Een voorstellen

Schrooten

Stoppelbaard
Hallo allemaal,

ik heb al heel lang een baard willen hebben, sinds 1 december gestopt met scheren... Volgens mij wel een baardje met potentie ;-) Op 1 januari komt een evaluatiemoment ! Vriendin is nog niet heel enthousiast.. Foto is van twee dagen geleden, de grijze haren die er doorheen komen hebben de neiging om rechtuit te groeien, de zwarte haren beginnen wat te krullen :) Kwam via Google op deze site terecht, leuk om te lezen!



31542363310_4e0b22e0ed.jpg
 

Goenie

Baard
Welkom op dit forum.
Je hebt al een leuke baard voor bijna een maand. Heb geduld en kijk over een maandje of drie nog eens. Dan zou je 'm kunnen laten stylen door een barbier. Daarna kan je vriendin ook een goed beeld krijgen van je nieuwe aanwinst. Tot dan is het een strijd die elke baardman mee te maken heeft gehad.
Ondertussen kun je jouw baard verzorgen met baardolie en een kam of borstel.
Veel succes met je baardreis :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum.
Ziet er al goed uit en er is zeker potentie voor een massieve baard. Grijze haren (zonder pigment) groeien inderdaad anders, dan de kleurige versie.
De vriendin draait wel bij, zodra ze naast een echte kerel loopt, haha. Je karakter veranderd niet, alleen je uiterlijk, maar dat doet het hare ook, als ze naar de kapper gaat.
 

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom! (Y)
Het leuke is dat je al lange tijd de baard had die je wilde...
Nu je besloten hebt deze baard te eren met aanwezig mogen zijn gaat er een (heel toffe) wereld voor je open!
Veel plezier met je nieuwe aanwinst en veel plezier hier met de tips en de baardbroeders..:)>
 

Corneel

Baard
Staat je goed, jouw vriendin zal snel genoeg overtuigd zijn denk ik. En anders zijn er genoeg dames die wel op mannen met baarden vallen hèhè. Zonder gein, stel de evaluatie nog ff uit totdat jouw baard meer vorm krijgt, tegen die tijd is ze er al aan gewend en wil vast niet anders meer.
 

Joffi

Baard
Goed bezig. Mijn vriendin vindt het ook nog steeds niks maar ze heeft er ook niet meer over. Het is haar nu wel duidelijk dat de baard blijft.... ;)
 
Banner image
Top