Barbier bezoek

R2023

Stoppelbaard
Hey dit is het resultaat van mijn aller eerste bezoekje bij de barbier.
Daar kon ik wel van genieten.texman heb je fotos laten zien en vind dat het resultaat er mag zijn.die hoekjes aan de mond naar de kaaklijn moet ik zelf nog gaan ontdekken als ik die daar kan laten groeien omdat ik merk dat daar weing haartjes zijn.laat maar gerust wetzn wat jullie er van denken
 

Bijlagen

  • 51BFCC59-BBF2-4006-BE34-F4152761D8A2.jpeg
    51BFCC59-BBF2-4006-BE34-F4152761D8A2.jpeg
    442,6 KB · Weergaven: 71

Texman

Koning Baard
Hey dit is het resultaat van mijn aller eerste bezoekje bij de barbier.
Daar kon ik wel van genieten.texman heb je fotos laten zien en vind dat het resultaat er mag zijn.die hoekjes aan de mond naar de kaaklijn moet ik zelf nog gaan ontdekken als ik die daar kan laten groeien omdat ik merk dat daar weing haartjes zijn.laat maar gerust wetzn wat jullie er van denken
Ha @R2023 ,
Ik ben perplex de barbier heeft het schitterend gedaan.(Y)(Y)(Y):)>(Y)
Erg leuk dat hij mijn advies heeft opgevolgd.
Doorgaan zo, groet Texman :)>
 

Texman

Koning Baard
Bedankt texman
Nu hopen dat het in de volgende maanden een goede volle baard worden
Groetjes
Het begin is er en een goede start is het halve werk.
Wat je nu kan doen is het front van je baard wat langer laten worden dan de zijkanten.
Alleen dat al geeft je baard een vollere en massievere look.:)>
 

Macx

Baardaap
Hey dit is het resultaat van mijn aller eerste bezoekje bij de barbier.
Daar kon ik wel van genieten.texman heb je fotos laten zien en vind dat het resultaat er mag zijn.die hoekjes aan de mond naar de kaaklijn moet ik zelf nog gaan ontdekken als ik die daar kan laten groeien omdat ik merk dat daar weing haartjes zijn.laat maar gerust wetzn wat jullie er van denken

De barbier heeft goed werk afgeleverd, het ziet er schitterend uit. Heel fijn dat het zo goed heeft uitgewerkt.
Die dunne plekjes daar zie je nu al niets meer van. Nu lekker doorgaan en je baardreis blijven posten zodat we je kunnen volgen. (Y)(Y)(Y)
 

R2023

Stoppelbaard
De barbier heeft goed werk afgeleverd, het ziet er schitterend uit. Heel fijn dat het zo goed heeft uitgewerkt.
Die dunne plekjes daar zie je nu al niets meer van. Nu lekker doorgaan en je baardreis blijven posten zodat we je kunnen volgen. (Y)(Y)(Y)
[DOUBLEPOST=1675621584][/DOUBLEPOST]Thanks macx
Ja dat gaan we zeker doen
 

tijn

Zware baard
Goed werk van de barbier. Oke hij heeft een beetje hulp gehad van @Texman , maar toch. Ziet er goed uit. En nu is het alweer een paar weken geleden en zal het er vast nog beter uitzien.
 
Banner image
Top