de belg, rigor (mortis)

rigor

Baard
sinds kort dit forum ontdekt en nu eindelijk de tijd om mij eens helemaal voor te stellen.

Ik ben Stefan, op het net gekend onder de nick Rigor Mortis. Met de overgang van oud naar nieuw beslist dat de onderste helft van mijn kop ook wel wat beharing mocht hebben. Begin maart, onder dwang van mijn vrouw, er toch het mes terug op gezet... Toen ik op straat kwam voelde ik mij zo naakt! Dan maar gezegd dat ze er maar moet mee leren leven :D

Ik heb jammergenoeg zo'n tergend trage baardgroei, maar ik kom er wel. Mijn uiteindelijke doel is een Arjay-baard (heb nog even te gaan dus :(

5l9kli.jpg


Verder hou ik mij in mijn weinige vrije tijd bezig met reptielen....

img1326zn.jpg


img0712yl.jpg


img0698mr.jpg


Het bereiden van stukken dood dier op houtskool...

img1314mc.jpg


img1276et.jpg


dsc06866n.jpg


img1538d.jpg
 

rigor

Baard
en mijn grootste passie: luchtgekoelde volkswagens...

mijn eerste kevertje:

img0233medium.jpg


en mijn huidige ride:

toen ik hem pas had:

img0391b.jpg


usio.jpg


en na het krijgen van de 'special rigor threatment'

ng28oo.jpg


2q3w2kn.jpg


250mqmu.jpg


greetz rigor
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hee Rigor,

Welkom hier! Je hebt een goeie baardgroei met een mooie kleur. Mijn baard is na 7 maanden ongeveer groeien gekomen tot waar hij nu is. Natuurlijk wel af en toe de nodige onderhoudsbeurt gehad, maar goed.. tijd vliegt, dus voor je het weet ben je er.. ;)

Mooie beest trouwens.. wat is het? Leguaan? Wateragaam?
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
:)>WELCOME Rigor:)>(Y)


( ja zo'n beardmonkey als @Arjay wilt de helft van de BF-members, wel denk ik hahahaa,,
Bij jou gaat het ook zekers lukken:D:cool:(Y)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Hans

Zware baard
Oerbaard
Welkom op hét baardforum Stefan, leuke manier van voorstellen, zeer uitgebreid en je
bent voorzien van een goede baard, en je vrouw zal er na verloop van tijd helemaal
dol op worden, zo is het bij ook gegaan.
Ze staat er leuk op trouwens zo poserend bij je Volkswagen ;) :p :D

Groeten Hans
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom Stefan ;)

Prima baard voor 3 maanden (Y)

Leuke hobby's ook (Y)

En WEER een belg erbij :D
 

Geus

Baard
Bij het zien van zo'n T1 is mijn belangstelling voor baarden en rare beestjes even wat minder! ;)
Welkom!
 
Banner image
Top