Dampende, vapende, electrisch rokende baarden.

CyKosis

Baard
Kijk eens naar de Brexit documentair en je begrijpt waarom ze het doen. Reguleren betekent waarborgen voor de elite en buitenspel zetten van de plebs. 'Het geld is van ons en we zullen het niet delen'.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Enige tijd geleden op een feestje met meerdere dampers. Toen ik naar buiten liep om een sigaret op te steken volgden de dampers, die ook ALLEMAAL om een peuk vroegen!!! Ik ga maar gewoon door met de tabak.
 

CyKosis

Baard
Ik wil hier niet de 'verlosser' gaan uithangen maar het is duidelijk dat dampen het oplossing is voor de tabak probleem. Ik ben ermee begonnen uit nieuwsgierigheid, het was nooit de bedoeling om te stoppen met roken. Ik merkte het potentieel en dacht al gauw dat het mijn verslaving kon teniet doen. Zullen we maar zeggen dat roken is roken en dampen is genieten. Het probleem is dat dampen vergt kennis en geduld. Ik ben zelf een doorwinterd damper maar vind moeilijk om andere op weg te helpen. Ik neem zowel de industrie als de overheid kwalijk dat de focus wordt gelegd op de ervaren demper, industrie, en regulerende leslislation. All in all, een overwinning voor de staatskas, BT en BP. Vraag is, in deze tijd of overvloed aan info.. waarom roken mensen nog?
 
Even iets ter zijde. Heb sinds vorige week vrijdag al geen peuk/ shag of andere rookwaar aangeraakt!
Gaat me allemaal goed af en steeds beter eigenlijk. Overigens me eerste keer dat ik stop met roken sinds ik 13 jaar geleden begonnen ben.

Zal wel niet helemaal stoppen en ooit nog wel eens genieten van een goed sigaar of pijptabak!

Hoi.
 

Boof72

Volle Baard
Helaas door lekkage van de apparatuur al een tijdje niet meer gedampt maar gerookt.
Moet toch de tank maar eens na gaan kijken of het nog te fiksen is want dat roken loopt helemaal de spui gaten uit.
En een reden om te stoppen, buiten de gezondheid uiteraard, is er niet dus want het is veel te lekker.
Ik merk wel dat ik tijdens de damp periode graag nog een shaggie er naast rook.
 

Boof72

Volle Baard
De Kanger protank, volgens mij de tweede serie.
Ieder geval die met de coil op de foto
 

Bijlagen

  • 1397091889676.jpg
    1397091889676.jpg
    27 KB · Weergaven: 11

CyKosis

Baard
Het is een bekend probleem. Misschien een extra silicone ring aan de base van de coil..?
Ik zou je adviseren om naar een andere, betere tank uit te kijken, bv. de Innokin T18.
 

Boof72

Volle Baard
Hij zit gemonteerd op de innokin vtr
Maar het zou misschien inderdaad de ring kunnen zijn die niet goed afsluit.
Gebruik de coils al een tijdje, bouw ze iedere keer opnieuw op.
De T18 lijkt me niets, heb er al meerdere van deze "pen" modellen gebroken in m'n broekzak. Helaas :(
 

CyKosis

Baard
Ik had het over de tank, niet de set met batterij. Hier mijn zwarte exemplaar in de vtr:
Z1a2L71.jpg

Het is maar 18mm toch ziet het ok uit. ;)
 
mooie mod heb ik nog niet gezien
voor de geintreseerde er is een meeting deze zondag in heerlen
in Café Zaal D'r Bok, Bokstraat 53, 6413AS in Heerlen (Heerlerheide)
van 12u tot 18u
ik zal aanwezig zijn
 

Boof72

Volle Baard
Ok sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen. Dit ziet er opzich goed uit.
Zal eens opzoek gaan naar zo'n tankje.
 

Boof72

Volle Baard
Tankje had zwoofs.nl helaas niet.
Wel nieuwe coils, en een airflow bodem voor het tankje.
Gisteren besteld, vandaag geleverd.
De boel in elkaar gezet en er komen weer lekkere dikke wolken uit !

Nu de knop weer omzetten en de VTR meer gaan gebruiken als het pakje shag.
 

CyKosis

Baard
Goed om te horen! Hopelijk zijn de problemen nu weg. De T18 zal je ws niet tegenkomen in NL omdat het 2.5ml inhoud heeft en zoals je weet, illegal.
China is de plaats. ;)
 
Banner image
Top