De baard van Jeff

Jeb

Baard
Ben al geruime tijd lid hier van dit geweldige en ook ondersteunende baardforum. Ondertussen heb ik al enkele keren met tegenslagen een baard laten groeien, ook nu nog altijd in volle gang.
Ik heb besloten mijn baard maar eens in het juiste topic te plaatsen:D
Dus hier nu de foto's van dit moment voordat er straks een ietswat strakker model in (oren dicht) geschoren en geknipt wordt :eek: om de tussenfase voor mij ietswat leuker te houden. Het is ook wel te zien op de foto's wat ik hiermee bedoel. De 1 maakt het niks uit en de ander weer wel (Y)

Lichtelijk zomerse groeten van Jeffrey
 

Bijlagen

  • 20220422_121913.jpg
    20220422_121913.jpg
    442,6 KB · Weergaven: 89
  • 20220422_121854.jpg
    20220422_121854.jpg
    437,7 KB · Weergaven: 88
  • 20220422_122248.jpg
    20220422_122248.jpg
    575,3 KB · Weergaven: 86

Texman

Koning Baard
Ben al geruime tijd lid hier van dit geweldige en ook ondersteunende baardforum. Ondertussen heb ik al enkele keren met tegenslagen een baard laten groeien, ook nu nog altijd in volle gang.
Ik heb besloten mijn baard maar eens in het juiste topic te plaatsen:D
Dus hier nu de foto's van dit moment voordat er straks een ietswat strakker model in (oren dicht) geschoren en geknipt wordt :eek: om de tussenfase voor mij ietswat leuker te houden. Het is ook wel te zien op de foto's wat ik hiermee bedoel. De 1 maakt het niks uit en de ander weer wel (Y)

Lichtelijk zomerse groeten van Jeffrey
Ha Jeffrey,
Heel goed dat je je baard in het juiste topic geplaatst hebt kan je zelf ook snel alles nog eens bekijken.
Ook is het dat veel makkelijker om de ontwikkeling van je baard te volgen.
Je baard ziet er goed uit en is mooi gegroeid.
Laat hem nog wat lager groeien voordat je naar de barbier gaat want je heb wat over-lengte nodig als je er een model in wil laten zetten.
Succes Texman:)>
 

Jeb

Baard
Hey tex, ik bedoelde met enigzins rechttrekken dat dat pluimpje onderaan de kin er wat strakker uit mocht zien. Een barbier daar vind ook ik het nog wat te vroeg voor.
Bij deze even een fotootje van het scheren;)
Is niet veel veranderd, maar voor mijn eigen gevoel heeft het heel veel gedaan en vanaf nu komt er ook eerst een enkele weken ook geen foto meer, anders maak je je toch alleen maar gek hoe snel of niet het groeit. Dit waren er weer even genoeg voor nu:D
 

Bijlagen

  • 20220422_203840.jpg
    20220422_203840.jpg
    424,1 KB · Weergaven: 73
  • 20220422_203908.jpg
    20220422_203908.jpg
    313,9 KB · Weergaven: 74
  • 20220422_204010.jpg
    20220422_204010.jpg
    593,6 KB · Weergaven: 69
  • 20220422_204048.jpg
    20220422_204048.jpg
    633,5 KB · Weergaven: 69
  • 20220422_204058.jpg
    20220422_204058.jpg
    640,9 KB · Weergaven: 71

Fox

Zware baard
Hey tex, ik bedoelde met enigzins rechttrekken dat dat pluimpje onderaan de kin er wat strakker uit mocht zien. Een barbier daar vind ook ik het nog wat te vroeg voor.
Bij deze even een fotootje van het scheren;)
Is niet veel veranderd, maar voor mijn eigen gevoel heeft het heel veel gedaan en vanaf nu komt er ook eerst een enkele weken ook geen foto meer, anders maak je je toch alleen maar gek hoe snel of niet het groeit. Dit waren er weer even genoeg voor nu:D
Knappe baard , kan een hele viking baard worden
En met dat kaalkopje is dit een mooi geheel
(Y)
 

tijn

Zware baard
Hey tex, ik bedoelde met enigzins rechttrekken dat dat pluimpje onderaan de kin er wat strakker uit mocht zien. Een barbier daar vind ook ik het nog wat te vroeg voor.
Bij deze even een fotootje van het scheren;)
Is niet veel veranderd, maar voor mijn eigen gevoel heeft het heel veel gedaan en vanaf nu komt er ook eerst een enkele weken ook geen foto meer, anders maak je je toch alleen maar gek hoe snel of niet het groeit. Dit waren er weer even genoeg voor nu:D
Ziet er super uit. Zeker met het kaal geschoren hoofd. Top
 

Peter1960

Baard
Knappe baard , kan een hele viking baard worden
En met dat kaalkopje is dit een mooi geheel
(Y)
Strak plan, die vikingbaard.:)>
[DOUBLEPOST=1651304497][/DOUBLEPOST]
Knappe baard , kan een hele viking baard worden
En met dat kaalkopje is dit een mooi geheel
(Y)
Strak plan, die vikingbaard.:)>
[DOUBLEPOST=1651304579][/DOUBLEPOST]
Hey tex, ik bedoelde met enigzins rechttrekken dat dat pluimpje onderaan de kin er wat strakker uit mocht zien. Een barbier daar vind ook ik het nog wat te vroeg voor.
Bij deze even een fotootje van het scheren;)
Is niet veel veranderd, maar voor mijn eigen gevoel heeft het heel veel gedaan en vanaf nu komt er ook eerst een enkele weken ook geen foto meer, anders maak je je toch alleen maar gek hoe snel of niet het groeit. Dit waren er weer even genoeg voor nu:D
Dat is een prima baard, echt showmodel, top!:)>:)>:)>
 

Macx

Baardaap
Hey tex, ik bedoelde met enigzins rechttrekken dat dat pluimpje onderaan de kin er wat strakker uit mocht zien. Een barbier daar vind ook ik het nog wat te vroeg voor.
Bij deze even een fotootje van het scheren;)
Is niet veel veranderd, maar voor mijn eigen gevoel heeft het heel veel gedaan en vanaf nu komt er ook eerst een enkele weken ook geen foto meer, anders maak je je toch alleen maar gek hoe snel of niet het groeit. Dit waren er weer even genoeg voor nu:D
Hoi Jeb, wel een hele stoere baard hé! Mooi man, ziet er goed uit. (Y)(Y)(Y)
 

Jeb

Baard
Hey :)>mannen, ik bedank me voor de complimenten, maar ben hrlaas de dupe geworden van wel een heel slechte barbier. Ik dacht oldskool barbier hier in Duitsland, meneer praatte graag in zijn eigen taal met zijn volk eromheen en had me duidelijk achteraf niet begrepen wat ik hebben wilde. De losse haren onderin wat bijscharen:rolleyes: en lichtelijk een model bij de kaak erin zetten. Zelfs met een foto als voorbeeld model:mad:
En voordat ik het wist...nahja niet eens meer de moeite waard om erover te praten:(
Mijn baardairco zal deze zomer niet werken, want er is nu geen meer. Kwas er zo ontevreden over dat ik dat laatste "restje" er thuis vanaf gehaald heb. 1/2 jaar voor niks laten groeien en ben pissed off, vandaar ook geen foto's en ook even geen puff meer. Dat wordt dan toch met een naakte kin naar de bruiloft gaan
Ik wens jullie wel fijne koele dagen onder de baard van de zomer
 

tijn

Zware baard
Hey :)>mannen, ik bedank me voor de complimenten, maar ben hrlaas de dupe geworden van wel een heel slechte barbier. Ik dacht oldskool barbier hier in Duitsland, meneer praatte graag in zijn eigen taal met zijn volk eromheen en had me duidelijk achteraf niet begrepen wat ik hebben wilde. De losse haren onderin wat bijscharen:rolleyes: en lichtelijk een model bij de kaak erin zetten. Zelfs met een foto als voorbeeld model:mad:
En voordat ik het wist...nahja niet eens meer de moeite waard om erover te praten:(
Mijn baardairco zal deze zomer niet werken, want er is nu geen meer. Kwas er zo ontevreden over dat ik dat laatste "restje" er thuis vanaf gehaald heb. 1/2 jaar voor niks laten groeien en ben pissed off, vandaar ook geen foto's en ook even geen puff meer. Dat wordt dan toch met een naakte kin naar de bruiloft gaan
Ik wens jullie wel fijne koele dagen onder de baard van de zomer
Neeeeeeeee:(:(:(, wat zonde. Ik zal er verder geen woorden aan vuil maken want het is al triest genoeg. Ik hoop dat je wel weer opnieuw gaat beginnen met de baardreis.
 

Giant

Zware baard
Hey :)>mannen, ik bedank me voor de complimenten, maar ben hrlaas de dupe geworden van wel een heel slechte barbier. Ik dacht oldskool barbier hier in Duitsland, meneer praatte graag in zijn eigen taal met zijn volk eromheen en had me duidelijk achteraf niet begrepen wat ik hebben wilde. De losse haren onderin wat bijscharen:rolleyes: en lichtelijk een model bij de kaak erin zetten. Zelfs met een foto als voorbeeld model:mad:
En voordat ik het wist...nahja niet eens meer de moeite waard om erover te praten:(
Mijn baardairco zal deze zomer niet werken, want er is nu geen meer. Kwas er zo ontevreden over dat ik dat laatste "restje" er thuis vanaf gehaald heb. 1/2 jaar voor niks laten groeien en ben pissed off, vandaar ook geen foto's en ook even geen puff meer. Dat wordt dan toch met een naakte kin naar de bruiloft gaan
Ik wens jullie wel fijne koele dagen onder de baard van de zomer
Dat is echt jammer. Ik kan mij voorstellen hoe je je voelt.
Ik hoop dat je tzt opnieuw begint.
 

Macx

Baardaap
Je weet nu wel wat een mooie baard je kunt laten groeien, wel zeer triest dat een barbier het resultaat na 6 maanden groei en alle moeite en geduld in enkele minuten weet te verminken. Jeb, ik wens je veel sterkte en hoop van harte dat je de motivatie weer vindt om opnieuw een mooie baardreis te beginnen, en ons weer wilt verblijden met prachtige foto's van je nieuwe baardreis. Heel veel succes en hopelijk tot de volgende update van je 2e reis. Groet Macx
 
Laatst bewerkt:

Rothbeard62

Volle Baard
Wat een pech @Jeb! Zie het maar als een heel vervelende ervaring. Het mooie is. is dat je bij je komende baardreis exact wat je niet moet doen. En je weet nu ook hoe belangrijk de baard voor je is. Dus: vol goede moed aan een nieuwe baardreis beginnen en misschien is het ook raadzaam om zelf voor het onderhoud van je baard te zorgen, het is even wennen, maar je weet dan wel zeker dat je niet te ver of te veel snoeit. Tegen de zomer is je baard vast alweer terug om voor enige verkoeling te zorgen :)>(Y)
 
Banner image
Top