Baardreis Chris

Chrisvd

Stoppelbaard
4630F82C-C4D6-4BC6-8CE3-5DD6F726AB3A.jpeg 6114EA54-CFF1-40FC-A785-0922A43513E6.jpeg 807A0BC1-A41A-4717-B253-4F3E43A109A4.jpeg Goeiedag, baarmannen

ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben chris 21 jaar, uit het mooie oosten van ons land.
Heb met veel plezier alle topics hier rustig doorgenomen afgelopen weken, hier veel door kunnen leren.
Hierdoor ook besloten om mijn eigen baardreis ook te delen. Ben nu ongeveer 5/6 weken onderweg.
Gebruik inmiddels 2x daags baardolie.
Hoor graag van de ervaren baardmannen wat ze van de inmiddels behaalde progressie vinden. Mochten ze tips hebben hoor ik dat graag!

Groet Chris
 

Texman

Koning Baard
Bekijk bijlage 23941 Bekijk bijlage 23942 Bekijk bijlage 23943 Goeiedag, baarmannen

ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben chris 21 jaar, uit het mooie oosten van ons land.
Heb met veel plezier alle topics hier rustig doorgenomen afgelopen weken, hier veel door kunnen leren.
Hierdoor ook besloten om mijn eigen baardreis ook te delen. Ben nu ongeveer 5/6 weken onderweg.
Gebruik inmiddels 2x daags baardolie.
Hoor graag van de ervaren baardmannen wat ze van de inmiddels behaalde progressie vinden. Mochten ze tips hebben hoor ik dat graag!

Groet Chris
Ha @Chrisvd,
Leuk dat je mee gaat doen op ons forum :)
Ik heb even naar je foto's gekeken en ik vind dat voor 5/6 weken al een heel aardige baard heb gekregen.
Op je wangen heb je al een mooie dekking. Je snor en het front van je baard blijven nog iets achter maar daar hoef je geen zorgen over te maken omdat je nog jong bent en je baardgroei zich nog verder gaat ontwikkelen. Maar het begin is er en dat is het belangrijkste (Y)(Y)(Y).
Over het algemeen is het zo dat ongeveer 3 maanden nodig hebt om een goed beeld te krijgen van je baardgroei.
Neem daar ook de tijd voor. Als het wat slordig gaat worden hou dan de lijnen van je baard strak want dat scheelt weer een hoop commentaar.
Een bijkomend voordeel is ook dat je beginnende baard zich veel duidelijk toont.
Baardolie gebruik je al en meer heb je voorlopig ook niet nodig.
Hou ons op de hoogte van je vorderingen zodat wij je zo nodig kunnen adviseren.
Veel plezier Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Welkom op het gezellige forum, Chris. Het begin is er, nu lekker door baarderen. Hou ons op de hoogte en post net zoveel foto's als je wilt.
Ik kom uit het zuiden van het land
 

Amens

Baard
Ziet er goed uit! Waarom trim je je snor? Volgens mij zou het goed zijn om die ook te laten staan!
 

Macx

Baardaap
Bekijk bijlage 24171 Bekijk bijlage 24172 Bekijk bijlage 24173 4 weken verder ondertussen, tijd voor een korte update.

Hoi Chris, gaat goed hé! Je hebt een hele mooie dekking op je wangen, je bent nog zo jong dus er komt nog veel meer aan hoor! je kin zal in de loop der tijden ook voller worden net zoals je snor, de snor doet al wel mee, maar blijft nog een beetje achter lijkt wel, de kleur is ook wat blondjes, dus valt daardoor wat minder op, maar is al duidelijk gegroeid in vergelijking met foto's van 8 jan. Lekker doorgaan met je baardreis en hou ons goed op de hoogte.(Y)(Y)(Y)
 

tijn

Zware baard
Hoi Chris, gaat goed man je baard. De snor blijft wat achter maar komt er ook zeker aan hoor. Het blijven toch speciale dingen he die baarden van ons. Bij de een blijven de wangen achter, bij de ander zitten er gaten in de baard en oh ja bij de ander blijft de snor achter. Maar uit eindelijk krijgen de meeste van ons toch een echte baard, als we maar geduld hebben. Gewoon lekker de baard de baard laten en dan komt het helemaal goed. Sucses man
 

Chrisvd

Stoppelbaard
Goedemorgen, ondertussen al weer een poosje geleden, dus maar weer tijd voor een update dacht ik zo
 

Bijlagen

  • E5C10018-C7E6-4E49-A86F-9ACC95F1FA39.jpeg
    E5C10018-C7E6-4E49-A86F-9ACC95F1FA39.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 44
  • 3E0B75AE-996C-40AD-A174-43260D921720.jpeg
    3E0B75AE-996C-40AD-A174-43260D921720.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 44
  • 879A51D0-A1A1-46B7-995D-8BF6CA8D1ADE.jpeg
    879A51D0-A1A1-46B7-995D-8BF6CA8D1ADE.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 44

Texman

Koning Baard
Hallo @Chrisvd,
Je baard ziet er nog steeds heel netjes en goed verzorgd uit.
Omdat ik niet veel verschil zie met je vorige update vraag ik mij af of je nog plannen hebt voor een wat langere baard of dat je het zo nu prima vind.
Groet Texman :)>
 

Chrisvd

Stoppelbaard
Hallo @Chrisvd,
Je baard ziet er nog steeds heel netjes en goed verzorgd uit.
Omdat ik niet veel verschil zie met je vorige update vraag ik mij af of je nog plannen hebt voor een wat langere baard of dat je het zo nu prima vind.
Groet Texman :)>
Moi Texman,
Dankjewel! Bedoeling is wel om er nog wat meer lengte in te krijgen inderdaad! Maar merkte dat mijn linker kant sneller groeit dan mijn rechter kant. Daarom de ergste springers wat bijgewerkt. Het gaat langzamerhand de goeie kant op.
Gr chris
 

Macx

Baardaap
Dat gaat zeker de goede kant op! ik zie het al voor me Chris, je gaat een grote gedaantewisseling meemaken, als je tenminste geduld hebt. Ik zou nu alles laten groeien zodat je een mooi massief gezicht gaat krijgen, ik bedoel daarmee dat ik een mooie verticale lijn zie zodat je een mooi wat meer hoekig gelaat zou kunnen creëren, zie jij het ook al voor je? Lekker het front laten groeien, de zijkanten dan wat korter houden zodat alles mooi in balans gaat komen. Ik hoop het voor je, laat het maar komen hoor! en trouwens de snor gaat ook al wat meer meedoen hé?(Y)(Y)(Y)
 

Chrisvd

Stoppelbaard
Dat gaat zeker de goede kant op! ik zie het al voor me Chris, je gaat een grote gedaantewisseling meemaken, als je tenminste geduld hebt. Ik zou nu alles laten groeien zodat je een mooi massief gezicht gaat krijgen, ik bedoel daarmee dat ik een mooie verticale lijn zie zodat je een mooi wat meer hoekig gelaat zou kunnen creëren, zie jij het ook al voor je? Lekker het front laten groeien, de zijkanten dan wat korter houden zodat alles mooi in balans gaat komen. Ik hoop het voor je, laat het maar komen hoor! en trouwens de snor gaat ook al wat meer meedoen hé?(Y)(Y)(Y)
Dankjewel Macx,

Gaat zeker de goede kant op! Bedankt voor je tips, was inderdaad ook mijn plan om het front wat langer te laten groeien en de zijkanten wat korter houden. Wil een beetje richting een ducktail gaan. Snor doet langzaam maar zeker ook wat meer mee. Kan nu niks anders doen dan gewoon de tijd zijn werk laten doen!
 

Macx

Baardaap
Dankjewel Macx,

Gaat zeker de goede kant op! Bedankt voor je tips, was inderdaad ook mijn plan om het front wat langer te laten groeien en de zijkanten wat korter houden. Wil een beetje richting een ducktail gaan. Snor doet langzaam maar zeker ook wat meer mee. Kan nu niks anders doen dan gewoon de tijd zijn werk laten doen!

Goed plan Chris.
 
Banner image
Top