De drieluik klapspiegel

Texman

Koning Baard
De drieluik klapspiegel is een erg handig hulpmiddel bij het onderhouden van je baard.:)>
 

Texman

Koning Baard
Ja dat is heel bizar volgens mij gaat het om het zelfde product maar wel van een andere leverancier.
Ook kan je je afvragen waar zo'n leverancier zijn producten inkoopt en dat zou zomaar een Chinese webshop kunnen zijn.
Ik merk vaak dan BOL duur is daarom kijk ik altijd of de leverancier een eigen website heeft.
Ik heb al een paar keer gemerkt dat je dan goedkoper uit bent.
En dat ze dit zelf niet doorhebben is ook heel raar.
 

Ontw3rper

Baard
Drop shipping; Inkopen bij Ali en met een dikke marge doorverkopen. Als je pech hebt mag je er net zo lang op wachten of langer. Wel ongeveer de spiegel die ik zocht, thanks!!
 

Giant

Zware baard
Ja dat is heel bizar volgens mij gaat het om het zelfde product maar wel van een andere leverancier.
Ook kan je je afvragen waar zo'n leverancier zijn producten inkoopt en dat zou zomaar een Chinese webshop kunnen zijn.
Ik merk vaak dan BOL duur is daarom kijk ik altijd of de leverancier een eigen website heeft.
Ik heb al een paar keer gemerkt dat je dan goedkoper uit bent.
En dat ze dit zelf niet doorhebben is ook heel raar.
Het is altijd slim om te kijken op de site van de leverancier. Laatst vroeg Bol voor een product eur 49,95 en ik heb het bij de leverancier gekocht voor eur 22,50.
 

Texman

Koning Baard
Het is altijd slim om te kijken op de site van de leverancier. Laatst vroeg Bol voor een product eur 49,95 en ik heb het bij de leverancier gekocht voor eur 22,50.
Doe ik ook vaak, want Bol.com verdient wel heel veel geld op zo'n manier.
 
Banner image
Top