Blonde wangen

Sander

beards be like...
Ben pas net begonnen met mijn baardgroeipoging, maar heb wel een vraag. Mijn hele baard is donker en ik heb ook best een prima "dekking". Alleen is de begroeiing op mijn wangen een stuk lichter, blond zeg maar, tegenover zwart. Lijkt dus of daar minder/niks staat. Trekt dat bij na wat weken/maanden? Zo ziet het er namelijk een beetje vies uit...
 
De baardgroei op de wangen doet er normaliter wat langer over om voller te worden. De blonde haren gaan niet zwart worden, maar het kan heel goed dat er naast de blonde haren zwarte haren komen te staan, waardoor het toch (redelijk) egaal wordt. Maar hoe vervelend het ook is: je weet het pas als je het ziet. Gewoon minstens 1-2-3 maanden laten groeien. Dan pas zie je hoe het eruit gaat zien.
 

Sander

beards be like...
Punt is geloof ik meer dat er op mijn rechterwang weinig haar groeit. Links is het prima. Zal eens kijken of ik een foto kan posten dit weekend.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik geloof dat je gewoon nog wat meer geduld zult moeten hebben en dat het zich dan op termijn wel links-rechts in orde stelt ;)
 

Sander

beards be like...
Ja dat geduld en een baard laten groeien gaat wel hand in hand... Maar ik denk dat je gelijk hebt, aangezien er wel wat groeit.
 
Bij mij bleven ook jaren lang wat kale plekken, gaf de hoop al bijna op. Maar inmiddels een mooie volle baard. Er is dus hoop :)
 

Bunbaard

Stoppelbaard
Geduld is een schone zaak. Mijn wangen groeien ook minder snel dan de rest. Gewoon laten gaan die handel! Mochten ze echt niet bijtrekken, kan je later altijd nog beslissen om een ander "stijl" te nemen.
 

Sander

beards be like...
Nou, heel vreemd, maar ik heb het gevoel dat het nu al dicht aan het groeien is.
 

Sander

beards be like...
Hahahahaha, ja echt hè? Er zit leven in de baard. Als hij maar niet gaan bewegen, want dan zijn het waarschijnlijk beestjes.
 

Sander

beards be like...
En een update van de baard. Nu bijna 5 weken.
IMG_20141206_132823~2.jpg IMG_20141206_132828~2.jpg IMG_20141206_132832~2.jpg

Moet geloof ik wel echt gaan bijwerken nu.
 

Sander

beards be like...
Ik knip hem, zit namelijk een litteken, waardoor de snor schuin loopt in het midden als je hem opzij kamt of duwt. Ziet er een beetje raar uit. Probeer hem net boven mijn lip te knippen. En dan dus ook in de vorm van mijn lip.
 

Mistral

Stoppelbaard
Ik knip hem, zit namelijk een litteken, waardoor de snor schuin loopt in het midden als je hem opzij kamt of duwt. Ziet er een beetje raar uit. Probeer hem net boven mijn lip te knippen. En dan dus ook in de vorm van mijn lip.

Ik knip hem ook. Ik heb dan wel geen litteken of iets in die trand, maar zo'n grote Freddy Mercury borstel onder mijn neus is niet aan mij besteed.
 
Banner image
Top