Een Aziaat met een baard?

Atung

Stoppelbaard
Hallo mensen op deze forum,

ik scheer mij altijd van kinds af aan, alleen ik heb door deze vakantie me niet gescheerd voor twee weken.
hierdoor ging er wat groeien op mn gezicht natuurlijk.
maar ik heb nog nooit eig een aziaat gezien met een baard.
vandaar dat ik dus een baard wil laten groeien om te kijken hoe dat eruit ziet.
van een vriend heb ik gehoord, dat als je een baard wil laten groeien, je het best je
progressie kan laten zien aan anderen zodat je niet de neiging hebt om het weer eraf te scheren.
dus vandaar dat ik hier ben wezen kijken.

Die is wat ik heb tot zover.
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen haha en wens me succes !

IMG_20170105_023224.jpg IMG_20170105_023239.jpg IMG_20170105_023256.jpg IMG_20170105_023304.jpg
 
Laatst bewerkt:

Goenie

Baard
Welkom Attung!
Laat groeien en zult er uit gaan zien als een Sensei !!!
Succes met je baard reis :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dat personen van het Aziatisch ras weinig of geen baardgroei zouden hebben is een fabel. Evenals bij personen van het Kaukasisch en Negroïde ras is het geheel genetisch bepaald. Niet alle blanken hebben een Viking-baard, niet alle kleurlingen lijken op BA Baracus en niet alle Aziaten hebben een gebrek aan baardgroei.
Het ligt voornamalijk aan de gebieden, waar de Aziaten woonachtig zijn en of een baard bij de cultuur behoord. Mongolen, Nepalezen, Indiaërs hebben vaak een baard op oudere leeftijd. In Vietnam, Korea, Japan of Indonesië is een baard nauwelijks populair.

Bij jou staat het goed en ik geloof, dat het zich gaat ontwikkelen tot een stoer uiterlijk.
Succes en hou ons op de hoogte van de vorderingen.

image.jpeg
 

Diederik

Volle Baard
Leuk dat er een ook bij bent Atung!
Heb geduld en het zal best goed komen.

Ik denk dat je mooie lijnen hebt
 

Atung

Stoppelbaard
Dat personen van het Aziatisch ras weinig of geen baardgroei zouden hebben is een fabel. Evenals bij personen van het Kaukasisch en Negroïde ras is het geheel genetisch bepaald. Niet alle blanken hebben een Viking-baard, niet alle kleurlingen lijken op BA Baracus en niet alle Aziaten hebben een gebrek aan baardgroei.
Het ligt voornamalijk aan de gebieden, waar de Aziaten woonachtig zijn en of een baard bij de cultuur behoord. Mongolen, Nepalezen, Indiaërs hebben vaak een baard op oudere leeftijd. In Vietnam, Korea, Japan of Indonesië is een baard nauwelijks populair.

Bij jou staat het goed en ik geloof, dat het zich gaat ontwikkelen tot een stoer uiterlijk.
Succes en hou ons op de hoogte van de vorderingen.

Bekijk bijlage 3903
Dankje voor al deze informatie. dit geeft me echt een boost in de zin van motivatie en hoop haha.
nu hopen dat het een beetje een volle baard wordt na een paar maanden, maar dat is alleen afwachten !
Ik zal zeker jullie op de hoogte houden! althans als ik het niet vergeet.
 

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom! (Y)
Succes met het volhouden niet te scheren.
De echte baard zit toch (al) van binnen namelijk...
Plezier hier tussen jouw baardbroeders! :)>
 

Atung

Stoppelbaard
Gegroet iedereen,

Nou na een maandje even een update natuurlijk.
voor mijn gevoel lijkt het alsof er niet zo heel veel gebeurt en dat het redelijk langzaam gaat.
maar toch zie ik kleine veranderingen! plus ze steken alle kanten uit althans mijn snor dan.
ooh heb ik geen last gehad van jeuk, dat is gelukkig een voordeel.
het nadeel is dat mijn vriendin het helemaal niks vind. *insert sad smileyface*
maar ja ze was tegelijkertijd ook wel nieuwschierig gelukkig, dus het is afwachten hoe het wordt.
het is even wennen haar op je gezicht, maar ik ga er toch voor !
maand 1/6 voltooid !

Update maandje 1:
IMG_20170119_004754.jpg IMG_20170119_004807.jpg IMG_20170119_004813.jpg IMG_20170119_004929.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Er gebeurd wel wat, hoor! Langzaam maar zeker.
Vertel je vriendin, dat je eigenlijk Atung Warrior bent van de bekende Marvel-strip en ze is direct enthousiast! :p:D
 
Banner image
Top