Buck 110

Zwollenaar

Zware baard
Ik woon en werk en recreeer in het stedelijk gebied van de mooie stad Zwolle. Ik kan mij hierbij NIET voorstellem
waarom ik dan een buschkraft en/of outdoormes nodig zou hebben. Als dag-dagelijk mes heb ik de Opinel no 8 en
een Buck 112 slim in het blauw bij me. En als uitzondering de Buck 110 slim in het in rood.
Voor mij zijn deze 2 genoemde messen meer dan voldoende voor gebruiki n stedelijke gebieden.
 
Laatst bewerkt:

Ratlook

Volle Baard
---
Ik denk dat het er meer om gaat dat het zeer verontrustend is dat de jeugd tegenwoordig,

althans een deel daarvan, rondloopt met een mes.

Al is het maar een aardappelschilmesje , die hebben ze echt niet nodig op straat of op school:rolleyes:

En die verontrusting is beslist geen onzin, zeker niet als je in het nieuws bijna dagelijks verschillende

berichten leest over steekpartijen !!

Een "volwassen" persoon met een zakmes voor handigheid of werk, daar is niets mis mee.

Trouwens.....ik kocht laatst deze prachtige Engelse machete uit de tweede wereldoorlog :cool:



---
 

Eric65

Baard
Ik woon en werk niet in het stedelijk gebied en heb nooit een mes bij. Doe ik dan iets fout? Heb ook nog nooit een moment gehad waarbij ik dacht ‘nu zou een mes van pas komen’. maar ieder z’n hobby natuurlijk en er zijn mooie messen bij zie ik.
Heb wel altijd mij iPhone en Apple Watch bij me.
 
Laatst bewerkt:

Laurent1965

Zware baard
C'est la vérité!! (Y)
Hoewel ik moet toegeven dat in FR eigenlijk amper wijn, ook geen (Franse) vin de pays onder de 2 Euro met een draaidop wordt verkocht, vinden ze not done.
Was laatst nog in een grote Leclerc hypermarché, mega wijnafdeling ( Walhalla :):D:p ), draaidop kun je letterlijk op 1 hand tellen, en dit is dan de vin étrangères, - niet Frans.
We hoeven hem gewoon niet..
 

Laurent1965

Zware baard
Hier kan ik het helemaal mee eens zijn. Als je wilt kunt je iemand (vr) als een gevaarlijke crimineel zien omdat zij breipennen bij zich draagt om een sjaal vooor een kleinkind te breien.
Heb er al eens eerder gedacht, ik vlieg regelmatig naar Spanje (als geen corona is), alles wat scherp is mag niet mee, daar ik alleen met handbagage vlieg.
Een simpele nagelknipper wordt geconfiskeerd...
Een oplaadkabel voor de telefoon echter, wie heeft deze niet mee, geen probleem....
Je kunt er zo je voorpassagier mee wurgen...... :eek::eek:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Heb er al eens eerder gedacht, ik vlieg regelmatig naar Spanje (als geen corona is), alles wat scherp is mag niet mee, daar ik alleen met handbagage vlieg.
Een simpele nagelknipper wordt geconfiskeerd...
Een oplaadkabel voor de telefoon echter, wie heeft deze niet mee, geen probleem....
Je kunt er zo je voorpassagier mee wurgen...... :eek::eek:
Hou me even op de hoogte, als je vliegt…dan zorg ik ervoor niet voor je te zitten.:confused:
 
Banner image
Top