Baardreis van Max 65 jaar

dijkie

Zware baard
In eerste instantie vind ik jou vorige keuze de beste , hoed nummer 2. San-benito-western-woll.
Die vind ik het mooist.
Je laatste keuze vind ik hoed nummer 1 ook heel mooi.
Alessandria-superrior-haarvilt hoed.
Je bent er bijna uit Macx , ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

Groet Gerard.
 

Bijlagen

  • San-Benito-Western-Wollen-Hoed-by-Stetson.62708_f48.jpg
    San-Benito-Western-Wollen-Hoed-by-Stetson.62708_f48.jpg
    347,1 KB · Weergaven: 12
  • Alessandria-Superior-Haarvilthoed-by-Borsalino.54868_f15.jpg
    Alessandria-Superior-Haarvilthoed-by-Borsalino.54868_f15.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 12

Macx

Baardaap
In eerste instantie vind ik jou vorige keuze de beste , hoed nummer 2. San-benito-western-woll.
Die vind ik het mooist.
Je laatste keuze vind ik hoed nummer 1 ook heel mooi.
Alessandria-superrior-haarvilt hoed.
Je bent er bijna uit Macx , ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

Groet Gerard.
Dank voor je mening Dijkie, de Alessandria is erg mooi dus wie weet.
 

Macx

Baardaap
Plotseling verschillende soorten paddenstoelen in de tuin
1.jpg
Een leuk stukje decoratie gekocht op catewiki
3.jpg

Naar uren kijken en lezen en het e.e.a. afwegen met elkaar heb ik deze twee hoeden besteld.
Forest Pack Away Hoed by Borsalino
De keuze is op deze hoed gevallen voor een paar belangrijke redenen, de hoed is opvouwbaar en is een traveller hoed, kan tegen een stootje en geeft niets om regen, ook de hoogte in verband met de auto heb ik naar gekeken. Hoogte is iets van 9 cm brim 6.5 cm
Forest-Pack-Away-Hoed-by-Borsalino-329-00-euro-.jpg



San Benito Western Wollen Hoed by Stetson
De keuze voor deze hoed is, omdat het gewoon een mooie hoed is die zeker bij wandelingen goed zal staan bij de lange jas, en ook deze hoed is regenbestendig.
San-Benito-Western-Wollen-Hoed-by-Stetson-159-00-euro-.jpg
 

tijn

Zware baard
Plotseling verschillende soorten paddenstoelen in de tuin
Bekijk bijlage 27150
Een leuk stukje decoratie gekocht op catewiki
Bekijk bijlage 27151

Naar uren kijken en lezen en het e.e.a. afwegen met elkaar heb ik deze twee hoeden besteld.
Forest Pack Away Hoed by Borsalino
De keuze is op deze hoed gevallen voor een paar belangrijke redenen, de hoed is opvouwbaar en is een traveller hoed, kan tegen een stootje en geeft niets om regen, ook de hoogte in verband met de auto heb ik naar gekeken. Hoogte is iets van 9 cm brim 6.5 cm
Bekijk bijlage 27152



San Benito Western Wollen Hoed by Stetson
De keuze voor deze hoed is, omdat het gewoon een mooie hoed is die zeker bij wandelingen goed zal staan bij de lange jas, en ook deze hoed is regenbestendig.
Bekijk bijlage 27153
Mooie hoeden, daar krijg je vast heel veel plezier van. Als je er eenmaal aan gewend bent wil je niet meer zonder.
 

Macx

Baardaap
Mooie hoeden, daar krijg je vast heel veel plezier van. Als je er eenmaal aan gewend bent wil je niet meer zonder.
Dat hoop ik, ik heb nog nooit een echte kwaliteitshoed in mijn handen gehad, ja die harde hoeden uit China, daar ga je echt niet blij van worden, dus nu nog even wachten op de bezorging, het is al afgeleverd bij Dhp. Zulke hoeden gaan mijn levensduur zeker nog wel mee, dus ik hoop er veel plezier aan te beleven, en als het deze herfst en winter goed bevalt dan neem ik begin volgend jaar nog een paar leuke stijlvolle hoeden. We zullen wel zien
 

Hendrik63

Baard
Dat hoop ik, ik heb nog nooit een echte kwaliteitshoed in mijn handen gehad, ja die harde hoeden uit China, daar ga je echt niet blij van worden, dus nu nog even wachten op de bezorging, het is al afgeleverd bij Dhp. Zulke hoeden gaan mijn levensduur zeker nog wel mee, dus ik hoop er veel plezier aan te beleven, en als het deze herfst en winter goed bevalt dan neem ik begin volgend jaar nog een paar leuke stijlvolle hoeden. We zullen wel zien
Goede keus Macx ik heb ook zoiets dan wel geen Stetson maar hij is wel van wol, jaren plezier van gehad!
 

Giant

Zware baard
Plotseling verschillende soorten paddenstoelen in de tuin
Bekijk bijlage 27150
Een leuk stukje decoratie gekocht op catewiki
Bekijk bijlage 27151

Naar uren kijken en lezen en het e.e.a. afwegen met elkaar heb ik deze twee hoeden besteld.
Forest Pack Away Hoed by Borsalino
De keuze is op deze hoed gevallen voor een paar belangrijke redenen, de hoed is opvouwbaar en is een traveller hoed, kan tegen een stootje en geeft niets om regen, ook de hoogte in verband met de auto heb ik naar gekeken. Hoogte is iets van 9 cm brim 6.5 cm
Bekijk bijlage 27152



San Benito Western Wollen Hoed by Stetson
De keuze voor deze hoed is, omdat het gewoon een mooie hoed is die zeker bij wandelingen goed zal staan bij de lange jas, en ook deze hoed is regenbestendig.
Bekijk bijlage 27153
Een hele goede keuze!
 

Olav1975

Volle Baard
Ik heb laatst een Stetson leren pet gekocht van 100 euro...mijn vrouw verklaart me voor gek....maar ik ben er blij mee
;-)
Baard blijft machtig zo te zien!
 

Macx

Baardaap
Iets van de lengte geknipt, ik vond het zelf te transparant onderin en ik kan pas volgende week donderdag terecht bij de barbier, dus toen zelf een stuk eraf geknipt, verder ga ik niet en is voor de vakman, maar het is al beter zo.
De hoeden zijn vanmorgen binnen gekomen, hier een paar foto's
9.jpg20231011_121019.jpg
 

Hendrik63

Baard
Iets van de lengte geknipt, ik vond het zelf te transparant onderin en ik kan pas volgende week donderdag terecht bij de barbier, dus toen zelf een stuk eraf geknipt, verder ga ik niet en is voor de vakman, maar het is al beter zo.
De hoeden zijn vanmorgen binnen gekomen, hier een paar foto's
Bekijk bijlage 27162Bekijk bijlage 27163Bekijk bijlage 27164
Ze staan je goed Macx, ook de trim van de baard is gelukt. Hopelijk kan de barbier zich wat inhouden met zo een mooie baard en blijft er een mooie lengte over:)
 

tijn

Zware baard
Iets van de lengte geknipt, ik vond het zelf te transparant onderin en ik kan pas volgende week donderdag terecht bij de barbier, dus toen zelf een stuk eraf geknipt, verder ga ik niet en is voor de vakman, maar het is al beter zo.
De hoeden zijn vanmorgen binnen gekomen, hier een paar foto's
Bekijk bijlage 27162Bekijk bijlage 27163Bekijk bijlage 27164
Mooie fotos@Macx. Hoeden zien er super uit. En de baarf wow. Ik zag van de week je vraag al op facebook geloof ik. Ik vind de baard zo veel mooier. Als hij langer word word het onder in zo dun. Ik heb dat al veeeeeeeeeel eerder dan dat jij dat hebt. Mooi zo( althans dat vind ik)
 

Macx

Baardaap
Ja ze staan je heel goed Macx de mooie hoeden.
Dankjewel Dijkie, het is wel een klein hoedje, die Borsalino, ik vind de brim eigenlijk te smal dus misschien gaat deze retour en ruil ik die om met een andere hoed, we zullen wel zien. Ik heb de baard een beetje ingekort, het onderste deel dat werd te transparant en omdat ik pas volgende week terecht kan bij de barbier heb ik gisteren er zelf de schaar ingezet.20231012_111622.jpg
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top