Even een korte voorstelling

Hoi,

Ik ben William, uit Eindhoven! Een bourgondische speciaalbier en sterkedrankliefhebber, met een grote voorliefde voor muziek en BBQ! Toch al zeker een jaar of tien gezichtshaar maar de laatste maanden, laat ik mijn baard verder uitgroeien.
Dit leek me wel een leuk forum om goed riekend spul voor in de wangensjaal aan te raden/tips te krijgen en andere mooie onderwerpen te bespreken.

Tot spreeks!
 

Ronster

Baard
Eindhovuh de gekstuh!

Welkom en veul plezier hier.

Goed man, ik zie wat overeenkomsten. Bourgondier, baard, (speciaal)bier, muziek en bbq :)
Welke muziek zoal en welke bbq?
 
Eindhovuh de gekstuh!

Welkom en veul plezier hier.

Goed man, ik zie wat overeenkomsten. Bourgondier, baard, (speciaal)bier, muziek en bbq :)
Welke muziek zoal en welke bbq?

Dank! Oldtime music, blues, jazz, americana, folk, indie, rhythm and blues, soul oa :) BBQ? Bedoel je wat voor een ik heb of wat voor soort BBQ stijl ik graag hanteer :)?
 

Ronster

Baard
Dank! Oldtime music, blues, jazz, americana, folk, indie, rhythm and blues, soul oa :) BBQ? Bedoel je wat voor een ik heb of wat voor soort BBQ stijl ik graag hanteer :)?
Nice :)
Ach, waarom ook niet allebei...
Ik heb zelf een groen ei en doe er vanalles op, maar ik vind een stijl ala BBQ Pit Boys zelf misschien wel het leukst om te doen.
Afgelopen weekend een superlekkere lamsrack gemaakt. Paar uur in de marinade met tijm, knoflook en rozemarijn, 3 uur in de oven op 50 graden tot kerntemp van 50 graden en vervolgens goed affikken op de Q tot 54 graden kerntemp. Heurlik!
 
Nice :)
Ach, waarom ook niet allebei...
Ik heb zelf een groen ei en doe er vanalles op, maar ik vind een stijl ala BBQ Pit Boys zelf misschien wel het leukst om te doen.
Afgelopen weekend een superlekkere lamsrack gemaakt. Paar uur in de marinade met tijm, knoflook en rozemarijn, 3 uur in de oven op 50 graden tot kerntemp van 50 graden en vervolgens goed affikken op de Q tot 54 graden kerntemp. Heurlik!


Klinkt goed! Ik heb dit als verjaardagskado aan een vriend gegeven. Gaan we samen doen: http://www.heydehoeve.nl/ouderwets-lekker/bbq/
So I get you!
 

Lei

Baard
Hee, wees welkom hier. Een mooie volgroeide baard heb je al. Ik merk dat er overeenkomsten zijn met een goeie lamsrack op de bbq en baardolie of beardbalm. Rozemarijn en tijm, nou okay... geen knoflook dan. Maar wel heerlijk geurende kruiden en essentiële oliën. Veel plezier met de bbq, het is er het weer voor.
 
Welkom.
Pfff, eindelijk een oude Jazz-liefhebber. :)(Y)

Playing Thelonious Monk as we speak ;)

Hee, wees welkom hier. Een mooie volgroeide baard heb je al. Ik merk dat er overeenkomsten zijn met een goeie lamsrack op de bbq en baardolie of beardbalm. Rozemarijn en tijm, nou okay... geen knoflook dan. Maar wel heerlijk geurende kruiden en essentiële oliën. Veel plezier met de bbq, het is er het weer voor.

Dank!


Dank!
 
Banner image
Top