De baard van dijkie

dijkie

Zware baard
Dankje Texman, komt heus goed ,ben er aan begonnen en probeer het af te maken ook.
Er is ook wel af en toe een compliment van mijn islamitische collega's.
Dat doet je dan wel weer goed.
 

Kale666man

Baardaap
Mooi dijkje ,tof om te zien dat het zo lekker gaat man.
Ja we gaan het makkelijk halen en leuk dat je collega dat compliment maakt.
Ach we zijn niet ver verwijderd van een half jaar dus die andere helft wordt een peuleschil(Y)(Y)(Y)(Y)
 

dijkie

Zware baard
Houten kam is er (de grove kam van mijn baard) ,gelijk na het eerste gebruik zeer tevreden.(Y)
Blijf ook nagenoeg niet meer vast zitten in die wilde haarbos :)>, dat was met de plastic kam wel steeds ,en dat is best wel pijnlijk.:eek:
20180124_103258.jpg
 
  • Like
Reactions: RCM

TMG1961

Baardaap
Die kam heb ik ook. Voelt beetje raar aan, alsof het hout nep is, voelt beetje kunstofachtig aan. Kamt verder prima.
Ik heb er ook nog een van superfurry. Is van beukenhout.
2017-11-30 14.06.10-500x500.jpg
 

dijkie

Zware baard
Afspraak gemaakt met de barbier , 21 februari gaat het gebeuren , ik ben benieuwd ga voor het eerst.
Voorheen ging ik altijd naar een kapper en liet ik de baard met de tondeuse op num 2 doen,:)> en het hoofdhaar op num 1 :p dus dat komt niet zo nauw.
Nu wil ik de baard alleen een beetje gefatsoeneerd hebben , liefst geen lengte eraf :eek:

Van het weekend zit ik op 4 maanden, en zal ik weer eens een foto plaatsen :D

Hier ga ik heen (Y)
 

Bijlagen

  • Classics-Barbershop-Jeroen-weblogo.png
    Classics-Barbershop-Jeroen-weblogo.png
    25,8 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:

RCM

Baardaap
Goed gedaan Gerard. Laat er maar iets moois van maken. Maar niks van de lengte af hé :). Alleen de zijkanten/bakkebaarden zal al een heel verschil maken. Ben benieuwd naar de 4-maanden update! :)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha Gerard,
Doe even een foto van voor en na de barbier.
Leuk om het verschil te zien.
Texman:)>

Leuke slagzin van deze barbier met baard:)>
Knippen & Scheren
Alleen voor heren..

[DOUBLEPOST=1517424919][/DOUBLEPOST]
Dankje Texman, komt heus goed ,ben er aan begonnen en probeer het af te maken ook.
Er is ook wel af en toe een compliment van mijn islamitische collega's.
Dat doet je dan wel weer goed.
Ja dat is leuk. Ik merk dat ik door mijn baard erg makkelijk in contact kom met islamitische mensen.
Laatst ook in het ziekenhuis bij de oogarts kwam een Marokkaanse meneer vragen of ik hem kon helpen met het lezen van een folder over een test voor zijn ogen.
Toen hij weg ging bedankte hij mij en kreeg ik een hand van hem. Dat vond ik heel aardig.
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Succes Gerard en sluit me aan bij de rest.
Ik ga zeker de fotoos zien want volg je altijd al en die reacties van onze medemensen zijn alleen maar leuk om te horen.
Dus veel plezier bij de barbier:)
 
Banner image
Top