Baardreis van Niels

NielsVDS

Baard
Goeieavond Baardmannen,

In 2021/22 heb ik eens een poging gedaan om een baard te laten staan, daarna begonnen met een opleiding bij defensie dus is hij er een flinke tijd af geweest, dus een maand ongeveer geleden dacht ik, laat ik weer eens een poging wagen! Ik ben momenteel 23 jaar en dit is de stand van zaken na ongeveer een maand en 1 week, ik zal zo af en toe een update posten

Groetjes Niels
 

Bijlagen

  • Snapchat-1655701982.jpg
    Snapchat-1655701982.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 180
  • Snapchat-1587473177.jpg
    Snapchat-1587473177.jpg
    2,5 MB · Weergaven: 172

Macx

Baardaap
Goedeavond Niels, dat ziet er heel goed uit. Heb je al wat verzorgingsproducten, zoals baardolie en baardborstel bijv? De dekking is heel mooi en gelijkmatig verdeeld de open spots op de kin dat hoort bij je baard patroon van dit moment. Dat de wangen nu wat minder lijken is heel normaal, er groeien namelijk de helft minder baardharen op de wangen in vergelijking met de kin, het front zo gezegd. Verder zien we een baarddekking met heel veel potentie. We zijn benieuwd naar het verloop van je nieuwe baardreis, alvast veel plezier en succes gewenst, en tot de volgende update.
 

NielsVDS

Baard
Goedeavond Niels, dat ziet er heel goed uit. Heb je al wat verzorgingsproducten, zoals baardolie en baardborstel bijv? De dekking is heel mooi en gelijkmatig verdeeld de open spots op de kin dat hoort bij je baard patroon van dit moment. Dat de wangen nu wat minder lijken is heel normaal, er groeien namelijk de helft minder baardharen op de wangen in vergelijking met de kin, het front zo gezegd. Verder zien we een baarddekking met heel veel potentie. We zijn benieuwd naar het verloop van je nieuwe baardreis, alvast veel plezier en succes gewenst, en tot de volgende update.
Ik heb momenteel een kleine borstel om het een beetje in het gareel te houden dat niet alles een andere kant op staat, qua olie doe ik eigenlijk weinig, hebben jullie nog suggesties qua olie? :)
 

Texman

Koning Baard
Goeieavond Baardmannen,

In 2021/22 heb ik eens een poging gedaan om een baard te laten staan, daarna begonnen met een opleiding bij defensie dus is hij er een flinke tijd af geweest, dus een maand ongeveer geleden dacht ik, laat ik weer eens een poging wagen! Ik ben momenteel 23 jaar en dit is de stand van zaken na ongeveer een maand en 1 week, ik zal zo af en toe een update posten

Groetjes Niels
Ha @NielsVDS,
Leuk dat je weer je baard laat staan :). Je hebt een goede baardgroei (Y) dus ik verwacht dat je een mooie volle baard kan laten staan. Als het om baardolie gaat is het van belang dat je een product kiest waar geen chemische ingrediënten in zitten. Koop een baardolie met bijpassende baardbalsem.
Dan zitten de geuren elkaar niet in de weg. Begin met een eenvoudige baardolie van Mijn Baard, zij hebben heel veel keus. Als niet van geurtjes houd zijn er ook neutrale producten zonder geur te koop.
Ik zou beginnen met Baardolie Woody 30 ml - van Mijn Baard deze heeft veel goede reviews en is ook niet zo duur. Succes Texman :)>
 

NielsVDS

Baard
Ha @NielsVDS,
Leuk dat je weer je baard laat staan :). Je hebt een goede baardgroei (Y) dus ik verwacht dat je een mooie volle baard kan laten staan. Als het om baardolie gaat is het van belang dat je een product kiest waar geen chemische ingrediënten in zitten. Koop een baardolie met bijpassende baardbalsem.
Dan zitten de geuren elkaar niet in de weg. Begin met een eenvoudige baardolie van Mijn Baard, zij hebben heel veel keus. Als niet van geurtjes houd zijn er ook neutrale producten zonder geur te koop.
Ik zou beginnen met Baardolie Woody 30 ml - van Mijn Baard deze heeft veel goede reviews en is ook niet zo duur. Succes Texman :)>
Top Dankjewel!
 

NielsVDS

Baard
Zouden jullie de halslijn nog wat laten zakken of zit ik aardig goed zo? Had trouwens nog een flesje baardolie over van de vorige poging om wat te laten groeien :)
 

Bijlagen

  • Snapchat-163874356.jpg
    Snapchat-163874356.jpg
    2,5 MB · Weergaven: 97

Texman

Koning Baard
Zouden jullie de halslijn nog wat laten zakken of zit ik aardig goed zo? Had trouwens nog een flesje baardolie over van de vorige poging om wat te laten groeien :)
Voor je huidige baardlengte zit je halslijn wel goed maar ik zou je halslijn nog wat laten zakken als je baard langer wordt. Als je een langere baard wil moet je halslijn mee zakken want dat geeft je baard een massievere aanblik en volume.
 

NielsVDS

Baard
Weer een weekje verder!
De producten van Proraso zijn ook super, ruikt goed en verder bevalt het ook top, hopen dat de wangen wat meer gaan dichtgroeien! We groeien lekker door.
 

Bijlagen

  • Snapchat-259458645.jpg
    Snapchat-259458645.jpg
    2,8 MB · Weergaven: 102
  • Snapchat-2094087931.jpg
    Snapchat-2094087931.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 101
  • Snapchat-430125236.jpg
    Snapchat-430125236.jpg
    2,7 MB · Weergaven: 104

Texman

Koning Baard
Weer een weekje verder!
De producten van Proraso zijn ook super, ruikt goed en verder bevalt het ook top, hopen dat de wangen wat meer gaan dichtgroeien! We groeien lekker door.
Ik vind dat je baard er nu al best goed uit ziet (Y)(Y)(Y).
Je wangen zullen echt wel wat meer dichtgroeien het is alleen een kwestie van geduld.
Daarnaast zijn de wangen over het algemeen wat dunner dan het front van een baard.
Als je baardharen wat langer worden valt het minder op. En als laatste speelt leeftijd ook nog een rol.
Tegen de tijd dat je 30 bent heb je echt wel een mooie volle baard.
En tot die tijd ziet iedereen ook aan je baard dat je nog jong bent.
Dus ......... ;):)>
 

NielsVDS

Baard
Heey mannen,

Weer een nieuwe update, ben gisteren langs de barbier geweest om het een en ander bij te werken, het werd nogal wild overal dus hij heeft de lijnen goed gezet en de snor iets minder lang gemaakt, die ging overal een beetje heen dus zo is het een stuk netter, nu ga ik het proberen voller te laten worden in deze stijl.
 

Bijlagen

  • Snapchat-2051434899.jpg
    Snapchat-2051434899.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 100
  • Snapchat-130926477.jpg
    Snapchat-130926477.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 100
  • Snapchat-574386050.jpg
    Snapchat-574386050.jpg
    2,5 MB · Weergaven: 97
  • Snapchat-204082516.jpg
    Snapchat-204082516.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 97

Macx

Baardaap
Het ziet er goed uit, denk maar eens aan een bepaald model als doel, dan heb je iets om naar toe te werken, dat is juist zo leuk. een ducktail bijvoorbeeld of iets anders. Een beetje experimenteren en kijken wat je echt zou willen bereiken met je mooie baard. Onder de kin heb je een goede dichte dekking wat erg belangrijk is voor een ducktail bijv.
 

NielsVDS

Baard
Het ziet er goed uit, denk maar eens aan een bepaald model als doel, dan heb je iets om naar toe te werken, dat is juist zo leuk. een ducktail bijvoorbeeld of iets anders. Een beetje experimenteren en kijken wat je echt zou willen bereiken met je mooie baard. Onder de kin heb je een goede dichte dekking wat erg belangrijk is voor een ducktail bijv.
Dankje voor je reactie, een ducktail lijkt me zelf ook een mooie stijl + dat moet op den duur ook wel haalbaar zijn denk ik
 
Banner image
Top