De baard van Jelle

Jelle1992

Baard
Woooooow, beste baard heb je. Prachtig gewoon
Thanks man, ja tussendoor wel veel getrimd ook hoor, ook weer veel korter gehad dan de op de eerste foto van dit topic. Nu alweer een paar weken langer door aan het groeien en het bevalt me wel, het mooie weer en de zon helpen ook mee voor de groei
 

tijn

Zware baard
Thanks man, ja tussendoor wel veel getrimd ook hoor, ook weer veel korter gehad dan de op de eerste foto van dit topic. Nu alweer een paar weken langer door aan het groeien en het bevalt me wel, het mooie weer en de zon helpen ook mee voor de groei
Gaat goed man. Ook ik trim/laat hem regelmatig wat bijwerken. Maar je hebt een mooi resultaat zo.
 

Jelle1992

Baard
Fijne zondag jullie allen. Ik merk nu de baard weer flink de lengte in aan het gaan is dat ik weer overal op straat word aangekeken, en soms ook echt vuile blikken krijg van mensen en de supermarkt enzo dit had ik met een kortere baard echt nooit. Vind het wel mooi wat zo'n baard allemaal opwekt bij mensen. Zo meteen richting het thuisfront, m'n ma heeft ook een grafhekel aan een langere baard dus dat word weer wat, moslim, terrorist, ik zal het allemaal wel weer te horen krijgen hahaha 20230716_145337.jpg
 

tijn

Zware baard
Fijne zondag jullie allen. Ik merk nu de baard weer flink de lengte in aan het gaan is dat ik weer overal op straat word aangekeken, en soms ook echt vuile blikken krijg van mensen en de supermarkt enzo dit had ik met een kortere baard echt nooit. Vind het wel mooi wat zo'n baard allemaal opwekt bij mensen. Zo meteen richting het thuisfront, m'n ma heeft ook een grafhekel aan een langere baard dus dat word weer wat, moslim, terrorist, ik zal het allemaal wel weer te horen krijgen hahaha Bekijk bijlage 26391
Hahaha, mensen hebben altijd wat te zeuren over een baard, maar oh wee als je iets over hun zegt( bijv de kleding), dan is het einde zoek. Nou ik heb ook comentaar over je baard. Ik vind hem prachtig
 

Texman

Koning Baard
Ik krijg zelden nare opmerkingen maar ik woon in de Haagse regio waar veel mensen met een Islamietische achtergrond wonen waardoor we hier wat meer gewend zijn aan mannen met baarden.
Westerse mannen met erg lange baarden zie je echter bij ons niet zoveel.
Als ik mijn baard erg lang laat worden (vooral in de winter) zie ik mensen wel eens afkeurend kijken.
Maar ik trek mij daar niets van aan. Toen ik jong was vond men mij een hippie, later was ik weer voor het milieu en links en nu zou ik moslim zijn. Er is dus altijd wat. Er zijn mensen die overal wat op te zeggen hebben. Deze mensen kan je beste zoveel mogelijk mijden wat ze zijn negatief en vinden dat anderen hun problemen moeten oplossen en doen zelden zelf iets.
Wat ik wel leuk vind is dat moslim mannen mij bij de supermark vaak vriendelijk groeten(Y).
Zo kan het dus ook :)>.
O ja , ik vind jou baard ook heel mooi en het staat je goed (Y)(Y)(Y).
 

Jelle1992

Baard
Ik krijg zelden nare opmerkingen maar ik woon in de Haagse regio waar veel mensen met een Islamietische achtergrond wonen waardoor we hier wat meer gewend zijn aan mannen met baarden.
Westerse mannen met erg lange baarden zie je echter bij ons niet zoveel.
Als ik mijn baard erg lang laat worden (vooral in de winter) zie ik mensen wel eens afkeurend kijken.
Maar ik trek mij daar niets van aan. Toen ik jong was vond men mij een hippie, later was ik weer voor het milieu en links en nu zou ik moslim zijn. Er is dus altijd wat. Er zijn mensen die overal wat op te zeggen hebben. Deze mensen kan je beste zoveel mogelijk mijden wat ze zijn negatief en vinden dat anderen hun problemen moeten oplossen en doen zelden zelf iets.
Wat ik wel leuk vind is dat moslim mannen mij bij de supermark vaak vriendelijk groeten(Y).
Zo kan het dus ook :)>.
O ja , ik vind jou baard ook heel mooi en het staat je goed (Y)(Y)(Y).
Thanks man, waar ik woon, in IJsselstein zie je heel weinig baardmannen, af en toe zie ik wel eens iemand met een dikke baard en dan is er eigenlijk gelijk die connectie met het knikje en de duim omhoog.
 

Texman

Koning Baard
Thanks man, waar ik woon, in IJsselstein zie je heel weinig baardmannen, af en toe zie ik wel eens iemand met een dikke baard en dan is er eigenlijk gelijk die connectie met het knikje en de duim omhoog.
Ja, dat is leuk.
Ik werd een tijd geleden aangesproken in de tram door iemand die mijn baard mooi vond.
Ook de reacties van kinderen zijn heel mooi die zeggen zonder enig voorbehoud wat ze ervan vinden. En soms schamen die ouders zich kapot :). Ik moet daar altijd om lachen.
Collega's die zeggen ook vaak wat ze ervan vinden. Jaren geleden werd ik op mijn werk gezocht door iemand waarmee ik nog geen kennis had gemaakt. Toen zij een collega van mij dat is die mijnheer met al dat haar in zijn gezicht. Ik heb me rot gelachen.
Als ik er een zonnebril bij op had werd er wel eens macho geroepen.:)>
Ook heb ik een rij-instructeur gehad met zeer lang haar en een enorme baard hij droeg vaak een zonnebril en dan zag je alleen maar haar naast je. Ik heb heel goed rijles van hem gekregen.(Y)
 

Macx

Baardaap
Leuke verhalen allemaal, ik heb overal ....(laat ik het netjes houden) aan wat anderen zouden denken en laat ze maar kijken, het interesseert me niet zoveel. Wat ik wel merk dat ik veel met 'mijnheer' en 'u' wordt aangesproken in de taxi. Een zonnebril staat heel goed bij een baard, kijk maar naar mijn avatar hahaha
 

Macx

Baardaap
Fijne zondag jullie allen. Ik merk nu de baard weer flink de lengte in aan het gaan is dat ik weer overal op straat word aangekeken, en soms ook echt vuile blikken krijg van mensen en de supermarkt enzo dit had ik met een kortere baard echt nooit. Vind het wel mooi wat zo'n baard allemaal opwekt bij mensen. Zo meteen richting het thuisfront, m'n ma heeft ook een grafhekel aan een langere baard dus dat word weer wat, moslim, terrorist, ik zal het allemaal wel weer te horen krijgen hahaha Bekijk bijlage 26391
Prachtige baard heb je Jelle! Laat hem maar lekker door groeien.
 
Banner image
Top