Eindelijk waardig op te showen

Mapa

Baard
Je ziet aan je lach al dat je er zelf ook meer tevreden over bent en dat zie ik graag. Nog een baardbroeder die met trots rondloopt.
En bij jou schijnt de zon ook goed, daar groeit ie ook goed op die :)>
Ja, het zonnetje doet zowel mij, als de baard goed ^^

Ben hele dagen op wandel met zowel men eigen, als honden van klanten .. dus her zonnetje is ge wel dig!
 

Macx

Baardaap
Dit is echt heeeel gaaf man! Je lijkt hier ook veel forser dan ik in gedachten had, je bent best wel een grote kerel zo te zien, dan past het helemaal zo goed bij elkaar, je kapsel en dan die prachtige Mapa baard eronder, is echt prachtig om te zien, zeer zeer cool.(Y)(Y)(Y)
 

Mapa

Baard
Dit is echt heeeel gaaf man! Je lijkt hier ook veel forser dan ik in gedachten had, je bent best wel een grote kerel zo te zien, dan past het helemaal zo goed bij elkaar, je kapsel en dan die prachtige Mapa baard eronder, is echt prachtig om te zien, zeer zeer cool.(Y)(Y)(Y)
Heyhey macx!

Thx voor de lovende woorden!
De baard is intussen nog mooi aan het vorderen (nog niet zo indrukwekkend als de jouwe tegenwoordig! Wat een pracht exemplaar is het al!)
, ik zal binnenkort nog eens wat update foto's posten ^^ heb het de laatste tijd een beetje druk IVM regelingen voor ons honden hotel & men volgende schouder operatie die er volgende week aan komt

Kwestie van men "formaat", ik ben 1m93 groot en weegt 97 kg dus ben wel een "grote jongen" :)
 

Texman

Koning Baard
Ik heb die lengte ook gehad maar als je ouder wordt dan krimp je zeggen :D ze en dat is nog waar ook.
Mijn huidige lengte is 189cm.
Vroeger kwam het niet vaak voor dat ik tegen iemand op moest kijken maar tegenwoordig zie ik regelmatig mensen die ruim een kop groter zijn dan ik :eek:.
 

Mapa

Baard
Ik heb die lengte ook gehad maar als je ouder wordt dan krimp je zeggen :D ze en dat is nog waar ook.
Mijn huidige lengte is 189cm.
Vroeger kwam het niet vaak voor dat ik tegen iemand op moest kijken maar tegenwoordig zie ik regelmatig mensen die ruim een kop groter zijn dan ik :eek:.
Dat krimpen komt door de slijtage van het kraakbeen tussen de rugwervels blijkbaar.

Hoe langer je hier rond loopt, hoe meer deze wegslijten. Op een mensenleven kan dit dus serieus wat verschillen.
[DOUBLEPOST=1652386969][/DOUBLEPOST]
Ik ook. 2m04 en 100 kg.
Jawadde! 2+ m kom je ook niet vaak tegen!

Niet te veel last van de rug en knieën hoop ik?
 

Macx

Baardaap
Dat krimpen komt door de slijtage van het kraakbeen tussen de rugwervels blijkbaar.

Hoe langer je hier rond loopt, hoe meer deze wegslijten. Op een mensenleven kan dit dus serieus wat verschillen.
[DOUBLEPOST=1652386969][/DOUBLEPOST]
Jawadde! 2+ m kom je ook niet vaak tegen!

Niet te veel last van de rug en knieën hoop ik?

Ik ben 1.92 en 85 kg, ik heb 105 kg gewogen nu ik wat ouder ben en niet veel meer aan kracht training doe, ben ik weer afgevallen tot 85 kg.
Ik ben hartstikke lenig en heb nergens last van.
 

Texman

Koning Baard
Dat krimpen komt door de slijtage van het kraakbeen tussen de rugwervels blijkbaar.

Hoe langer je hier rond loopt, hoe meer deze wegslijten. Op een mensenleven kan dit dus serieus wat verschillen.
[DOUBLEPOST=1652386969][/DOUBLEPOST]
Jawadde! 2+ m kom je ook niet vaak tegen!

Niet te veel last van de rug en knieën hoop ik?
Helaas heel veel last van mijn rug en ook al eens een hernia gehad (wil je niet meemaken).
Ik heb nu last van een ingezakte tussenwervelschijf wat weer de nodige pijn oplevert.
In het uiterste geval kunnen ze je tegenwoordig een nieuwe tussenwervelschijf geven maar dat is een operatie met veel risico.
Voorlopig ga ik wel zo door :).
 
Banner image
Top