit maar even door aan je werkgever!! ;):p:D

:)>(Y)


haha geweldig!!
 
  • Like
Reactions: RCM
Banner image
Top