Eerste poging

Texman

Koning Baard
Ha @Rensvs ,
Dit is gewoon perfect, de barbier heeft het heel goed gedaan en je bent nu ook ineens een man met een baard geworden. Ik denk dat je veel positieve reactie zal krijgen.
Ga zo door en geniet ervan.
Texman:)>
 

Werner

Baard
Beste mannen,
Net terug van de barbier die mijn haren en baard heeft verzorgd. Naar mijn mening ziet het er inderdaad veel verzorgder uit en lijkt het meer op een "baard". Onderstaande foto's van het resultaat. Heeft de beste man zijn werk zorgvuldig uitgevoerd of liggen de lijnen te laag/hoog?

Groetjes, Rens
Beste mannen,
Net terug van de barbier die mijn haren en baard heeft verzorgd. Naar mijn mening ziet het er inderdaad veel verzorgder uit en lijkt het meer op een "baard". Onderstaande foto's van het resultaat. Heeft de beste man zijn werk zorgvuldig uitgevoerd of liggen de lijnen te laag/hoog?

Groetjes, Rens
Je barbier verstaat z’n vak Rens, ziet er goed uit. Zoals Macx
Beste mannen,
Net terug van de barbier die mijn haren en baard heeft verzorgd. Naar mijn mening ziet het er inderdaad veel verzorgder uit en lijkt het meer op een "baard". Onderstaande foto's van het resultaat. Heeft de beste man zijn werk zorgvuldig uitgevoerd of liggen de lijnen te laag/hoog?

Groetjes, Rens
 

Werner

Baard
Beste mannen,
Net terug van de barbier die mijn haren en baard heeft verzorgd. Naar mijn mening ziet het er inderdaad veel verzorgder uit en lijkt het meer op een "baard". Onderstaande foto's van het resultaat. Heeft de beste man zijn werk zorgvuldig uitgevoerd of liggen de lijnen te laag/hoog?

Groetjes, Rens
Ziet er top uit, zoals Macx schreef nu ff laten groeien!
 

Rensvs

Stoppelbaard
Ik was wat onzeker over het eindresultaat, maar door jullie positieve feedback is de onzekerheid weggenomen. Iedereen heel erg bedankt voor de positieve reacties.

Is het nu de kwestie van doorgroeien en de lijnen strak houden doormiddel van een safetyrazor ?

Groetjes!
 

Bart1986

Baard
Ik was wat onzeker over het eindresultaat, maar door jullie positieve feedback is de onzekerheid weggenomen. Iedereen heel erg bedankt voor de positieve reacties.

Is het nu de kwestie van doorgroeien en de lijnen strak houden doormiddel van een safetyrazor ?

Groetjes!
Misschien 1x in de week met de tondeuse gewoon wat bijhouden?
 
Banner image
Top