Desmond stelt zich voor

Desmond

Stoppelbaard
Allen dank ik ga denk ik de overstap naar balsem proberen, ik denk dat me baardje (nog) te kort is voor matte clay of wax
 

Desmond

Stoppelbaard
Hallo allen, even een kleine update 20161217_003123.png
De baard was tot zover gegroeid en ik wou hem nog wat verder laten groeien, maar ik had een belangrijk gesprek.
omdat ik nog geen balsem heb gekocht en de olie hem heel even netjes houd voordat het weer ging krullen en alle kanten op ging staan had ik er op dat moment voor gekozen om hem minimaal te trimmen...
Nu is dit het resultaat Screenshot_20161217-003227.jpg maar ik laat hem weer verder groeien en ben van plan de gbs bay-rum balsem te bestellen om hem wat netter te houden als ik weer op het vorige punt ben gekomen.

Ik hoop toch wel dat het er weer snel aanzit :(
 

Corneel

Baard
Daar is wel een stuk afgegaan zo te zien, jammer maar het is niet anders. Voor nood had je ook wel iets anders kunnen gebruiken denk ik, gel, foam of misschien wel haarlak :rolleyes:
 

Desmond

Stoppelbaard
Op de fotos lijkt er meer af dan dat er echt af is gegaan denk 1 tot 2 millimeter alleen de snor iets meer, maar op zich denk ik dat het wel redelijk snel weer op de lengte van de eerste foto zit.
 

Desmond

Stoppelbaard
Hey @Mrgourmet ik heb voor mezelf nu een vaste lengte waar ik hem altijd op trim, dat is vergeleken het meerendeel hierzo heeel kort haha maar mij bevalt het goed en het zit altijd goed in model :cool: op me profiel foto is het langste wat ik heb gehad.. ik ben nog wel actief aan het meelezen en vind het leuk om bij andere hun baardreis te volgen :)>

Dit is mijn vaste lengte op dit moment IMG_20170131_183418_036.jpg
 
Banner image
Top