Beste baarden!

Keefler

Baard
Zo, weer een update. Inmiddels anderhalve week na de barbier en het groeit langzaam maar zeker verder.

De barbier gebruikte bij mij een baardbalsem, al zei hij dat het in principe voor mijn lengte baard nog niet echt nodig was.

Nu steken overal haartjes uit en heb ik besloten eens een paar middeltjes te kopen, een daarvan is een baardbalsem van Damn Good Soap Company.

Daarnaast een scheerolie en een open scheermes besteld om alles netjes bij te kunnen houden. (Mocht ik niet meer reageren dan is er iets ernstig misgegaan ;) ).

En van mijnbaard.nl krijg ik een kammetje.

Nu maar eens kijken hoe het allemaal bevalt!
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    157,2 KB · Weergaven: 61
  • image.jpeg
    image.jpeg
    171,6 KB · Weergaven: 58

Keefler

Baard
Ik wilde de original, maar die was daar op dat moment niet leverbaar, dus maar een ander geurtje gekozen, zal ook vast goed ruiken!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Gezien mijn grote voorliefde voor bos en boomgeuren ben ik grote fan van de "the woods" maar de original is ook best lekker hoor (Y)
 

Keefler

Baard
Een tijdje niet online geweest met een goede reden, ik was vol schaamte na het wegscheren van mijn baard ;)

Nu weer goed op weg, even volhouden nog want wil hem langer hebben, alleen weet nog niet goed welk "model" full beard mooi staat.
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    118,2 KB · Weergaven: 60
  • image.jpeg
    image.jpeg
    116,9 KB · Weergaven: 59

Keefler

Baard
Goedemorgen van deze vakantiebaard gewenst, gestaag groeit hij door.

En langzaamaan begin ik te ontdekken dat ik een mooie slag in mijn baard heb, helaas krult deze naar één kant en krijg ik een soort "deuk" in de vorm (voor zover deze er is).

Iemand ervaring mee?

Sorry voor de nekbrekende foto's, het is vakantie en telefoons begrijpen de orientatie niet zo goed, en internet blijft een issue in Frankrijk ;)
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    467,7 KB · Weergaven: 50
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1 MB · Weergaven: 50

maximum

Zware baard
Netjes(Y)Die slag of deuk gaat bij een baard die vol genoeg is vanzelf verminderen cq verdwijnen..De zwaartekracht en groeirichting van de haren er omheen gaan dan hun werk doen;)Heb het zelf ook gehad met bovenop liggende haren..Nu geen last meer van:)Dus let it grow:)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
En langzaamaan begin ik te ontdekken dat ik een mooie slag in mijn baard heb, helaas krult deze naar één kant en krijg ik een soort "deuk" in de vorm (voor zover deze er is).
Iemand ervaring mee?
Ja, ik dus. Twee deuken zelfs! Aan de voorzijde links en rechts en ze gaan elk een verschillende kant op. Om gek van te worden.
Baardhaar groeit eerst in een C-vorm, wat overgaat in een S-vorm en dan wederom en wederom. Bij sommigen is dit zo klein, dat het nauwelijks waarneembaar is en bij anderen (zoals bij ons) zijn het duidelijke slagen.
Zelf laat ik het maar gaan tot, zoals @maximum aangeeft, de zwaartekracht er vat op gaat krijgen en anders krijg ik gewoon een voor mij unieke "deukenbaard". Who cares?
 
Banner image
Top