De baard van Hendrik

Macx

Baardaap
Je tuin ziet er heel mooi uit, ze zullen intussen wel weer weg zijn, maar het was wel prachtig.
Ik vind de hoed je heel goed staan, dat is een goede beslissing om meer een hoed te dragen dan een muts.
Ik heb nu ongeveer een zeven hoeden denk ik, ik heb er laatst nog 1 gekocht bij een dumphandel in militaire goederen, ik moest een gasmasker hebben om aan mijn radium horloges veilig te kunnen werken.

Dit is em, fijne hoed en de wilde randen vind ik juist weer heel mooi. Er zitten ook van die drukknoppen op dus je kunt dan de randen omhoog vast zetten.
 

Bijlagen

  • 20240502_164107.jpg
    20240502_164107.jpg
    566,1 KB · Weergaven: 12

Gerrit

Baard
Mooie baard Hendrik…..zoiets zou ik ook wel willen..
niet zo n gesoigneerd modelletje….gewoon lekker laten groeien baard….
Macx heeft ook een prachtige baard hoor…
 

Hendrik63

Baard
Wat is je baard mooi geworden Hendrik, ga je ook nog voor wat langer?
Zeker dat is wel de bedoeling, de zijkanten groeien erg langzaam terwijl mijn nekharen veel sneller zijn trim aleen de onderkant van de baard om de zijkanten ook op deze lengte te krijgen. Maar deze lengte is ook oké
 

Gerrit

Baard
Hai Hendrik en een goedendag…
ik heb jou baardreis eens een beetje zitten bekijken en vond dat wel interessant…
je lijkt me iemand die wel kan luisteren aan andermans menig maar uiteindelijk je eigen dingetje doet..
ik denk….en val me er niet op aan hè?!,,…..puur mijn mening….dat als jij je hoofdhaar zou millimeteren ,je een geweldige kop hebt waarbij die ruige baard geweldig zou uitkomen en worden benadrukt….
tis maar een ideetje hé??
je blijft een man met een mooie baard Hendrik!!!!
enjoy your beard en groet
 

Hendrik63

Baard
Hai Hendrik en een goedendag…
ik heb jou baardreis eens een beetje zitten bekijken en vond dat wel interessant…
je lijkt me iemand die wel kan luisteren aan andermans menig maar uiteindelijk je eigen dingetje doet..
ik denk….en val me er niet op aan hè?!,,…..puur mijn mening….dat als jij je hoofdhaar zou millimeteren ,je een geweldige kop hebt waarbij die ruige baard geweldig zou uitkomen en worden benadrukt….
tis maar een ideetje hé??
je blijft een man met een mooie baard Hendrik!!!!
enjoy your beard en groet
Ik weet het Gerrit, maar nu mijn hoofdhaar wat langer is staat een wat kortere baard beter [vin ik dan], als ik mijn kop weer eens kaal scheer is de baard weer aan zet
 

Gerrit

Baard
Dat klinkt zeer aannemelijk Hendrik…..zo blijf je lekker bezig he?
en ik begin t ook wel een beetje te begrijpen,want sinds ik mijn “baard” laat groeien kijk ik elke dag wel 20 keer inde spiegel,wroet ik 293 keerdoor mijn dunne snorretje,kam en borstel teveel mij opkomende baard enzo,enzo…
kortom,af en toe zijn we nog erger dan wijven….
 

Macx

Baardaap
Je kunt goed zien dat je de baard en snor goed onderhoud, de barbier waar je naartoe gaat, verstaat zijn vak, dat kun je wel zien. Nu ga je voor nog langer ik ook Hendrik, weer net zo lang als op de avatar.
 

Hendrik63

Baard
Ik loop met een grote boog om de barbier CQ kapper heen doe het gewoon zelf, zo moeilijk is het niet.
Gaaf dat je weer voor wat langer gaat Macx, trim je baard zelf dat kun je best als ik zie wat je allemaal met je uurwerkjes doet moet het trimmen van een baard een makkie voor je zijn.
 
Laatst bewerkt:

Hendrik63

Baard
Dat klinkt zeer aannemelijk Hendrik…..zo blijf je lekker bezig he?
en ik begin t ook wel een beetje te begrijpen,want sinds ik mijn “baard” laat groeien kijk ik elke dag wel 20 keer inde spiegel,wroet ik 293 keerdoor mijn dunne snorretje,kam en borstel teveel mij opkomende baard enzo,enzo…
kortom,af en toe zijn we nog erger dan wijven….
Eigenlijk moet je gewoon vergeten dat je een baard hebt en dat is in het begin best lastig hoor, soms zie ik een glimp van mezelf in een etalageruit en loop dan met en grote glimlach door.
Ook de foto's die ik post op dit forum geven mij een goed gevoel.
Maar voor het merendeel van de dag vergeet ik gewoon dat er wat haar onder mijn kin hangt.
 
Banner image
Top