Baardreis van Erwin (34 jaar)

Texman

Koning Baard
Goedemiddag mannen,

Er zijn weer 2 weken verstreken, dus hierbij een update!

Er zijn steeds meer vervelende haren die niet willen luisteren, maar we blijven volhouden
Misschien toch maar eens proberen met behanglijm

Verder zie ik steeds minder lengte verschil tussen de weken in. Het "lijkt alsof mijn baard minder hard groeit... dat kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat ik inmiddels iedere dag in de spiegel kijk of mijn baard al langer is.

Alvast dank voor jullie reacties/feedback.

Groetjes DutchBiker!
Ha @DutchBiker
Je baard ziet er goed uit (Y)(Y)(Y) en het kan dat je baard op dit moment wat minder hard groeit.
Door het jaar heen hebben we allenmaal periodes dat het heel hard of juist wat langzamer groeit.
Dus maak je geen zorgen. Daarnaast zijn de meeste beginnende baardmannen erg kritisch op hun baard.
Dat laatste moet je niet doen dus wat minder in de spiegel kijken bespaart je ook stress.
Ga zo door, Texman:)>
 

Jeb

Baard
Goedemiddag mannen,

Er zijn weer 2 weken verstreken, dus hierbij een update!

Er zijn steeds meer vervelende haren die niet willen luisteren, maar we blijven volhouden
Misschien toch maar eens proberen met behanglijm

Verder zie ik steeds minder lengte verschil tussen de weken in. Het "lijkt alsof mijn baard minder hard groeit... dat kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat ik inmiddels iedere dag in de spiegel kijk of mijn baard al langer is.

Alvast dank voor jullie reacties/feedback.

Groetjes DutchBiker!

Er bestond vroeger een keizerrijk dat florerend en levend was. Best druk op de binnenplaats op sommige dagen ;). Dat noemen we nu Rome en dat rijk heeft zich ook niet gebouwd op 1 dag. De architect heeft jarenlang gedaan om de perfecte visie te krijgen en die dan om te zetten in de realisatie van dat GROTE keizerrijk.
Ik zie al een goeie snor met een binnenplaats, nu is het aan de tuinman om het gazon te onderhouden vooral nu met de zomer voor de deur, nu gaat het hard:)>

Suc-6 met Jouw baardreis (Y)
 

Macx

Baardaap
Er bestond vroeger een keizerrijk dat florerend en levend was. Best druk op de binnenplaats op sommige dagen ;). Dat noemen we nu Rome en dat rijk heeft zich ook niet gebouwd op 1 dag. De architect heeft jarenlang gedaan om de perfecte visie te krijgen en die dan om te zetten in de realisatie van dat GROTE keizerrijk.
Ik zie al een goeie snor met een binnenplaats, nu is het aan de tuinman om het gazon te onderhouden vooral nu met de zomer voor de deur, nu gaat het hard:)>

Suc-6 met Jouw baardreis (Y)
Mooie beeldspraak Jeb
 

Macx

Baardaap
Dankje macx, het was al redelijk aan de late kant :D
02.06 uur vind ik niet zo laat hoor.
Behalve als je weer vroeg je bed uit moet, maar dat hoef ik niet:)
En nu maar genieten van het lekkere weer Jeb, een terrasje pikken en pilsje erbij dan komt alles weer goed.
 
Laatst bewerkt:

Jeb

Baard
02.06 uur vind ik niet zo laat hoor.
Behalve als je weer vroeg je bed uit moet, maar dat hoef ik niet:)
En nu maar genieten van het lekkere weer Jeb, een terrasje pikken en pilsje erbij dan komt alles weer goed.
Ik proost graag even met je mee, maar dan wrl met een cola/veterano.
 

DutchBiker

Stoppelbaard
We zijn weer 2 weken verder

Dus hier weer een update
 

Bijlagen

  • 20220418_082227.jpg
    20220418_082227.jpg
    764,2 KB · Weergaven: 43
  • 20220418_082213.jpg
    20220418_082213.jpg
    864,6 KB · Weergaven: 43
  • 20220418_082057.jpg
    20220418_082057.jpg
    797,5 KB · Weergaven: 46

DutchBiker

Stoppelbaard
Hierbij een nieuwe update!

Heb mijn baard totaal met rust gelaten, alleen af en toe mijn snor wat bijgewerkt.

Beetje bij beetje komt toch de invulling op mijn wangen op gang, maar erg hard gaat het niet.
Toch voldoende hard om vol te blijven houden.

Kijk en oordeel
 

Bijlagen

  • 20220504_144912.jpg
    20220504_144912.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 36
  • 20220504_144929.jpg
    20220504_144929.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 35
  • 20220504_144944.jpg
    20220504_144944.jpg
    859,4 KB · Weergaven: 35

Macx

Baardaap
Hierbij een nieuwe update!

Heb mijn baard totaal met rust gelaten, alleen af en toe mijn snor wat bijgewerkt.

Beetje bij beetje komt toch de invulling op mijn wangen op gang, maar erg hard gaat het niet.
Toch voldoende hard om vol te blijven houden.

Kijk en oordeel
Mooi hoor, het gaat de goede kant op, ik zie dat de wangen ook mee gaan doen. Ik gebruik Castor olie voor mijn wenkbrouwen, ik heb gelezen dat Castor olie de haargroei stimuleert, je zou eens een kijkje kunnen nemen bij naturalheroes.nl, daar verkopen ze allerlei soorten olie. Heerlijk is dat.
Maar je baard wordt mooi dus lekker doorgaan.
[DOUBLEPOST=1651676907][/DOUBLEPOST]
Hierbij een nieuwe update!

Heb mijn baard totaal met rust gelaten, alleen af en toe mijn snor wat bijgewerkt.

Beetje bij beetje komt toch de invulling op mijn wangen op gang, maar erg hard gaat het niet.
Toch voldoende hard om vol te blijven houden.

Kijk en oordeel
Mooi hoor, het gaat de goede kant op, ik zie dat de wangen ook mee gaan doen. Ik gebruik Castor olie voor mijn wenkbrouwen, ik heb gelezen dat Castor olie de haargroei stimuleert, je zou eens een kijkje kunnen nemen bij naturalheroes.nl, daar verkopen ze allerlei soorten olie. Heerlijk is dat.
Maar je baard wordt mooi dus lekker doorgaan.
 
Banner image
Top