Eerste poging

Mischaa

Baard
N.a.v. jouw opmerking in een ander topic over je schedel scheren. Als ik zulk hoofdhaar als jij zou hebben, zou ik het ook nooit afscheren! Ziet er goed uit zo! :D

hahaha thanks!! ook ik heb een terugtrekkende haarlijn hoor alleen als ik naar vaders mag kijken zijn alleen verdiepte inhammen mijn eindstation. We gaan het meemaken met de tijd :rolleyes:
[DOUBLEPOST=1660652644][/DOUBLEPOST]
Je draagt hem weer met trots!
Wat een verschil met toen je begon.
[DOUBLEPOST=1660163381][/DOUBLEPOST]Zie ik het nu goed dat je je wangen ook laat bijwerken?

Ja de wangen laat ik ook bijwerken vind ik voor het vooraanzicht een stuk fraaier. Helaas heb ik dan wel wat minder dichte beharing op de wang maar dat heb ik voor lief genomen. Met het verkeerde licht kijk je er dwars doorheen :p
[DOUBLEPOST=1660652767][/DOUBLEPOST]
N.a.v. jouw opmerking in een ander topic over je schedel scheren. Als ik zulk hoofdhaar als jij zou hebben, zou ik het ook nooit afscheren! Ziet er goed uit zo! :D

Ha Daaf, dankjewel! Ook ik heb een wat terugtrekkende haarlijn. Mocht ik naar vaders kijken zijn enkel wat diepere inhammen mijn eindstation. We gaan het met de tijd meemaken
[DOUBLEPOST=1660652812][/DOUBLEPOST]
Ja jonge gaat goed

Bedankt! Ook jij hebt een mooi doel bereikt
[DOUBLEPOST=1660652879][/DOUBLEPOST]Heb het idee dat na een weekje warm weer bij mij de baard weer een mooi stukje is gegroeid :)>
 

Bijlagen

  • 16-8.jpg
    16-8.jpg
    177 KB · Weergaven: 154

Texman

Koning Baard
hahaha thanks!! ook ik heb een terugtrekkende haarlijn hoor alleen als ik naar vaders mag kijken zijn alleen verdiepte inhammen mijn eindstation. We gaan het meemaken met de tijd :rolleyes:
[DOUBLEPOST=1660652644][/DOUBLEPOST]

Ja de wangen laat ik ook bijwerken vind ik voor het vooraanzicht een stuk fraaier. Helaas heb ik dan wel wat minder dichte beharing op de wang maar dat heb ik voor lief genomen. Met het verkeerde licht kijk je er dwars doorheen :p
[DOUBLEPOST=1660652767][/DOUBLEPOST]

Ha Daaf, dankjewel! Ook ik heb een wat terugtrekkende haarlijn. Mocht ik naar vaders kijken zijn enkel wat diepere inhammen mijn eindstation. We gaan het met de tijd meemaken
[DOUBLEPOST=1660652812][/DOUBLEPOST]

Bedankt! Ook jij hebt een mooi doel bereikt
[DOUBLEPOST=1660652879][/DOUBLEPOST]Heb het idee dat na een weekje warm weer bij mij de baard weer een mooi stukje is gegroeid :)>
O, dat klopt bij mooi weer zijn de meeste mensen meer buiten, bewegen meer en hebben minder last van stress, allemaal zaken die een positieve invloed hebben op je gezondheid en dus ook op je baardgroei. Je baard ziet er trouwens goed uit (Y)(Y)(Y).
 

Mischaa

Baard
O, dat klopt bij mooi weer zijn de meeste mensen meer buiten, bewegen meer en hebben minder last van stress, allemaal zaken die een positieve invloed hebben op je gezondheid en dus ook op je baardgroei. Je baard ziet er trouwens goed uit (Y)(Y)(Y).

Bedankt Texman, het was inderdaad heerlijk weer. Af en toe wel wat te warm maar dat geeft niet. Hoop dat jij er ook wat van genoten heb
 

Texman

Koning Baard
Bedankt Texman, het was inderdaad heerlijk weer. Af en toe wel wat te warm maar dat geeft niet. Hoop dat jij er ook wat van genoten heb
We hebben er ook van genoten hoewel ik wat minder goed tegen de warmte kan dan vroeger.
Overdag wat meer binnen met de ventilator was het best te doen en avonds lekker buiten genieten.
Toen ik jong was gingen we met dit weer altijd naar het strand en zwemmen in de zee en hoe hoger de golven hoe mooier het was.
Toen ik klein was nam mijn vader, mij en mijn broer avonds nog mee naar het strand om nog even met ze allen te zwemmen.
Dit kon omdat wij in Scheveningen op loopafstand van het strand woonde vlak bij het Kurhaus.
Ook heel leuk waren de vuurwerk festivals op de donderdagavonden:)(Y)
 
hahaha thanks!! ook ik heb een terugtrekkende haarlijn hoor alleen als ik naar vaders mag kijken zijn alleen verdiepte inhammen mijn eindstation. We gaan het meemaken met de tijd :rolleyes:
[DOUBLEPOST=1660652644][/DOUBLEPOST]

Ja de wangen laat ik ook bijwerken vind ik voor het vooraanzicht een stuk fraaier. Helaas heb ik dan wel wat minder dichte beharing op de wang maar dat heb ik voor lief genomen. Met het verkeerde licht kijk je er dwars doorheen :p
[DOUBLEPOST=1660652767][/DOUBLEPOST]

Ha Daaf, dankjewel! Ook ik heb een wat terugtrekkende haarlijn. Mocht ik naar vaders kijken zijn enkel wat diepere inhammen mijn eindstation. We gaan het met de tijd meemaken
[DOUBLEPOST=1660652812][/DOUBLEPOST]

Bedankt! Ook jij hebt een mooi doel bereikt
[DOUBLEPOST=1660652879][/DOUBLEPOST]Heb het idee dat na een weekje warm weer bij mij de baard weer een mooi stukje is gegroeid :)>


Zo keurige baard heb je kerel.. Daar kun je trots op zijn.
 

Mischaa

Baard
Heren!

Allereerst iedereen een gezond nieuwjaar. Wegens wat omstandigheden even een uitgesneden foto van de baard. De zijkanten zijn in de afgelopen 1,5 jaar al aardig bijgetrokken en ook geen probleem meer voor mijzelf :)> Erg content met de baard!
 

Bijlagen

  • b-a.png
    b-a.png
    3,4 MB · Weergaven: 111

tijn

Zware baard
Heren!

Allereerst iedereen een gezond nieuwjaar. Wegens wat omstandigheden even een uitgesneden foto van de baard. De zijkanten zijn in de afgelopen 1,5 jaar al aardig bijgetrokken en ook geen probleem meer voor mijzelf :)> Erg content met de baard!
Ook jij een gezond 2023. Goed om te zien dat de baard er supermooi bij hangt(Y)
 

Geert77

Baard
Heren!

Allereerst iedereen een gezond nieuwjaar. Wegens wat omstandigheden even een uitgesneden foto van de baard. De zijkanten zijn in de afgelopen 1,5 jaar al aardig bijgetrokken en ook geen probleem meer voor mijzelf :)> Erg content met de baard!
Een hele mooie baard. Perfect in model geknipt en zeer mooi afdeling.
 

Texman

Koning Baard
Heren!

Allereerst iedereen een gezond nieuwjaar. Wegens wat omstandigheden even een uitgesneden foto van de baard. De zijkanten zijn in de afgelopen 1,5 jaar al aardig bijgetrokken en ook geen probleem meer voor mijzelf :)> Erg content met de baard!
Ook van mij een heel goed nieuwjaar en veel baardplezier.
Trouwens je baard is erg mooi geworden (Y)(Y)(Y).
 

Macx

Baardaap
Hoi Mischa, ook voor jou een heel goed 2023 gewenst.
Je baard ziet er super mooi uit, ik zie een prachtige dekking en een hele mooie textuur, en ook de snor mag er zijn.
Bedankt voor de update, en tot de volgende.(Y)(Y)(Y)
 

Mischaa

Baard
Hoi Mischa, ook voor jou een heel goed 2023 gewenst.
Je baard ziet er super mooi uit, ik zie een prachtige dekking en een hele mooie textuur, en ook de snor mag er zijn.
Bedankt voor de update, en tot de volgende.(Y)(Y)(Y)
Dankjewel Macx, uiteindelijk helemaal goed gekomen met de dekking en heb het idee dat ik met de tijd de baardgroei nog wat zie verbeteren.
 

Mischaa

Baard
Ik heb je eerste posts nog eens gelezen. Ondertussen zullen die twijfels zeker verdwenen zijn. Geniet van je baard.
Bedankt Stefke, zeker had deze baardgroei zelf niet verwacht de eerste weken/maanden. Een langere baard voel ik me nog niet echt comfortabel bij, dat komt wellicht later.
 

DaanK

Baard
Dit is een uitstekende baard! Ik heb niet alles teruggelezen, maar ik maak uit de post van Stefke op dat je een onzekere periode hebt gehad mbt je baard?
Zo onnodig, denk dat bijna iedereen jaloers zou worden op zo’n baard.
Top!

Heb je je doel bereikt of wil je nog verder/langer?
En hoe lang heb je erover gedaan om dit te bereiken? Even voor mijn eigen beeldvorming.
 

Mischaa

Baard
Hoi Daan,

Zeker de eerste weken vond ik lastig. Omdat het er toen voor mijn gevoel echt niet uitzag alsof het een goede baard ging worden. Eveneens de rommelige uitstraling/jeuk en opmerkingen hebben mij weleens laten twijfelen. Nadat ik de baard een 4tal maanden heb laten groeien en naar de barbier ben geweest was ik er al tevreden mee. Uiteindelijk wisten de barbier en ik na de derde of vierde keer precies wat ik met mijn baard wilde. Nu is het zeker een blijvertje maar langer dan dit ga ik voorlopig niet.
 

Texman

Koning Baard
De baard hangt er nog lekker bij!
Ik vindt het heel leuk dat je nu zo'n mooie baard hebt en dat je er ook zo tevreden mee bent.(Y)(Y)(Y)
Ik heb zelf het grootste deel van mijn werkzame leven een korte baard gehad en daarnaast heb ik ook motor gereden en een lange baard gaat uit veiligheidsoverwegen niet goed samen. Met een korte baard ben ik ook altijd heel tevreden geweest. Toen ik gestopt was met werken ben ik pas met een langere baard begonnen.
Je hebt nu de baard die goed bij je past en waar je je goed bij voelt en dat is het belangrijkste om er nog heel lang van te genieten.
Groet Texman :)>
 
Banner image
Top