Decembermaand

K9Beard

Baard
Zo, dat is nogal een heftig gebeuren.
Is het wel eens bij je opgekomen, dat er hier op het Baardforum misschien wel zorgzame en handige leden aanwezig zijn, die je om enige assistentie zou kunnen verzoeken?;)
Hoe is het momenteel met je vrouw en aankomende koter?
En hoe is de thuissituatie momenteel. Heb je hulp nodig?

Gelukkig heb ik goeie buren: 5 dagen wordt er gekookt als ik druk ben met ophalen van andere 3 koters. Hond wordt 's middags door iemand uitgelaten. Baby zit kennelijk nog comfortabel dus hoe langer hij blijft zitten, hoe beter. Nog 2 maanden te gaan. M'n lady heeft gelukkig haar spraak terug sinds 2 weken, maar haar linkerzijde moet nog geactiveerd worden, dus hoe dat t.z.t. gaat als de baby er is, geen idee. We leven ff bij de dag momenteel.

Veel mensen bieden hulp — thanks daarvoor! — maar als het aankomt op kids naar bed brengen en ook weer klaarmaken voor school+nanny, dan zijn dat dingen die ik toch echt zelf zal moeten doen. Het leven heeft ff een andere draai gekregen, een die we niet zagen aankomen, maar we gotta find a way, somehow...
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Goed om te horen, dat er hulptroepen aanwezig zijn. :)>
Of de kinderen rustig gaan slapen, als ze in bed worden gelegd door een stuk of 8 Baardforummers weet ik niet, maar mocht je ergens assistentie bij nodig hebben of gewoon je verhaal willen spuien, dan zijn we er voor je.
(Y)
 

Laurent1965

Zware baard
Gelukkig heb ik goeie buren: 5 dagen wordt er gekookt als ik druk ben met ophalen van andere 3 koters. Hond wordt 's middags door iemand uitgelaten. Baby zit kennelijk nog comfortabel dus hoe langer hij blijft zitten, hoe beter. Nog 2 maanden te gaan. M'n lady heeft gelukkig haar spraak terug sinds 2 weken, maar haar linkerzijde moet nog geactiveerd worden, dus hoe dat t.z.t. gaat als de baby er is, geen idee. We leven ff bij de dag momenteel.

Veel mensen bieden hulp — thanks daarvoor! — maar als het aankomt op kids naar bed brengen en ook weer klaarmaken voor school+nanny, dan zijn dat dingen die ik toch echt zelf zal moeten doen. Het leven heeft ff een andere draai gekregen, een die we niet zagen aankomen, maar we gotta find a way, somehow...
Super, koesteren deze mensen!!
Hele goeie jaarwisseling!
 

Laurent1965

Zware baard
Moet het even kwijt..., 2 januari, weer vol aan de bak.:mad:
Feestdagen geweest, sfeer de deur uit, nakende winter....:mad:
Kilo's bijgegeten...:mad:
Vandaag komen ze alweer met de nieuwe targets voor 2020 op het werk...:mad: Laat me met rust....
Al die mensen wel of niet gemeend het beste wensen.., dat verplichte zoenen, jou wil ik wel effe duwen met die baard......:mad: Laat me met rust....

Januari...., BAH!!! :mad:

Maar goed, weer bijna weekend, dat dan weer wel...:):):)
 

Texman

Koning Baard
Moet het even kwijt..., 2 januari, weer vol aan de bak.:mad:
Feestdagen geweest, sfeer de deur uit, nakende winter....:mad:
Kilo's bijgegeten...:mad:
Vandaag komen ze alweer met de nieuwe targets voor 2020 op het werk...:mad: Laat me met rust....
Al die mensen wel of niet gemeend het beste wensen.., dat verplichte zoenen, jou wil ik wel effe duwen met die baard......:mad: Laat me met rust....

Januari...., BAH!!! :mad:

Maar goed, weer bijna weekend, dat dan weer wel...:):):)
Ja, Ik herken dat wel een beetje van toen ik nog werkte, meerdere nieuwjaarsrecepties en eindeloos handen schudden. Betekende gewoon dat je de eerste werkdag niet echt aan werken toe kwam :). Maar het kan erger. Vanmorgen hoorde ik een presentator van Radio West vertellen dat hij op oudejaarsavond om 20.00 uur naar bed is gegaan omdat hij absoluut niet tegen het geknal van het vuurwerk kan. Eigenlijk wel jammer want het behoort voor iedereen een feest te zijn. Maar ja In Den Haag en omgeving denken ze dat een feest er uit moet zien als een oorlogszone. Het was dan ook weer een relatief ? rustige jaarwisseling :confused::eek:. Bij mij in Voorburg was het gelukkig wel gezellig en niet mistig :)
 

zenn

Zware baard
'K heb staan te blussen; afvalcontainer en rubberentegels, hier recht voor m'n deur, stonden te fikken. Een paar woestijnrat-buurtkoters die het nodig vonden om de toestellen van de kinderspeelplaats te gebruiken als afsteekzone... Stonden ze nog als malloten door het vuur(werk) heen te dansen, achterlijke idioten. o_O

Ben daarna bij die buren langs de deur geweest; of ze het wel helemaal snapte!? Als je zo volwassen bent om het voor ze te kopen, moeten ze er niet zo kinderachtig mee omgaan. Kreeg excuses aangeboden, maar wat heb je daar aan, helemaal niets. Heb de schade gemeld bij de gemeente, laat die het maar op die berber-makaken verhalen.

Tuurlijk heb 'k vroeger zelf ook afgestoken, kreeg shaggies van m'n pa om het aan te steken, maar we gingen niet opzettelijk spullen vernielen. En je was bewust dat vuurwerk gevaarlijk was en risico met zich mee bracht; door die SIRE campagne met echte vuurwerkslachtoffers onder andere op school. Helemaal toen een buurjochie z'n duim eraf blies, omdat ie die volgende dag ging rapen en niet zag dat het schietlont was... (Y):eek:

Voor de rest was het tamelijk rustig in verhouding met jaren hiervoor en dat handjes schudden de eerste paar dagen...
Vergeet niet je handen goed te wassen, je weet nooit waar mensen hebben gezeten met die dingen. Ja, 'k ben jopie-smetvrees. :oops::rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top