Eindelijk een setje baardverzorgingsproducten gekocht

Jelle1992

Baard
Na een paar maanden heb ik nu een redelijk setje denk ik, de olie ontbreekt alleen nog. De houten borstel is niet van mij maar van m'n zusje eigenlijk maar die mag ik ook gebruiken voor m'n baard en die is echt super fijn. Ik zie dit ook weer als n extra motivatie om de baard nooit meer af te scheren anders zijn alle inkopen voor niks geweest.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    935,8 KB · Weergaven: 93

Hans

Zware baard
Oerbaard
Die olie moet je echt een keer aanschaffen, is echt héérlijk spul
echter ik waarschuw je ..... het is zéér verslavend :eek:
Ik kan mezelf geen dag meer zonder voorstellen (Baardolie-junkie)
 

Jelle1992

Baard
Ja de olie gaat er nog een keer komen, als ik weer de stad in ben haha, heb de balsem vanmiddag geprobeerd en ben niet ontevreden.
 

Tjeerd

Baard
@ Jelle1992 Moet je de borstel met je zusje delen? Zal ze wel lekker vinden zo een borstel met baardolie geuren, heerlijk ook voor vrouwen

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
 

Jelle1992

Baard
@ Jelle1992 Moet je de borstel met je zusje delen? Zal ze wel lekker vinden zo een borstel met baardolie geuren, heerlijk ook voor vrouwen

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Ja die deel ik met m'n zusje, dat scheelt mij weer geld hehe ;p ze weet alleen niet dat ik hem gebruik haha
 

Tjeerd

Baard
Paar keer olie gebruiken en een paar keer borstelen dan duurt dat niet lang meer en denkt ze, wat ruiken die haren toch lekker

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
 

wietepiet

Stoppelbaard
Heb zelf ook een setje gehaald een paar weken terug. Baardolie is echt een aanrader en meteen een verslaving en ik kan denk ik niet meer zonder! Goeie motivatie!
 

Jelle1992

Baard
Bevalt goed ja! week of 3 terug perongeluk een foutje gemaakt met het bijtrimmen van de baard whahaha, de trimmer stond perongeluk op 1 en dat zag ik niet dus hop aan de onderkant een hele hap uit m'n baard. Is gelukkig nu alweer terug gegroeid.
 

wietepiet

Stoppelbaard
Een vriend van me is ook bezig met eigen baardolie maken dankzij dit forum, hij is er erg tevreden over dus succes! En ben je al verslaafd aan baardolie in het algemeen? ;)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Bevalt goed ja! week of 3 terug perongeluk een foutje gemaakt met het bijtrimmen van de baard whahaha, de trimmer stond perongeluk op 1 en dat zag ik niet dus hop aan de onderkant een hele hap uit m'n baard. Is gelukkig nu alweer terug gegroeid.
Beter geen trimmer te gebruiken maar lekker laten groeien die haren! ;)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Daar zijn we allemaal stiekem een beetje schuldig aan
maar daar is niets mis mee, het is voor een hoger doel :)
 
Banner image
Top