Beginner Beard

ThomasvO

Stoppelbaard
Gaat de goeie kant op
De dekking is in ieder geval een +punt
Nog een paar maanden eraan plakken en voilà

Bedankt. Ik hoor van iedereen laten groeien :D
De reacties zijn ook goed, vrijwel iedereen vindt het mooi behalve een paar sukkels die er zelf niet uit zien.

Ik vraag me wel af wanneer het moment juist is om de baard netjes te laten maken, maar laten groeien kan nog wel een tijdje. ;)
 
  • Like
Reactions: Jeb

Ardjan

Baardaap
Ik vraag me wel af wanneer het moment juist is om de baard netjes te laten maken, maar laten groeien kan nog wel een tijdje. ;)
Netjes maken...? Die baard die ziet er prima uit! Persoonlijk zou ik met shapen nog een maandje wachten.
Maar doe waar je je goed bij voelt.
 

ThomasvO

Stoppelbaard
Goed advies, thanks. Ja ik ben niet ontevreden ofzo :D ik wacht het rustig af en kijk wat m'n :)> gaat doen!
 
gaaf kerel !!! ziet er topp uit zoals vele anderen mij ook verteld hebben LET IT GROW . atans ik ben ook bij de barbier geweest maar ga verlopig niet meer terug alleen als ik het nodig vind maar dan net zo als van de week ff de puntjes op de i laten zette dus echt minimaal . had gewoon gezegt op aanraden van ardjan en vele anderen dat ik moes en.duidelijk moes aan geven wat mijn doel is een.giga baard dus en dan doen hun hun ding er aan toppie ..
nogmaals mooie baard kerel !!!
 

ThomasvO

Stoppelbaard
Gegroet!

Update. Morgen is het 50 dagen.
Het gaat lekker op zich. Zelfde behandeling als de vorige post dus alleen baardolie en kammen.
Ik haal de haartjes net boven mn wanglijn weg en ik heb 1 heel hoge en irritante snorhaar eruit getrokken.

Onder de kin begint het al aardig wollig te worden.
Tips? Opmerkingen? Barbier-tijd? Of just let it grow zoals altijd? :)>

Groeten Thomas
 

Bijlagen

  • IMG_2453.JPG
    IMG_2453.JPG
    334,4 KB · Weergaven: 134
  • IMG_2454.JPG
    IMG_2454.JPG
    340,6 KB · Weergaven: 128
  • IMG_2455.JPG
    IMG_2455.JPG
    334,1 KB · Weergaven: 121
  • IMG_2456.JPG
    IMG_2456.JPG
    247,4 KB · Weergaven: 132

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Barbier moet je zelf aanvoelen maar zoals het nu gaat en alles netjes in het gareel kan worden gehouden zou ik zeker nog laten groeien hoor (Y)
 

ThomasvO

Stoppelbaard
Gegroet!

Poosje geleden, maar weer een update.

Heb de baar de hele vakantie laten groeien ;-) zonder er iets aan te doen.
Uiteindelijk ben ik naar de barbier gegaan.

Bijgevoegd een foto van vooraf (niet trots op xD)
En daarna wat foto's van na de kapper.

De barbier was niet zo spraakzaam, want hij sprak niet zo goed Nederlands. Maar hij was wel vaardig.
Ik heb gezegd dat ik het aan de zijkant wat korter wou en onder wat langer. Dat ik het wel door wilde laten groeien.

De wanglijn en boven m'n wenkbrauwen is met elastiekjes (?) gedaan.
Neklijn ook bijgewerkt maar dat zie je niet echt heel goed.

Tips voor een volgende keer?

Thomas
 

Bijlagen

  • IMG_2844.JPG
    IMG_2844.JPG
    259,3 KB · Weergaven: 112
  • IMG_2845.JPG
    IMG_2845.JPG
    271,4 KB · Weergaven: 115
  • IMG_2846.JPG
    IMG_2846.JPG
    262,5 KB · Weergaven: 97
  • IMG_2847.JPG
    IMG_2847.JPG
    316,9 KB · Weergaven: 111
Banner image
Top