Even voorstellen

Purehz

Stoppelbaard
Hallo iedereen,

Ik ben Joris en 25 jaar. Sinds mn 18de begonnen met baarddragen, van een stoppelbaard tot een ''klein'' baardje. Laatste jaar steeds iets langer laten groeien om toch een 'echte, serieuze' baard te krijgen:)>.
Volgend jaar Juni hoop ik te trouwen en ben nu al een aantal dagen/week aan het speuren naar mijn ideale baard om naar toe te werken. Hoop hier wat tips en inspiratie op te doen én natuurlijk te kunnen delen.
 

Corneel

Baard
Welkom op het baardforum Joris! Je hebt al een leuke baard zie ik op jouw profielfoto. Inspiratie en tips genoeg hier op het forum en als je vragen hebt, dan helpen wij je graag. Veel leesplezier alvast.
 

Bekkers

Baard
Welkom, Joris. Veel succes gewenst met de baardqueste. Ik ben benieuwd naar jouw uiteindelijke ideale baard.

Ow, en "volgend jaar juni hoop ik te trouwen" ... heb je haar nog niet ten huwelijk gevraagd?!
 

Purehz

Stoppelbaard
Welkom, Joris. Veel succes gewenst met de baardqueste. Ik ben benieuwd naar jouw uiteindelijke ideale baard.

Ow, en "volgend jaar juni hoop ik te trouwen" ... heb je haar nog niet ten huwelijk gevraagd?!

Uiteraard al wel gevraagd. Maar er kan natuurlijk vanaf gebeuren, we moeten Juni eerst maar eens zien te halen.. Wie weet vergaat de wereld:eek::D
 

JeroenP

Volle Baard
als dan de wereld vergaat, dan maar met beest van een baard....wij begrijpen dat helemaal.

welkom op dit interessante forum.
 

PerryS

Baard
Welkom Joris! Als het eenmaal verder groeit is het makkelijker om een doel te stellen. Veel plezier op het forum (Y)
 
Banner image
Top