De baard van Willem{pie}

Hartenheer

Zware baard
Vandaag geen vrienden gemaakt.
Het was zeer goed weer en zijn naar een van de landschappen die ons gebied rijk is geweest.
Daar hebben zeen Thee huis, je kan er van alles krijgen, maar zo heet het nu eenmaal.

Zitten mijn vrouw en ik heerlijk in het zonnetje te genieten, horen we ineens zo'n bijdehante muts..

Jezus, je lijkt wel sinterklaas. Volgens mij zie je er veel jonger uit als je je scheert.
Ik kijk om, en ken de persoon in geheel niet, waar bemoeit ze zich mee. Maar dan ben je al te laat bij mij, mijn vrouw wilde al weggaan :D

En enige wat ik zei was:
Mevrouw, misschien lijk ik jonger. Maar wordt er niet jonger door.

Vrouwen zijn net houten kozijnen, je kan ze plamuren, schilderen. Maar het blijft dezelfde oude verrotte troep die onder die plamuur en verf zit.

Ging dat mens toch te keer zeg.
Zelfs de mensen die het hoorde lachte haar uit.

Wat een rare personen heb je toch op deze aardbol, bemoei je met je eigen zaken. Ik vroeg haar toch niets. :mad:
 

Hartenheer

Zware baard
Op de één of andere manier lijk jij dergelijke commentaren toch aan te trekken want mij is zoiets gelukkig nog niet overkomen :eek:
Heb het idee omdat ik in een booster rijd en met een stok moet lopen, vele gelijk denken dat je geestelijk ook niet spoort.
Dan is het makkelijk om de persoon naar beneden te halen, en verwachten ze geen weerwoord.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Dat lijkt me eigenlijk een erg foute gedachte dus ik HOOP dat je het fout hebt.

Mensen die dat doen hebben zelf niet bepaald veel fatsoen zou ik denken :eek:
 

Hartenheer

Zware baard
Dat lijkt me eigenlijk een erg foute gedachte dus ik HOOP dat je het fout hebt.

Mensen die dat doen hebben zelf niet bepaald veel fatsoen zou ik denken :eek:
Afgelopen dagen waren hier heeeeel veel lui die naar de begrafenisstoet kwamen kijken van de Hels Angel die overleden was.
Het waren vele motoren en erg indrukwekkend.{ Volgens berichten zeker meer dan duizend stuks}
En je weet, ramptoeristen hou je altijd.

Personen die uit onze gemeente weten wie ik ben. Het zijn altijd de import Velsenaren.
Wij hebben in de zomer als enige een haven voor luxe boten die direct aan zee zit. Daardoor hebben wij ''hoog'' zomer ook vele personen die veel geld hebben, maar gebrek aan manieren.
Een soort Trump figuren, denken dat ze alles kunnen zeggen.

Helaas voor die personen, dan zijn ze in IJmuiden verkeerd. Hetzelfde als Amsterdammers. Geen blad voor hun mond als je ze lastig valt.
 

Hartenheer

Zware baard
Weer even een update.
Voor mijn idee is de groei er een beetje uit. Dit spreekt zich weer tegen als ik mijn shirt aantrek en mijn baard uit de shirt moet halen :D
Er gaat een hoop tijd in zitten om je baard te laten groeien, je bent er 24/7 mee bezig :)>

P1020716.JPG
 

RCM

Baardaap
Ik vind het een prachtige baard! Tja, dan is een koltrui al helemaal geen optie meer :D:p
 

Hartenheer

Zware baard
Ik heb altijd een korte baard gehad omdat mijn baard nogal snel groeide en ik voor mijn werk vroeger er netjes uit moest zien.
Ze waren al niet blij dat ik een korte baard had, maar anders moest ik me 2x per dag scheren.
In de eerste topic kan je een foto zien hoe het was in 8 jan 2017
 

LuckyBasterd

Volle Baard
... eerlijk? Meer dan jaloers op die baard!! DAT is tenminste een baard.. en wat de rest er van vind.. so be it.. IK draag hem, en IK ben er trots op.. :)
Krijgt als snel de vraag oeeee dat prikt, of dat stinkt.. tot dat ze een keer voelen of ruiken bij b.v. het groeten (kus-kus)...
Dan wordt het snel.. oe die is zacht en ruikt lekker!!! Bam!!!
 

Hartenheer

Zware baard
... eerlijk? Meer dan jaloers op die baard!! DAT is tenminste een baard.. en wat de rest er van vind.. so be it.. IK draag hem, en IK ben er trots op.. :)
Krijgt als snel de vraag oeeee dat prikt, of dat stinkt.. tot dat ze een keer voelen of ruiken bij b.v. het groeten (kus-kus)...
Dan wordt het snel.. oe die is zacht en ruikt lekker!!! Bam!!!
Inderdaad, de vooroordelen zijn heel erg.
Ze krijgen wel gelijk als je de baardspullen van het Kruitvat gebruikt Proest.gif
 
Banner image
Top