Dag mannen...

Andreas

Baard
...en een enkele baardloze vrouw; ook hallo :)
Ik ben nieuw op dit forum, dus vond het wel zo netjes me even voor te stellen. Ik ben Dries, binnenvaartschipper uit Nijmegen en al meer dan 10 jaar trotse baarddrager. Een rooie wel te verstaan. Ik heb een hele tijd eigenlijk maar wat aan zitten klooien met wisselvallig resultaat totdat ik enige tijd terug weer baardloos door het leven ging. Treurige beslissing, negatieve reacties als gevolg, vooral van mezelf, dus na 1 scheerbeurt meteen besloten opnieuw te beginnen en het deze keer goed aan te pakken. Houten kammetje gekocht, olie aan de kerstman gevraagd en hop, daar gaan we weer! Verder neuzen op the ol' interwebs bracht me op dit forum en ik dacht; 'daar moet ik bij zijn'. Heb al een paar awesome baarden gezien bij leden, nice... Er zijn een aantal dingen waar ik wat advies bij gebruiken kan, dus komende tijd zullen er wat vragen binnen druppelen. Andersom zal ik proberen mijn ervaringen te delen met anderen zodat we allemaal epic-bearded door het leven kunnen!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Welkom Dries! De baard ziet er goed uit.. (Y) Hopelijk kunnen we je helpen of adviseren waar nodig, en kun jij jou ervaringen met ons delen. In ieder geval veel plezier hier! :)>
 

maximum

Zware baard
Welkom Dries op dit aller baardigst forum;)Veel plezier op je nieuwe baardreis(Y)..Een rosse baard is gaaf hoor:DBeard up:)>
 
Banner image
Top