Captain Fawcett Private Stock (mijnbaard.nl)

rigor

Baard
Om te beginnen wil ik allereerst melden dat de verzending zeer goed verlopen is. In 6 dagen had ik mijn product binnen via kiala (verzending naar BE) en dat GRATIS.

De baardolie van Fawcett kende ik al van bij mijn barbier. Net door die kennismaking wist ik dat mijn volgende olie deze zou worden. Toen ik de prijs van zo'n 800 €/L zag, moest ik even slikken. Maar ik wist wat ik wou (en gelukkig moet je geen liter aankopen). Daarbij krijg je door de leuke actie van Mijnbaard een extraatje vanaf 40 euro. Als je dat dan mee rekend valt het al bij al wel mee.
Wat ik zo speciaal vind aan deze baardolie is de geur. Wanneer je het flesje nog maar opent, valt eerst de frisse citrus-geur op. Na het aanbrengen in de baard beginnen de subtiele licht-kruidige geuren je reukzin te verwennen. Daarnaast valt mij ook op dat ik deze geur veel langer zelf blijf waarnemen, waar ik bij eerdere oliën al na 15 minuten aan de geur gewend was.
Kortom, een frisse olie van topkwaliteit waarbij de vrouwen spontaan hun neus in je baard willen duwen....

Greetz Rigor
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Dat van die neus in je baard is hier vooral het geval als er houtgeuren aan te pas komen dus ik vermoed dat ook bij de dames de smaken verschillen ;)

Proficiat met je aankoop en veel plezier met de olie (Y)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Veel genot toegewenst door het gebruik van je baardolie,
zowel door de geur als door de aandacht van de vrouwen ;)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Klinkt als goed spul! (Y)
Thnx voor het delen, en dat je er maar veel van zal genieten.! ;)
 
Banner image
Top