Boudi’s bebaarde reis

RBBP

Baard
Genoeg met die complimenten over en weer.
Jullie hebben juist een hele slechte invloed op mij.

Door jullie baarden begint het te kriebelen ook een langere baard te laten groeien dan ik eerst voor ogen had :rolleyes:
Gaat mijn vrouw niet leuk vinden...

Heb jouw reis in korte tijd doorgelezen .. wat een verschil met je start zeg, waanzinnig.
top :)>
 

Yainderidoo

Zware baard
Meesterwerk:

starry-night-by-vincent-van-gogh-vincent-van-gogh.jpg


Meesterwerk:

b37554ab-fd83-488a-bc8b-b9c0c702a961-jpeg.19940
 

Boudi

Baard
Genoeg met die complimenten over en weer.
Jullie hebben juist een hele slechte invloed op mij.

Door jullie baarden begint het te kriebelen ook een langere baard te laten groeien dan ik eerst voor ogen had :rolleyes:
Gaat mijn vrouw niet leuk vinden...

Heb jouw reis in korte tijd doorgelezen .. wat een verschil met je start zeg, waanzinnig.
top :)>
Dank je wel voor het compliment. Is je vrouw ondertussen overtuigd dat een baard moet blijven groeien?
[DOUBLEPOST=1643942806][/DOUBLEPOST]
Meesterwerk:

starry-night-by-vincent-van-gogh-vincent-van-gogh.jpg


Meesterwerk:

b37554ab-fd83-488a-bc8b-b9c0c702a961-jpeg.19940
Erg late reactie van me, maar dank je wel @Yainderidoo
Ik had geen notificatie gekregen, vandaar. Ondertussen groeit m’n baard nog steeds door Hoop dat het goed met je gaat?
 

Boudi

Baard
Laten we zeggen dat het naar omstandigheden goed gaat :)> Ik hoop dat het met jou/jullie ook goed gaat ;)
Dank voor je reactie. Beter laat dan nooit ;)(Y)
Mooi dat je hier nog steeds te vinden bent! Met mij gaat het goed. Gezond, druk met werk en de wereld lijkt weer iets de goede kant op te gaan. Inderdaad, better let as nea!
[DOUBLEPOST=1643982840][/DOUBLEPOST]Toch ook nog maar even een update van mijn baard, 3,5 jaar onderweg en groeit nog steeds gewoon door ✊
54825C91-8474-4BBD-A374-8DF07D77CD32.jpeg40E05301-50F0-4F4F-AA50-67463F1545DF.jpeg
 

Peter1960

Baard
Mooi dat je hier nog steeds te vinden bent! Met mij gaat het goed. Gezond, druk met werk en de wereld lijkt weer iets de goede kant op te gaan. Inderdaad, better let as nea!
[DOUBLEPOST=1643982840][/DOUBLEPOST]Toch ook nog maar even een update van mijn baard, 3,5 jaar onderweg en groeit nog steeds gewoon door ✊
Bekijk bijlage 20995Bekijk bijlage 20996
Wel, wel, wel dat is me een prachtige baard, doe zo voort.(Y):)>
 
Banner image
Top